Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 00:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lis 2012, o 23:46 
Weteran

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 22:37
Posty: 222
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200,Aprilia MX50
GG: 34838552
Województwo: Mazowieckie
Witam. Dzisiaj jadąc rs-ką 90-100km/h nagle zablokowało mi koło , no to szybko sprzeglo ... slizg i stoje, próbuję odpalić, nie da rady , słaba kompresja. Dopchałem do domu zdjąłem samą glowicę żeby ocenic co się dokladnie stało. W świecy uszczerbało się kawałek ( 1,5mm) elektrody i cały żarnik ;/. Tłok ma jedno wgniecenie na srodku i uszczerbane tak jakby podziobane lekko i kolor tak jakby aluminium jak dostanie tlenu. Wzieła mi plyn i to dlatego. Ale co lepsze nicasil nie ma żadnych rys wyczuwalnych pod paznokciem i pod palcem ( stwierdzam to po zdjęciu głowicy i po jak najnizszym połozeniu tloka.

co mam w takiej sytuacji zrobić... kupno tłoka i uszczelek załatwi sprawę?

_________________
Nie moc lecz technika robi z Ciebie zawodnika.....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 lis 2012, o 23:57 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ja bym zdjął cylinder i dobrze obejrzał wał i resztę. Trochę dziwne wydaje mi się, żeby się zatarł, skoro potem już kręcił. Ja interesowałbym się przyczyną nagłego zatrzymania silnika, a potem jego ''odblokowaniem''.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 lis 2012, o 23:59 
Weteran

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 22:37
Posty: 222
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200,Aprilia MX50
GG: 34838552
Województwo: Mazowieckie
Wydaje mi się , że jak dostał plynu gorącego z chłodnicy to tłok spuchł i dlatego to zatrzymanie...
Dziwne jak on się tam dostał, skoro uszczelki sa całe;/

_________________
Nie moc lecz technika robi z Ciebie zawodnika.....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:02 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Może gwint na świecy nie szczelny i przez gwint poszło na tłok.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:05 
Weteran

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 22:37
Posty: 222
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200,Aprilia MX50
GG: 34838552
Województwo: Mazowieckie
Kolego pomysl co ty piszesz, nic nie wnosisz do tematu.

_________________
Nie moc lecz technika robi z Ciebie zawodnika.....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:09 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
No to jak wszystko wiesz, to po ch.j pytasz ? Poza tym, jakim cudem woda poszła na tłok, skoro uszczelki są całe ? Gdzieś wystąpiła nieszczelność. Od tak, woda nie mogła sobie pójść na tłok.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 00:10 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
Rozje*ało Ci świece i tłok .

Pozdrowienia .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 11:49 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2009, o 14:41
Posty: 1122
Lokalizacja: Drogomyśl
Pochwały: 11
Pojazd: BMW E39 520i
GG: 7098489
Województwo: Śląskie
Skoro uszczelki całe to może było gdzieś niedokręcone i temu zassało płyn. Jak uje*ało świece to efekt przegrzania. Jak cylinder jest ok to kupuj tłok, świece, uszczelki na wszelki wypadek i składaj, dobrze dokręć.

_________________
Pasjonujesz się podróżami? Zajrzyj!
http://motoprzygody.blogspot.com/

Konto na bikepics.
http://bikepics.com/members/cadavre/
Romet Ogar 200 '84 -> Kingway Yamasaki 50 '08 -> Aprilia RS 125 '01 -> Honda CBR 900RR Fireblade '97


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 12:18 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Ściąg obowiązkowo cylinder, jeśli podczas jazdy nie wydawała żadnych dziwnych odgłosów i zablokowanie koła nastąpiło natychmiastowo to najprawdopodobniej wypadło Ci zabezpieczenie na tłoku, spotkałem się również z sytuacją gdzie elektroda od świecy się oderwała i narobiła podobnych zniszczeń co zabezpieczenie. Piszesz że u Cb także świeca została zniszczona więc to ona mogła być przyczyną. Sprawdź czy nie poleciał Ci nicasil. Najlepiej to wrzuć foty bo jestem ciekaw.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lis 2012, o 15:55 
Weteran

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 22:37
Posty: 222
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200,Aprilia MX50
GG: 34838552
Województwo: Mazowieckie
Dzisiaj zrobie foty.

_________________
Nie moc lecz technika robi z Ciebie zawodnika.....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net