Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 23:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:21 
Witam
Dzisiaj rozebrałem i wyczyściłem gaźnik 30n2-5 w mojej mz. Wykręciłem wszystkie części (dysze, zaworek itp.) całość umyłem, dysze przedmuchałem i teraz to składam. Mam problem z tą kopułką co zamyka gaźnik u dołu. Gdy próbuje ją włożyć i zakręcić, okazuje się że dociska ona pływak do góry i tym samym ciągle jest zamknięty zaworek iglicowy. Co robię nie tak? Wszystko poskładałem tak samo jak było nic nie odginałem, doginałem itp.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:29 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Prawdopodobnie źle założyłeś pływak, tak, że ogranicznik jest przy zaworku, a powinien być za mocowaniem przez co pewnie też ''języczek'' zamykający zaworek wgl go nie dotyka.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:33 
Pływak jest raczej dobrze, bo nie lata gdzie chce ale ma pewien zakres i nie opadnie całkiem do dołu. Bez kopułki dobrze chodzi zaworek się domyka a jak ją dociskam to dociska się pływak i jest lipa.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:39 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Zrób zdjecie pływaka..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:50 

http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 04244.jpg/


http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 04305.jpg/


http://imageshack.us/photo/my-images/13 ... 04343.jpg/

Nie wiem czy wam wyświetlają się fotki bo mi nie, ale wklejam jeszcze linki do nich.





Ostatnio edytowano 11 lut 2013, o 21:54 przez Sławol, łącznie edytowano 1 raz
;]


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:52 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Wydaje mi się że pływak powinien być odwrotnie.

edit

przejrzałem literaturę, pływak jest w porządku.
A zaworek przypadkiem nie stoi w miescu ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 21:59 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Nie podginałeś tej blaszki zamykającej zaworek?
Piania, o ile pływak w 30N2 jest tak jak w 16N to tam jest tez taka blaszka, która zapiera się o korpus, żeby pływak nie opadałcałkiem.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 22:05 
Jak odwrócę to jest jeszcze gorzej, poza tym wtedy pływak lata jak chce i nie ma pewnego ograniczenia. Nic nie podginałem, może samo się wygieło jak odwrotnie założyłem pływak albo coś


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 22:09 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jak byś mógł to pstryknij foto od strony dolotu powietrza, oraz jakąś fote samego pływaka, szczególnie elementu trzymającego.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: 30n2-5
PostNapisane: 11 lut 2013, o 22:12 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Ta blaszka ograniczająca ma być za ścianką.. Jakoś jej nie widzę, więc chyba ją dałeś przed ścianką..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net