Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 08:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Zr贸b wszystko opisane w TYM w膮tku!
2. Je艣li nie pomo偶e, u偶yj opcji szukaj!
3. Je艣li nic nie znajdziesz, pisz膮c temat z pytaniem dok艂adnie opisz problem z maszyn膮, pami臋taj! Nie jeste艣my wr贸偶kami! :)
4. Ka偶dy problem opisz w osobnym temacie
5. Je艣li dopisa艂e艣 objawy do swojego ostatniego postu napisz prywatn膮 wiadomo艣膰 do moderacji o od艣wie偶enie tematu!



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 21 cze 2014, o 18:24 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 13 cze 2013, o 22:24
Posty: 192
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Romer Ogar 200
GG: 0
Wojew贸dztwo: Kuj.-pom.
Witam. Przegl膮da艂em wujka google, tu na g艂贸wnej i na forum tylko no w艂a艣nie wszyscy:

- Zap艂on
- Ga藕nik
- Puchnie t艂ok
- 艢wieca

No tylko, 偶e tak, 艣wiece ju偶 bosha w艂o偶y艂em za 30z艂 i jest niesamowity efekt, bo silnik nie zamula jak na iskrze i p艂ynniej chodzi (nie skacz膮 mu obroty), tak偶e i w je藕dzie jest ju偶 p艂ynny, ale to nie o to chodzi, Zap艂on mam idealnie ustawiony tak jak jest opisane tu na g艂贸wnej stronie, ustawiane przy pomocy, szczelinomierzy, suwmiarki itp (偶adne tam 艣rubokr臋ty i gwo藕dzie). Co do Ga藕nika i t艂oka nie wiem i dlatego chc臋 si臋 was spyta膰, ale najpierw opisze sw贸j problem:

Na zimnym i tak jakby to nazwa膰 w 艣rednio-ciep艂ym no normalnie 偶yleta ju偶, ale gdy si臋 nagrzeje no, z kopa ma problem albo w og贸le nie pali (chocia偶 tego nie wiem do ko艅ca bo si臋 poddaje przy kopaniu za 6-8 jak nie zapali to na pych), za to na pych ciach i od razu pali albo jakby nwm musia艂 kawa艂ek, nie okre艣l臋 dok艂adnie ile, tak ko艂o zrobi mo偶e od 30-50cm i te偶 pali, czu膰 ze na ciep艂ym traci moc, ma wi臋ksze problemy z zebraniem si臋 i zmienia si臋 d藕wi臋k pracy silnika jakby go dusi艂o, nie ze ga艣nie tylko hm, takie bardziej buczenie, jakby by艂o co艣 nie tak z filtrem czy co艣 (no taki dziwny d藕wi臋k, s艂ycha膰 bo wyr贸偶nia si臋 od tego na zimnym), no ale ustane na 1-2min i dalej 偶yleta i tak w k贸艂ko.

Teraz tak kumpel m贸wi艂 偶e jak za艂o偶y艂 nowy t艂ok, oczywiscie t艂ok china to m贸wi艂 偶e mia艂 tak samo, ale usta艂o mu to i jest ok, tak偶e moze mi puchnie t艂ok, ale w膮tpi臋 czy to sprawdz臋. Jak co艣 op艂aca si臋 bra膰 z almotu?

A ga藕nik ch艂opaki, OJS pisze:
Cytuj:
Nale偶y to robi膰 tak by po wykr臋ceniu przepustnicy widac by艂o paliwo w rozpylaczu (ten "otworek" gdzie wchodzi iglica), ale te偶 tak by paliwo nie wylatywa艂o z niego gdy kranik jest odkr臋cony.
Blaszk臋 nale偶y odgina膰 i dogina膰 po troszeczku a偶 do uzyskaniu razultatu jaki powinien by膰.

No ale rozpylacz ma dziurk臋, albo kilka, to jak wyjm臋 t膮 iglic臋 to mi si臋 i tak b臋dzie to gdzie艣 wylewa膰 (chyba) i ch艂opaki prze艂贸偶cie mi to tak 艂opatologicznie jak ja mam to ustawi膰 bo mo偶e jednak to od ga藕nika, jak wysoko ma by膰 ta benzyna tam itp i czy jak podnios臋 iglice do g贸ry o rowek to co艣 to da w tym przypadku. Bo gdy je偶d偶臋 rometem to niby mi nie ga艣nie ani nic. Problem dotyczy Ogara 200. Z g贸ry dzi臋ki i pozdrawiam.

_________________
http://tablica.pl/oferta/czesci-od-ramy ... 5xzdn.html


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 12:00 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 15 sie 2013, o 13:51
Posty: 146
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Jawa 50 Mustang
GG: 4253140
Wojew贸dztwo: Ma艂opolskie
Sprawdz poziom w komorze p艂ywakowej ma by膰 chyba na 3/4komory ale nie pamietam poszukaj bo gdzies to nylo juz.Ale jak chcesz wiecej paliwa to odginasz blaszke do do艂u a jak mniej to do g贸ry.A jak to nie pomoze to ja tam nwm ale ha poustawialem jawke i na cieplym max z 3kopa pali!/-)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 19:35 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 23 kwi 2013, o 16:19
Posty: 74
Pojazd: Jawa50, skuter chi艅czyk 4t,
GG: 0
Wojew贸dztwo: Podkarpackie
mo偶liwe 偶e t艂ok ci puchnie - twoje objawy idealnie pasuj膮
z filtrem blaszk臋 dognij tak 偶eby poziom by艂 lekko poni偶ej blaszki p艂ywaka


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 23:24 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwa艂y: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Puchn膮cy t艂ok powoduje zatrzymanie pracuj膮cego silnika oraz op贸r przy kopaniu.
Ten problem wskazuje na ga藕nik, pozostaje ci bardzo monotonna zabawa z precyzyjn膮 regulacj膮 ga藕nika lub przesiadk膮 na lepszy, szczeg贸lnie pod tym wzgl臋dem 16N1, jednak nie jest to konieczno艣膰, poniewa偶 jak wcze艣niej wspomnia艂em po odpowiednim popracowaniu z Jikovem da si臋 wszystko ogarn膮膰.

_________________

''Jak zapie艂em dw贸jke to mi ga艂a w rence zosta艂a'' ~ Malinowski
Abimex Power!


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 14 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net