Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 19:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 gru 2010, o 18:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2010, o 15:32
Posty: 17
Pochwały: 1
Pojazd: Charcique
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Do jawki bez sensu jest zakładać 1 pierścień, na 2 jest ok.Pozatym jak masz sam szlif bez honowania to marna kompresja będzie na początku.Jesli w ogóle chcesz wytestować jeden pierścień to zawsze w rowek górny.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2010, o 20:06 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 09:56
Posty: 219
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 8
Pojazd: Jawa 50 mustang, Romet 50 T-1,Komar MR-232
GG: 11930111
Województwo: Łódzkie
Wszystko fajnie by było gdybyś dał jeden pierścień ale chromowo-niklowy wtedy była by duża kompresja i małe tarcie. Ale jeżeli ty chcesz 1 pierścień żeliwny na zwykły tłok to od razu sobie to daruj.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2010, o 20:13 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2010, o 22:35
Posty: 53
Pojazd: Ogar 200
GG: 31802516
Województwo: Lubelskie
a więc jeżeli masz zamiar kupić tłok 2pierścieniowy to udaj się na strone almot.pl :)

_________________
"Gdyby nie Niemce nikt z nas nie jeździł by w bemce " <lol>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2010, o 20:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2008, o 20:35
Posty: 1398
Lokalizacja: LEŚNICA[LICHYNIA]
Pochwały: 13
Pojazd: -
GG: 8767766
Województwo: Opolskie
Człowieku nie róg głupot jedno pierścieniowy tłok przy oryginalnym cylku nic nie da jak masz oryginalny cylek tzn nie tuningowany ... to załóż tłok 3 pierścieniowy ja to testowałem osobiście i na oryginalnym cylku silnik miał większą sprawność. Gdybyś miał silnik strojony n8,5k wzwyż to oczywiście że tłok 1 pierścieniowy ponieważ występuje tam mniejsze tarcie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2010, o 20:16 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 15:26
Posty: 385
Lokalizacja: okolice Przechlewa, Chojnic
Pochwały: 5
Pojazd: Ogar200 '87,Yamaha FZR600 '90
GG: 8096275
Województwo: Pomorskie
Tak, może będzie się silnik więcej kręcił ale siła nie będzie zbyt duża Jeden pierścień moim zdaniem nie jest w stanie zapewnić ci dużej kompresji wiem, jak mi pękł kiedyś pierścień ogar nie chciał nawet odpalić (pozostałe 2 były ok)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2010, o 21:02 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Pierścienie zostaw w spokoju.Chcesz wyższe obroty,to spróbuj z zapłonem elektronicznym.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 gru 2010, o 23:17 
ModTeam
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 10:32
Posty: 5982
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 19
Pojazd: Zaciung
GG: 10910980
Województwo: Małopolskie
Ja miałem w poprzednim Ogarze tłok 3-pierścieniowy i nie narzekałem. Ogólnie polecam.

_________________
Albo Bokiem Albo Wcale...
Jestem tu od nadawania sprawom toku, Od wykonywania i wydawania na nie wyroku...

Stary Romeciarz:
"Myslisz dlaczego nasz znajomy KomoBrono napisal bul? Bo Ruzga sobie smiechnac chcial."

"Z buta buta buta wjeżdżam mkły pas jednym szczalem i zapinam dalej, później jadę jadę i żarówke w lapmie pale a palczaste gna dalej."

"Oddałbym wszystkie posty, za jeden Kaptajna..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 gru 2010, o 00:13 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 17:43
Posty: 178
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śląskiego
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar200, Motorynka
GG: 9762498
Województwo: Śląskie
Ja kiedyś jeździłem na jednym pierścieniu na tłoku z 3 rowkami ( nie było mnie stać na resztę - bieda ) i ogar ledwo mnie wywiózł na górkę, jak dokupiłem te dwa to śmiga jak najęty, także jak cie stać na wszystkie pierścienie ( 2-3 zł jeden ) to kup tyle ile ma być na tłoku bo inaczej to marny efekt.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 13:29 
Poziom

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 21:21
Posty: 78
Pojazd: Ogar 200
Ogar 205 z silnikiem simka

GG: 8481645
Województwo: Śląskie
możesz spróbować jeżeli będziesz miał tołok przystosowany pod jeden pierścień bo tak to naprawdę niema sensu

_________________
Симсонкак Media Markt-не для идиотов
Ogar 205 z silnikiem sima


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 sty 2011, o 19:50 
szkp napisał(a):


Odświeżam. Kupił ktoś tłoki z podanego linku? Jak jest z jakością, mają tendencję do puchnięcia? Wysyłają do Polski?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net