Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 01:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 023 MULI
PostNapisane: 4 sty 2013, o 21:09 
Poziom

Dołączył(a): 30 gru 2012, o 11:21
Posty: 53
Lokalizacja: Końskie
Pochwały: 1
Pojazd: romet 205,skuter kingway,vw golf4,traktor sam
GG: 0
Województwo: Świętokrzyskie
Ale jak to można wyregulować?Z pomocą komory pływakowej poprzez odgięcie tej blaszki?Czy też jest inny sposób?
Niektórzy piszą na forum że tak musi być na dotarciu ze musi zamulać do momentu kiedy się go nie dotrze

_________________
Romet pojazd który docenisz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 023 MULI
PostNapisane: 4 sty 2013, o 21:25 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Pierwsze zobacz czy z gaźnika nic nie kapie,zdejmij filtr i będzie widać, może za dużo paliwa,wtedy nie chce wchodzić dobrze na obroty.Dawkę paliwa można zmienić podnosząc iglicę na 3 rowek,poziom paliwa w komorze pływakowej można podnieść na dwa sposoby,jeden gdy pływak jest blaszany,podłuż pod dekiel uszczelkę lub kilka,gdy pływak plastykowy iglicę w pływaku można regulować,poziom paliwa w komorze musi być mniejszy około 2mm od rozpylacza.

Dodano: 4 stycznia 2013, o 21:25

Zapomniałem jeszcze podać poziom paliwa w komorze pływakowej powinien mieć 20mm od górnej krawędzi komory pływakowej bez pływaka GM 12 czy GM 13.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 023 MULI
PostNapisane: 10 sty 2013, o 11:23 
Poziom

Dołączył(a): 30 gru 2012, o 11:21
Posty: 53
Lokalizacja: Końskie
Pochwały: 1
Pojazd: romet 205,skuter kingway,vw golf4,traktor sam
GG: 0
Województwo: Świętokrzyskie
Mój gaźnik to GMF12 i mam plastykowy pływak ale wcześniej dokonywałem regulacji blaszką.Iglicę tak właśnie ustawiłem na 3 rowek ale z filtra nic nie kapie
Dziś wymieniłem pływak.Założyłem ten metalowy ze starego gaźnika i wszystko ok bryka.Nawet na zimnym pali od strzała.Także te plastykowe pływaki to chyba niewypał.

_________________
Romet pojazd który docenisz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net