Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 19:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 16N3 W jawce
PostNapisane: 20 lis 2012, o 23:26 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Witam jak reguluje się ten gazniczek bo nie wiem jak za cholerę zmniejszyć powietrze względem benzyny....? No i mam jeszcze taki problemos, że na zimnym jak mu dodam gazu to od razu wysokie obroty, a na ciepłym jest ok.

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 lis 2012, o 23:52 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
W 16N3 nie ma śrubki do ustawiania jako takiego mieszanki, bo oryginalnie jest on ustawiony prawidłowo. Śruba od regulacji mieszanki znajduje się przy krućcu i jest zaślepiona plombą. W tym gaźniku ważne jest dobre ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej i na tym poziomie właściwie kończy się treściwa regulacja, jedynie co się reguluje potem to wolne obroty. Trzeba pamiętać, że wykręcając śrubkę obroty rosną, a wkręcając zmniejszają, czyli jest odwrotnie niż przy śrubie na przepustnicę.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:06 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
A jak ustawia się ta komorę plywakowa?

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:10 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Komorę zostaw w spokoju bo potem za ch.j nie wyregulujesz. Ustaw iglicę na środkowy rowek i baw się śrubą od mieszanki.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 10:01 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Mam iglice 5 rowkowa dam na 3 od góry, a jak w simsonach jest guma od filtru powietrza? Czy bo cholera spada mi ta oryginalna....

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 10:31 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2011, o 14:15
Posty: 856
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 12
Pojazd: Bmw e36 dwa.zyro
GG: 2395059
Województwo: Łódzkie
Wąski czy wam się sufit na łeb nie spadł? Nie wiem jak wy, ja 16n3 ruszałem i śrubkę na krućcu i komorę pływakową i jakoś wyregulowałem. ;) Waha w komorze powinna być teoretycznie na poziomie takiego czegoś na ściance komory w 16n3 i tak też ustawiłem, a śrubkę od mieszanki na full wkręcić, wykręcić 2.5 obrotu i jak odpali to poczekać jak się w miare trzyma, żeby się rozgrzał i wtedy regulować bo na pewno nie będzie dobrze wtedy śrubka. A iglica na środek.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 18:38 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
I z ustawianiem ''na wypustkę'' mógłbym się kłócić, bo jeśli gaźnik jest produkcji China (tak jak mój np.) to ta wypustka wgl nie pokazuje prawidłowego poziomu paliwa, a wiem to na 100%, bo ustawiałem sposobem naczyń połączonych i ustawiane na 8mm wg lehrvideo i instrukcji. Nie wiem jak jest w gaźnikach z epoki, ale w nowych raczej to nie działa.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 09:49 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Panowie., ja mam nowy gaznik ifa. Wczoraj nawet jeździłem :-P ile ma być w tym gaznik ten plywak ?

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 17:08 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
1.Paliwo powinno sięgać do 8mm od górnej krawędzi - ustawiając sposobem naczyń połączonych:
2.Paliwo powinno sięgać do wypustki w kielichu komory pływakowej.
3.Pływak powinien być ustawiony następująco:

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 lis 2012, o 15:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 15:35
Posty: 68
Lokalizacja: Harbutowice
Pochwały: 1
Pojazd: ogar 200, husqvarna wre 125
GG: 0
Województwo: Małopolskie
Będę kupował gaźnik od simsona do jawki i się pytam czy lepiej 16n1-11 czy 16n3 ??

_________________
więcej grzechów nie pamiętam....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net