Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 08:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sty 2010, o 23:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 23:38
Posty: 22
Pojazd: ogar tuning show xD
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Zastanawia się nad przerobieniem silnika z nominału na 70 ccm. Posiadam 3 biegowy polski silnik, czy jeżeli wstawię do niego cylinder od simsona 70 ccm to czy wał mi nie siadzie;/. Proszę o pomoc i moze jakieś zdjęcie wału od dezameta 019, z góry dzięki.

_________________
NIE BAWISZ SIĘ.
NIE ŻYJESZ!!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sty 2010, o 23:33 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Taka przeróbka się nie opłaca szkoda tylko kasy gadałem z Conq.. jak chcesz więcej mocy włóż silnik sima i tyle


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 01:59 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 23:38
Posty: 22
Pojazd: ogar tuning show xD
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Dla zainteresowanych tematem!!!
Pisałem z osoba która przerobiła tak motorynkę, wał wytrzyma ale pod warunkiem ze musi być wyważony albo musi być lżejszy tłok. Przy najbliższej okazji powiem ile taka przeróbka wynosi. ;-)

_________________
NIE BAWISZ SIĘ.
NIE ŻYJESZ!!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 02:29 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
Człowieku ! do takich przeróbek to załatw sobie silnik simsona a nie masakruj polskich zabytków bo to SIĘ NIE OPŁACA !!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 09:02 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
wojciech68 napisał(a):
Człowieku ! do takich przeróbek to załatw sobie silnik simsona a nie masakruj polskich zabytków bo to SIĘ NIE OPŁACA !!!


Ma rację. Jak chcesz więcej mocy to wstaw sobie silnik sima i będziesz miał moc, ale też nie będzie się awaryjny tak jak polski silnik.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 10:16 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Wstawiając cylek sima 70cm3 koszty:
150zł cylinder, głowica
100zł nowy wał
50zł odlew karterów
50zł zaspawanie otworów na szpilki
na stary wał nie zakładaj cylka 70 bo się rozdupcy ale rób co chcesz twoja kasa, jak naprawdę chcesz to robić to jesteś niespełna rozumu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 11:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2008, o 10:42
Posty: 223
Lokalizacja: Bieruń
Pochwały: 5
Pojazd: Komarek 2351
Civic VII EM2

GG: 514762
Województwo: Śląskie
Hmmm a ja (w tym przypadku) jestem ciekaw co by z tego wyszło :evil: Trzy biegowego nikt chyba tak nie robił,może być miłe zaskoczenie....i dużo kosztów.

_________________
Komar-Ogar200-SR50-Yamaha TRD125-Honda Civic V HB- Honda CIVIC EM2


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 11:47 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
aa i nie wspomnie o wydechu, gaźniku, zapłonie... a 019 był by mocniejszy i tyle


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 11:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2009, o 20:25
Posty: 208
Lokalizacja: Głowno
Pochwały: 2
Pojazd: jawa 50
GG: 2834820
Województwo: Łódzkie
łatwiej by było kupić silnik simka i z tym się bawić bo przecież nasze polskie komarki nie są do tego przeznaczone :)

_________________

Przygotowanie jawki do sezonu 2010


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2010, o 12:42 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
IgLo103, robiło to już parę osób.
Mogę się założyć, że nawet jak ten wał będzie wyważony to nie wytrzyma długo. Wał był robiony na mniejszą pojemność do mniejszej mocy.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net