Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 08:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

który motorower byłbyś skłony kupić?
Chart 33%  33%  [ 14 ]
Simson 67%  67%  [ 28 ]
Liczba głosów : 42
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 mar 2010, o 18:39 
Poziom

Dołączył(a): 11 mar 2010, o 20:11
Posty: 66
Pochwały: 4
Pojazd: żaden
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Witam wszystkich. Może był/jest taki temat to proszę o link to zamknę ten post. Wielu ludzi szuka na to pytanie konkretnej odpowiedzi. Proszę o przejrzystej odpowiedzi, dlaczego myślicie że ten jest lepszy od tego. Najlepiej będzie jak ktoś będzie się wypowiadał kto miał/ma dany model. Który ma lepsze osiągi, przyspieszenie, mnie awaryjności, łatwiej "tuningować" i w jaki sposób najlepiej tuningować. Proszę żeby nie powtarzały się opinie i nie było nie miłych sytuacji. I jeszcze mam pytanie wyłącznie " delta rmr24". Czy jest lepszy albo gorszy?? Proszę o opinie i dziękuję za wypowiedzi. ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 18:43 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2010, o 16:44
Posty: 428
Lokalizacja: Sokółka
Pochwały: 20
Pojazd: Zipp Shock, Ogar 200, Opel Frontera 2.0 Sport.
GG: 13259464
Województwo: Podlaskie
ogar-200-a-205-t3216.html

Myślę, że 200 jest bardziej podatny na tuning, ma więcej mocy.
Ja mam 205

_________________
Kto rano wstaje... TEN SIĘ GÓWNO WYŚPI!!!

Naprawa Simsona na pewnym forum...
Cytuj:
Zmień świece ustaw poprawnie zapłon chyba ze ma elektronika...


Menda Paździoch.
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Mar ... 5%BAdzioch[/podpis]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 18:47 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 21:06
Posty: 406
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200, Ogar 900 140cc
GG: 11850229
Województwo: Mazowieckie
Ogar 205 ma 2 biegi ale jest prostszy w obsłudze i naprawach, Ogar 200 3 biegowy z silnikiem Jawy moim zdaniem jest lepszy w osiągach itp.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... _900/51684


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 18:54 
Jeśli chodzi o markę Romet najlepszym ich motorowerem jest Chart... przede wszystkim w porównaniu do Ogara 200 jawy jest to o wiele nowsza konstrukcja silniki jawki były już znane w latach 60tych. w porównaniu Ogar 200/chart osiągi są bardzo zbliżone, jednak chart jest o wiele mniej awaryjny bardziej wytrzymały od jawy... Co do tuningu mechanicznego jestem wielkim przeciwnikiem tuningu mechanicznego... Owszem przy charcie można się trochę pobawić ale wszystko ma swoje granice. Przy jawie za tuning Dlaczego? Bo ten tuning nie wpłynie znacznie na osiągi Silnnik będzie jeszcze bardziej podatny na awarie i wiecęj będziesz go naprawiał niż jeździł. Co do Polskiego silnika dwu biegowego bardzo podobnie jest jak z jawą. Wniosek chcesz coś mocniejszego? Wsadź jakiś silnik 125 i gitara Mopliki pozostaw tak jak fabryka dała. Ps miałem ogara 200 mam styczność z ogarem 205 i chartem 210

Dodano: -- 12 marca 2010, o 17:54 --

Ogaron napisał(a):
http://www.forum.ogar200.pl/ogar-200-a-205-t3216.html

Myślę, że 200 jest bardziej podatny na tuning, ma więcej mocy.
Ja mam 205

Gadasz głupoty ogar 200 w ogóle nie jest podatny na Tuning mechaniczny!!! Konstruktorzy nie mieli zamiaru stworzyć jakiś super silnik podatny na duże osiągi! Ludzie to zwykły motorower a nie HONDA CBR! Zbyt wiele oczekujecie od rometów....


Góra
  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 19:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2010, o 16:44
Posty: 428
Lokalizacja: Sokółka
Pochwały: 20
Pojazd: Zipp Shock, Ogar 200, Opel Frontera 2.0 Sport.
GG: 13259464
Województwo: Podlaskie
Dziadek napisał(a):

Dodano: -- 12 marca 2010, o 17:54 --

Ogaron napisał(a):
http://www.forum.ogar200.pl/ogar-200-a-205-t3216.html

Myślę, że 200 jest bardziej podatny na tuning, ma więcej mocy.
Ja mam 205

Gadasz głupoty ogar 200 w ogóle nie jest podatny na Tuning mechaniczny!!! Konstruktorzy nie mieli zamiaru stworzyć jakiś super silnik podatny na duże osiągi! Ludzie to zwykły motorower a nie HONDA CBR! Zbyt wiele oczekujecie od rometów....


Na pewno jest bardziej podatny niż polski silnik 023...


Osiągi 200 są lepsze niż 205 bo z dobrze utrzymanego i ustawionego Ogara 205 idzie wycisnąć te 50km/h a z odblokowanego 200 po tunie jakieś 70 (tu mogę się mylić bo nie jeździłem ogarem 200)

Gdybym wcześniej miał wybór pomiędzy ogarem 200 a 205 to oczywiście wybrałbym 200 ale kupiłem nie palącego Rometa z polskim silnikiem dezametu. Niczego nie żałuję chociaż włożyłem w niego kupę kasy.


Sam nie polecam tuningu mechanicznego ponieważ zmniejsza on żywotność silnika ale jeśli mamy ogara 200 to oczywiście możemy go odblokować, będzie wtedy szybszy i taki jak oryginalny czeski silnik.


Pzdr

_________________
Kto rano wstaje... TEN SIĘ GÓWNO WYŚPI!!!

Naprawa Simsona na pewnym forum...
Cytuj:
Zmień świece ustaw poprawnie zapłon chyba ze ma elektronika...


Menda Paździoch.
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Mar ... 5%BAdzioch[/podpis]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 19:16 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 21:41
Posty: 800
Lokalizacja: okolice Białegostoku
Pochwały: 23
Pojazd: Ogar 200 89'
Pronar Minsk 125/4 04'

GG: 0
Województwo: Podlaskie
Jeżeli miałbym porównywać Ogar 200-Ogar 205 to bez myślenia wybrałbym Ogara 200. Może dlatego, że sam mam.

Cytuj:
Mopliki pozostaw tak jak fabryka

Te słowa dotarły do mnie kilka miesięcy temu. Chciałem zrobić super tuning mechaniczny , żeby motorek jeździł bardzo szybko. Takie machiny służą do jazdy dla przyjemności , a nie dla wyścigów.

Musisz sam postanowić...

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 19:46 
Ogaron napisał(a):
Dziadek napisał(a):

Dodano: -- 12 marca 2010, o 17:54 --

Ogaron napisał(a):
http://www.forum.ogar200.pl/ogar-200-a-205-t3216.html

Myślę, że 200 jest bardziej podatny na tuning, ma więcej mocy.
Ja mam 205

Gadasz głupoty ogar 200 w ogóle nie jest podatny na Tuning mechaniczny!!! Konstruktorzy nie mieli zamiaru stworzyć jakiś super silnik podatny na duże osiągi! Ludzie to zwykły motorower a nie HONDA CBR! Zbyt wiele oczekujecie od rometów....


Na pewno jest bardziej podatny niż polski silnik 023...


Osiągi 200 są lepsze niż 205 bo z dobrze utrzymanego i ustawionego Ogara 205 idzie wycisnąć te 50km/h a z odblokowanego 200 po tunie jakieś 70 (tu mogę się mylić bo nie jeździłem ogarem 200)

Gdybym wcześniej miał wybór pomiędzy ogarem 200 a 205 to oczywiście wybrałbym 200 ale kupiłem nie palącego Rometa z polskim silnikiem dezametu. Niczego nie żałuję chociaż włożyłem w niego kupę kasy.


Sam nie polecam tuningu mechanicznego ponieważ zmniejsza on żywotność silnika ale jeśli mamy ogara 200 to oczywiście możemy go odblokować, będzie wtedy szybszy i taki jak oryginalny czeski silnik.


Pzdr

I znów się mylisz. Przede wszystkim mylisz pojęcia odblokowanie silnika to nie tuning... O podatności na jakikolwiek tuning też nie można mówić BO ani jawka ani Dezamet nie jest do tuningu. Owszem dezamet jest odrobinę słabszy ale nie jest to odczówalne. Poza tym zastosujesz tuning mechaniczny szybciej doczekasz się zgonu taka jest prawda I co potem znów 300- 500zł pakować w remont bo wał poszedł bo cylek zatarty bo wszystko trzeba jeszcze raz rozbierać szkoda zachodu!


Góra
  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 20:05 
Poziom

Dołączył(a): 11 mar 2010, o 20:11
Posty: 66
Pochwały: 4
Pojazd: żaden
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. NIE zamykam tematu proszę żebyście mówili o swoich doświadczeniach i opiniach (tak jak do tej pory) :-D A jeszcze mógłby ktoś powiedzieć o tej "Deltcie rmr24" ??? I jeszcze jedno bo wiem, że Ogar 200 jest lepszy od 205 ale czy Ogar 200 jest lepszy od Jawy mustang?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 20:09 
Silnik Jawy mustang i Ogara 200 jest ten sam różnica może różnica polega na wyglądzie i munstangu silniki nie były dławione zaś w większości ogarów 200 silnik jawki był właśnie dławiony


Góra
  
 
PostNapisane: 12 mar 2010, o 20:14 
Poziom

Dołączył(a): 11 mar 2010, o 20:11
Posty: 66
Pochwały: 4
Pojazd: żaden
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Ale jakoś jawa mustang jest szybsza czemu??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net