Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 08:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lip 2013, o 18:39 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Dawid_56 napisał(a):
Browc napisał(a):
Praktycznie jest ogromna różnica ;]
Tak się składa, że ostatnio regulowałem 16N1-11 i na dyszy 70 niskie obroty były ok, ale nie mógł wycisnąć więcej jak 50km/h, po zmianie dyszy na 72 ciśnie jak należy.

Nie jest powiedziane że winny był rozmiar dyszy(chyba że obie dyszy były nowe tej samej firmy w co wątpię). Mogła tamta dysza być uszkodzona, zapchana, rozkalibrowana lub była byle jakiej jakości i wcale niewiadomo czy miała w rzeczywistości rozmiar 70.

Dysza była BVF i napewno nie było w niej kilo piachu ;>

Wgl można się kłócić, ale i tak każdy silnik inaczej będzie reagował na tak jak w tym temacie np dysze i każdy może się spierać, że u mnie to tam na 70 śmiga a u innego bd na 72 ok - no ale jak to?! te same gaźniki, te same silniki i jest różnica?!
Odpowiedź prosta każdy silnik jest inny; to coś w stylu: ''Dlaczego nie można brać 2 różnych połówek karterów?! przecież to te same silniki''. :)

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lip 2013, o 19:54 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Dysze widze mam jakaś 80, 70 i dalej nie rozkręcałem... Eee a możliwe , że taka ch*jnia jest przez , to że ten rowek od tej śrubki co się niby reguluje zaraz przy króćcu jest lekko zakryty?

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lip 2013, o 22:06 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
XxDrago napisał(a):
Dysze widze mam jakaś 80, 70 i dalej nie rozkręcałem... Eee a możliwe , że taka ch*jnia jest przez , to że ten rowek od tej śrubki co się niby reguluje zaraz przy króćcu jest lekko zakryty?

Raczej nie bo w cylindrze w simsonie też jest tak

To jaka w końcu ta dysza 70 czy 80? Pewnie 70. Kupuj jakieś inne dysze i reguluj, bo nie widza innej drogi. ;]

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net