Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 12:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 lip 2013, o 14:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
fuks1996 napisał(a):
Pany wszystko co napisaliście zrobiłem bo to są rzeczy oczywiste. Podajcie mi przyczyny bardziej "dziwne" bo rzeczy takie jak gaźnik, świeca, zapłon to jest banał ale może jest jakis powód bardziej trudny do odnalezienia;)


Umiesz czytać norzaj?

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 22:20 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Przemas napisał(a):
Fuks czy możesz mi powiedzieć, czy On gaśnie tylko jak go na wolne wrzucisz czy może na maksymalnych też gaśnie?

Oczywiście że mogę gaśnie i na wolnych i na maksymalnych. Tak jak bym mu zaprogramował ze ma zgasnąć. A i dodam ze wkreca się bardzo dobrze i trzyma normalnir wolne obroty.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 22:22 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Spróbuj na innym gaźniku, wina gaźnika na 99 %

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 22:25 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Spróbuję ale trochę wątpię bo gaźnik wyglsda ok, jest czysty itp.no ale spróbuję; )

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 lip 2013, o 12:45 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Kurde... to niezłe jaja się dzieją. Ja w motorynce miałem tak, że miałem wyszczerbienie na karterach w komorze gdzie wał śmiga i się dziwne rzeczy działy.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net