Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 19:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 wrz 2010, o 19:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 13:32
Posty: 1206
Lokalizacja: Grodysławice
Pochwały: 8
Pojazd: Pegaz
GG: 17779564
Województwo: Lubelskie
Po dłuzszysz rozmyślaniach postanowiłem zrobic temat o polskich motorynka (m1,m2,m3 i pony 301)

Motorynka jaka wyszła pierwsza w 1978-1979r. nosi nazwę;
:arrow: Romet Pony M1.

Silnik: 022 ( zmiana biegów raczce )
Moc 1.4 km.
Gaźnik: GM12F

Rama;
Chyba nie muszę pisać z czego jest zbudowana, bo chyba każdy wie że nie z desek.

Wygląd;
Motorynkę malowano w dwóch kolorac - zielony i pomarańczowy.
Zastosowano w niej siedzenie takie jak w Pegazach, oraz cały tył z blachy (błotnik, bagaznik)
Obrazek
Obrazek


:arrow: Motorynka Pony M1 drugie wydanie wyszło w 1980r.
Zmieniono w niej jedynie tył na plastikowy i tylną lampę z komara.
Obrazek
:arrow: Motorynka Pony M2- pierwsza seria 1980-1982r.

Silnik: 023 ( nożna zmiana biegów)
Moc 1.7 km.
Gaźnik: GM12F

Wygląd;
Zmienione siodełko, inna kierownica i osłona łańcucha na plastikowy.
Malowano ją w kilku kolorach; zielony, pomaranczowy, czerwony i niebieski.
Tylna lampa z wski
Obrazek

:arrow: Motorynka Pony M2 Druga seria 1983-1988r.
Wygląd;
Zmieniono w niej mocowanie błotników, a także kierownicy.
Obrazek
Obrazek

:arrow: Motorynka Pony M3 - 1984-1988

Silnik 025
Moc 1.4 km.
Gaźnik: GM12F.

Wygląd;
W motorowerze tym dano kierownice z Pony m2 pierwszej serii.
Malowano ją w kilku kolorach; zielony, pomaranczowy, czerwony i niebieski.
Obrazek

:arrow: Motorynka Pony 301- 1989-1994r.

Silnik zastosowano taki sam ja w M2 (023).

Wygląd;
Wydłużono ramę, zmieniono bak na kwadratowy (miał poprawic aerodynamikę) i chyba zmieniono tylny stelaż.
Malowano ją w trzech barwach; czerwony, biało-czerwony i niebieski
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Myślę że artykuł przyda się komuś.

Jeżeli coś zle napisałem poprawcie mnie ;]

Źródło zdj.; Google.pl i własne :)

Podziękowania dla; DanielGP, oraz doman30,
Zabraniam kopiowania bez mojej wiedzy.
Młody Romeciarz

Pochwały przyznane za posta: 3

_________________
Mów mi Barth, Bartek, Bartłomiej.

I <3 CYCKI!


Ostatnio edytowano 9 wrz 2010, o 18:37 przez Stary Romeciarz, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, o 19:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 17:37
Posty: 396
Lokalizacja: Łopiennik
Pochwały: 3
Pojazd: Romet Ogar 200, Wsk 125
GG: 4569356
Województwo: Lubelskie
No ciekawy artykuł na pewno się przyda czekam na zdjęcia i daję pochwale bo trochę musiałeś posiedzieć.

_________________
JEST OGAR 200 JEST IMPREZA <piwo>

Zapraszam do obejrzenia ogara :-D

ogar-200-mati931-t4249.html
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 200/101972


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, o 20:15 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
To już było :-/
dane-prl-owskich-rometow-t3150.html


Ostatnio edytowano 5 wrz 2010, o 20:30 przez TheWojciech68, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 wrz 2010, o 20:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
po pierwsze, M-1 miała lata produkcji takie: 78-80
po drugie, w M-2 drugiej serji zastosowano także inną lampę tylną, nowe amortyzatory (odkryte).
po trzecie silniki miały moc 1,7KM (023) natomiast 025 w M-3 miały moc 1,4KM

Ale w ogóle dobrze że ktoś to dał :d

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 20:53 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 13:32
Posty: 1206
Lokalizacja: Grodysławice
Pochwały: 8
Pojazd: Pegaz
GG: 17779564
Województwo: Lubelskie
Cytuj:
po pierwsze, M-1 miała lata produkcji takie: 78-80


Umiesz dokładnie czytac?
Cytuj:
Motorynka Pony M1 drugie wydanie wyszło w 1980r.

_________________
Mów mi Barth, Bartek, Bartłomiej.

I <3 CYCKI!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 20:59 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Sory w tedy nie doczytałem po prostu, popraw to co napisałem bo wypadało by.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 06:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 21:41
Posty: 800
Lokalizacja: okolice Białegostoku
Pochwały: 23
Pojazd: Ogar 200 89'
Pronar Minsk 125/4 04'

GG: 0
Województwo: Podlaskie
Mi się nie wyświetlają zdjęcia... :-/

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 15:25 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 13:32
Posty: 1206
Lokalizacja: Grodysławice
Pochwały: 8
Pojazd: Pegaz
GG: 17779564
Województwo: Lubelskie
zdjęcia zostały już poprawione i wygląd wizualny także ;p

_________________
Mów mi Barth, Bartek, Bartłomiej.

I <3 CYCKI!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 16:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Młody Romeciarz, Ja ci wyślę lepsze te zdjęcia na PW.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2010, o 18:10 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 21:00
Posty: 702
Lokalizacja: koszalin
Pochwały: 10
Pojazd: Ogar 200, WSK M06, WFM M06, Simson Duo 4/1
GG: 7228749
Województwo: Zachodniopomorskie
Mam sugestię co do motorynki M-1. ZMień to "wydanie drugie" na "seria druga". Poza bagażnikiem zmieniono także lampę (taką jak np w komarze dali). W serii 2 nie było już metalowej osłony łańcucha tylko plastikowa. Napisz też że ostatki produkcji (np moja) posiadały już silnik 023 (zmiana biegów nożna)
. CO do M-2 to tam też była lampa od Komara a lampe z WSKi miała M-1 ta pierwsza. Jak to poprawisz to będzie ok ;]

_________________
Autor postu otrzymał litr benzyny

Nie ma boga, jest MoTóR !!!!!!!

Moja stronka http://www.doman30.pl.tl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net