Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:14 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Będzie robiło szał, jak to się naprawdę uda :) Ja czekam na filmik z jazdy jak to hula :)

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:15 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
3b ale przełożenie trzeciego biegu jest jak w sime czwórka więc myślę że nie będzie aż tak źle ;)
W 3b skrzyni jest problem z spadkiem obrotów po zmianie biegu.. Więc jakieś kosmiczne strojenie odpada, jednak myślę że te 9000rpm nie będzie aż tak dużym kłopotem. Jak wiemy Czechy robiły silniki 223 z 3b skrzynią strojone na ~10k rpm i jakoś dawały radę..
Co do tej mocy to z tego co ja wiem to nieco ponad 10KM. Jednak może ktoś mieć lepsze źródła informacji ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:16 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tarcze może zrobić dębowe, podkładki 3-4 mm pod każdą sprężynę, popychacze utwardzone.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:18 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
Chyba cie straszy z tymi tarczami.. Za dużo srania z tym będzie.. Jak już to zrobię cały kosz z 5 albo 4 taczami.
Na razie jednak zostanę przy oryginalnym sprzęgle. Na razie będę się skupiał na odpaleniu silnika :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:19 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
mgr130, masz rację.
A czesi faktycznie mieli 10KM, a ty ile chcesz max wyciągnąć>?

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:20 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Za dużo srania ? Chłopie, wycinasz koło z dębu i potem rozcinasz na klocki o takich samych wymiarach jak korkowe.
Na tych korkowych nie wiem czy zrobisz 2k km.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:20 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
A co do tej prędkości. 150km/h nie osiągnę, mimo mocy wszystko przez skrzynię... jednak będę się starał żeby uzyskać prędkość przelotową w granicach 90km/h. Zobaczymy w praktyce.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:22 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
A jakby wrzucić jakąś większą zębatkę na przód ? Wiem, że do jawki są max. 13z, ale można by pokombinować i dopasować jakąś inną.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:23 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
Ale skrzynia skrzynią przełożenie na pewno bd inne...
Może przód z wsk? Przód 15z,tył i oczywiście szeroki łańcuch.
Z wsk pasuje na wałek

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:24 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
mgr130 napisał(a):
Za dużo srania ? Chłopie, wycinasz koło z dębu i potem rozcinasz na klocki o takich samych wymiarach jak korkowe.
Na tych korkowych nie wiem czy zrobisz 2k km.


Mówie ci że na razie będę się starał odpalić ten silnik.. Pojeżdżę obadam teren. Potem się dopasuje kosz z innego moto..
Mniej pracochłonne, a efekt pewny.

Co do zębatki to WSK miała chyba też taki wielofrez.
Ale poco dawać na przód większą, jak można dać mniejszą na tył i wyjdzie to samo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net