Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 13:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lip 2013, o 20:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwały: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Województwo: Pomorskie
To podegnij pływak. A właściwie tą część która chodzi po zaworku. Jeżeli brakuje Ci paliwa to podegnij ją w dół aby później zamykał.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:20 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Nie ma podginania pływaków na oko, poziom paliwa ma być na 8mm od górnej krawędzi gaźnika i nic więcej, jak dostaje za mało paliwa to zmiana dysz, regulacja iglicą.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:22 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
Tą śrubką regulujesz ilość mieszanki biegu jałowego, powinna być wykręcona na około 2-2,5 obrotu. Jeżeli nadal jest za mało paliwa możesz podnieść iglicę, wymienić dyszę główną na większą lub tak jak pisze kolega wyżej podgiąć w dół blaszkę z pływaka zamykającą zawór pływakowy.

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:26 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Dawid_56 napisał(a):
Tą śrubką regulujesz ilość mieszanki biegu jałowego, powinna być wykręcona na około 2-2,5 obrotu. Jeżeli nadal jest za mało paliwa możesz podnieść iglicę, wymienić dyszę główną na większą lub tak jak pisze kolega wyżej podgiąć w dół blaszkę z pływaka zamykającą zawór pływakowy.


Wolne obroty ustawiasz śrubką przy korpusie przepustnicy, a tym bardziej jak podegniesz języczek domykający zaworek to zmienisz poziom na mniej niż 7mm i po lekkim przechyleniu moto będzie się lała benzyna ;>

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:39 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
Browc napisał(a):
Wolne obroty ustawiasz śrubką przy korpusie przepustnicy


Tą śrubką ustawiasz sam dopływ powietrza, który dobiega aż do dyszy biegu jałowego i staje się mieszanką paliwowo-powietrzną, której ilość regulujesz wyżej opisaną śrubą.

Browc napisał(a):
, a tym bardziej jak podegniesz języczek domykający zaworek to zmienisz poziom na mniej niż 7mm i po lekkim przechyleniu moto będzie się lała benzyna ;>


Nie wiadomo ile jest teraz, może jest ponad 8, tak jak ma być fabrycznie i moto dostaje za mało paliwa, napisałem tylko co ma zrobić żeby zwiększyć. ;p

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:53 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Ten gaźnik jest w jawce żeby nie było wątpliwości ;) jutro podegnę tą blaszke..

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, o 22:56 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Przeciwstawiam się podginaniu języczka pływaka, bo uważam, że autor tematu od razu sprawdził ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej :P

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 lip 2013, o 10:02 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
wiem, że ustawiałem coś rok temu, ale nie pamiętam... wydaje mi się ze poziom był ustawiony według jakiejś tam instrukcji.. Szczerze mówiąc, nie mam simsona, kupiłem ten gaźnik nowy IFA, za w miarę śmieszna cenę, zrobiłem krucciec na warsztacie i włożyłem do jawki... :D Ustawiłem według instrukcji i na ssaniu jakoś odpalał, dla teego chciałem wiedzieć czy dostaje więcej paliwa, czy za mało itp.. Może faktycznie nie będę nic dotykał w środku tylko podniosę iglice o jeden rowek:))

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 lip 2013, o 11:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
Ogar potrzebuje więcej paliwa niż simson. Ta instrukcja dotyczy simsona, aczkolwiek nie jest to tak do końca wg mnie, ponieważ mam gaźnik 16n3-4 i ustawiony pływak trochę inaczej niż w instrukcji, a jak go ustawiłem dokładnie tak, to go zalewało cały czas. Możesz normalnie to regulować, bo tam 1mm robi dużą różnicę. W najgorszym wypadku wyleci ci trochę paliwa przez wężyk odpowietrzający, jak przechylisz moto na jedną ze stron.

Masz oryginalny filtr powietrza czy stożek? Jeżeli masz stożek to na tym gaźniku bez zmiany dyszy nie pojeździsz.

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 lip 2013, o 13:43 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Filtr org, odgiąłem troszke blaszkę, dałem iglice na sam dół i dalej kicha... jakieś pomysły?

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net