Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 16:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

który motorower byłbyś skłony kupić?
Chart 33%  33%  [ 14 ]
Simson 67%  67%  [ 28 ]
Liczba głosów : 42
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 mar 2010, o 20:58 
Rybci@ napisał(a):
Zastanowię się nad chartem ale chyba nie bo wundusz mam mały :shock: Może w wakacje jak na razie wezmę chyba Ogara 200. Dzięki za pomoc wszystkim i proszę żebyście nadal wypowiadali się na ten temat bo może ktoś inny przeczyta ten wątek i mu pomożecie ;-) Ale i tak lepiej mieć simsona od charta cena prawie taka sama a simson lepszy i części łatwiej załatwić.

Zbieraj, odkładaj, pracuj nie kupuj byle czego tylko dlatego , że jest tańszy bo niższa cena przemawia często przez jakość produktu. Ja się na ogarze przejechałem. Co do Charta znów się nie zgodzę. Chart wcale nie jest dużo gorszy od simsona a za simsona zapłacisz dwa razy więcej niż za dobrego charta... o części też nie problem nie wiem skąd ten mit się wziął... Czasami żałuje, że nie kupiłem charta to jest maszyna którą darzę największym szacunkiem z pośród wszystkich rometów. Jestem jego wielkim sympatykiem


Góra
  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 21:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 20:13
Posty: 237
Pochwały: 4
Pojazd: Romet Ogar 200, Honda SFX
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Tak rzeczywiscie simson jest lepszy ale z ta cena nie masz racji.. Za 1000zl juz kupisz charta w bdb stanie a simka wątpie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 21:19 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 15:23
Posty: 316
Lokalizacja: Kraśnik
Pochwały: 4
Pojazd: Civic es7
Jawa Mustang

GG: 0
Województwo: Lubelskie
wcześniej pytałeś się o delte, to jest bardzo dobry motorower tylko trudno do niej dostać części bo jest to mało popularny motorower i jego v-max 65-70

_________________
Romet Ogar 200 86r. ->Derbi Senda SDR 03r. ->Aprilia RS 50 06r. ->Hyosung GA 125
Obecnie: Jawa Mustang
Daewoo Tico 98r. ->Volkswagen Passat b4 1.9 TDI
Obecnie: Honda Civic ES7

...piękniejszy od ciszy jest ryk dwusówa na wysokich obrotach...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 21:58 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 19:45
Posty: 179
Pochwały: 2
Pojazd: mustang etz 150 simek i aktualnie ogar 200
GG: 8321751
Województwo: Łódzkie
Jawy mustang jak i kaczki wszystkie były dławione chyba że ktoś na własną rękę sprowadził sobie do polski czeską wersje.A jeśli chodzi ogar200 czy ogar 205 to tylko i wyłącznie 200 dużo szybszy dużo łatwiejszy w obsłudze (gaźnik był projektowany do skutera oblachowanego i jego regulacja jest minimalna ustawia się tylko zapinkę blaszkę i 1 śrubke, po za tym zapłon na wierzchy a nie tak jak 205 za magnetem regulacja sprzęgła też na widoku) silnik jest dużo wytrzymalszy np skrzynia biegów nie do zdarcia jeśli chodzi o tuning to wiadomo jest to 2 sów i jest wiele możliwości tuningu np membrana większy gaźnik spawak dodatkowo w ogarze 200 można odchudzić magneto wybić tuleje z cylindra dać podkowę czy też przerobić oryginalny tłumik tych rzeczy w 205 nie zrobimy po za tym ogar 205 po tuningu jedzie max ok 60 65 gdzie tyle wyciąga seryjny odblokowany ogar bez problemu z lepszym przyśpieszeniem (3 biegi) dla tego lepiej mieć seryjnego ogara 200 odblokowanego niż ogara 205 po tuningu który i tak będzie słabszy a będzie o wiele bardziej awaryjny od 200 w którym tak na prawdę nie ma się co zepsuć ten silnik jest na prawdę wytrzymały jedynie jeśli ktoś nie umie ustawić dobrze zapłonu i gaźnik może mieć nieustanne problemy po prostu ogar 200 jest bardzo czuły na regulację a 205 już nie tak bardzo a jeśli chodzi o charta to kolega miał mało mu się psuł vmax 60 ogar 200 odblokowany i na przyśpieszenie i na vmax był dużo lepszy później ten kolega sprzedał charta i kupił sima s51 i powiedział że to inna bajka jest że już drugi raz by charta nie kupił tylko od razu simsona.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Jawa,M ... _200/27549


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 22:16 
Poziom

Dołączył(a): 11 mar 2010, o 20:11
Posty: 66
Pochwały: 4
Pojazd: żaden
GG: 0
Województwo: Lubelskie
tara512 zgadzam się z tobą co do ogarów. Chciałbym was poprosić żeby nie zakładać nowego wątku żebyście się wypowiedzieli na temat co lepsze chart czy simek s51. Pamiętajcie że każda opinia pomoże wcześniej czy później dzięki i zachęcam do brania udziału. :-D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 22:24 
Poziom

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:20
Posty: 392
Pochwały: 6
Pojazd: Simson S51
GG: 8332509
Województwo: Śląskie
simson jest lepszy ale przynajmniej 5x droższy ... a on nie ma pieniędzy jak kupisz simsona za tyś. złotych to prawdopodobnie będzie tak rozjechany jak mój i drugie tyle dołożysz w remont ...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 22:55 
tara512 napisał(a):
Jawy mustang jak i kaczki wszystkie były dławione chyba że ktoś na własną rękę sprowadził sobie do polski czeską wersje.A jeśli chodzi ogar200 czy ogar 205 to tylko i wyłącznie 200 dużo szybszy dużo łatwiejszy w obsłudze (gaźnik był projektowany do skutera oblachowanego i jego regulacja jest minimalna ustawia się tylko zapinkę blaszkę i 1 śrubke, po za tym zapłon na wierzchy a nie tak jak 205 za magnetem regulacja sprzęgła też na widoku) silnik jest dużo wytrzymalszy np skrzynia biegów nie do zdarcia jeśli chodzi o tuning to wiadomo jest to 2 sów i jest wiele możliwości tuningu np membrana większy gaźnik spawak dodatkowo w ogarze 200 można odchudzić magneto wybić tuleje z cylindra dać podkowę czy też przerobić oryginalny tłumik tych rzeczy w 205 nie zrobimy po za tym ogar 205 po tuningu jedzie max ok 60 65 gdzie tyle wyciąga seryjny odblokowany ogar bez problemu z lepszym przyśpieszeniem (3 biegi) dla tego lepiej mieć seryjnego ogara 200 odblokowanego niż ogara 205 po tuningu który i tak będzie słabszy a będzie o wiele bardziej awaryjny od 200 w którym tak na prawdę nie ma się co zepsuć ten silnik jest na prawdę wytrzymały jedynie jeśli ktoś nie umie ustawić dobrze zapłonu i gaźnik może mieć nieustanne problemy po prostu ogar 200 jest bardzo czuły na regulację a 205 już nie tak bardzo a jeśli chodzi o charta to kolega miał mało mu się psuł vmax 60 ogar 200 odblokowany i na przyśpieszenie i na vmax był dużo lepszy później ten kolega sprzedał charta i kupił sima s51 i powiedział że to inna bajka jest że już drugi raz by charta nie kupił tylko od razu simsona.

Tera Były jakieś oficjalne importery Czeskich Jawek? Nie sądzę przyszły z zagranicy tak jak teraz przychodzą do nas auta z zachodu. Poza tym ile jawka wytrzyma przy takim tuningu góra rok i to jest góra nie zdziwił bym się gdyby po tygodniu się rozleciał! NIE WARTO! Rybci@ przez ciebie teraz żałuję coraz bardziej, że nie mam Charta bo jest to nasza Polska perełka. Przy charcie dużym plusem jest , że wiele części pasuje bez większych problemów do simsona np Cylinder, gaźniki itd. W sklepie nawet u mnie były bingi do Charta i cylindry s70 też do charta nie wiem czy jeszcze to jest ale można na takie perełki natrafić. zdanie moje jest takie Chart dużo tańszy cholernie ładny zwłaszcza biało niebieski i dobry bo POLSKI!!! To jedna z tych rzeczy z których naprawdę Polacy mogą być dumni


Góra
  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 23:57 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 19:45
Posty: 179
Pochwały: 2
Pojazd: mustang etz 150 simek i aktualnie ogar 200
GG: 8321751
Województwo: Łódzkie
Nie tera tylko tara naucz się czytać przy jakim tuningu ma jawka wytrzymać? po za tym po co piszesz o charcie jak kolega wyraźnie się pytał co jest lepsze ogar200 czy 205

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Jawa,M ... _200/27549


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 mar 2010, o 00:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2008, o 20:35
Posty: 1398
Lokalizacja: LEŚNICA[LICHYNIA]
Pochwały: 13
Pojazd: -
GG: 8767766
Województwo: Opolskie
Dziadek,
Ja się z tobą nie zgodzę ja po remoncie ogara to nim ma maxa non stop i to bez żadnej awarii a jeździłem naprawdę sporo(zrobiłem coś około 3 tyś ) co prawda palił z 4l ale szedł później tego felernego wieczoru gdy rozwaliłem tryb zdawczy ogar stał z 3 tyg po czym go rozebrałem, wał był czeski po regeneracji żadnego luzu nie miał, cylinder też był w idealnym stanie, jednym słowem mówiąc silnik się nie zużył, więc ja twierdzę że ogar średnio ale nadaje się do tuningu mechanicznego (chodziarz z simem to nie ma porównania <lol>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 mar 2010, o 00:26 
Poziom

Dołączył(a): 11 mar 2010, o 20:11
Posty: 66
Pochwały: 4
Pojazd: żaden
GG: 0
Województwo: Lubelskie
tara napisałem co jest lepsze chart czy simek na str.3 jest. Proszę o uzasadnienie swojej wypowiedzi i nie mówcie o kasie bo to jest tak na prawdę podobna cena charcik-900zł (dobry), a simek-1200 (też dobry) a nie długo wakacje to zawsze można zarobić ;-) . Tylko co jest lepsze chart czy simek?? Czyli jakie są każdego osiągi, który bardziej awaryjny. I nawet jak będę miał charta to ie będę go "tuningować" bo wiadomo to stary motor i nie wyciągnę z niego 120km/h. Chyba że malutki który nie zepsuje żywotności silnika.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net