Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 09:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 10 lip 2012, o 19:21 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,膶ezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Cze艣膰, mam komarka z silnikiem 023, i mam nast臋puj膮cy problem, mam go na dotarciu zrobi艂em prawie 300 kilometr贸w, przez pierwsze 100 km, nie przekracza艂em oko艂o 30 km/h, p贸藕niej zaczo艂em jed藕i膰 normaln膮 pr臋dko艣ci膮 czyli 40 km/h pami臋taj膮c o cz臋stych przystankach na ostygni臋cie silnika, czasami mu robi艂em kr贸tkie sprinty, na zimnym silniku jed藕i normalnie ig艂a, na ciep艂ym zachowuje si臋 jakby nie mia艂 paliwa (po przekr臋ceniu energicznie na full 艂apie mu艂a) pom贸偶cie mi, bo ju偶 naprawd臋 nie mam zielonego poj臋cia.

_________________
"mot贸r ju偶 zrobiony, ju偶 wyjed偶am z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo p贸艂 ksi臋偶yc wyje*any
jade i 艂o偶yska wyjeba*y, bo si臋 kr臋ci膰 ju偶 nie chcia艂y
teraz pozosta艂o robi膰 silnik, me narz臋dzia m艂otek pilnik
rozpa艂awiam silnik ju偶 na stole, ch*j nie idzie wi臋c go rozpierd*le"


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 19:23 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
Sam sobie odpowiedzia艂e艣 na pytanie. Daj mu wi臋cej paliwa.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 19:27 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,膶ezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Dodano: 10 lipca 2012, o 19:27

mgr130 napisa艂(a):
Sam sobie odpowiedzia艂e艣 na pytanie. Daj mu wi臋cej paliwa.

zwi臋ksza艂em, 偶adnego efektu, 艣wiece przepala na kawe z mlekiem, czyli to nie simmering od strony sprz臋g艂a.

_________________
"mot贸r ju偶 zrobiony, ju偶 wyjed偶am z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo p贸艂 ksi臋偶yc wyje*any
jade i 艂o偶yska wyjeba*y, bo si臋 kr臋ci膰 ju偶 nie chcia艂y
teraz pozosta艂o robi膰 silnik, me narz臋dzia m艂otek pilnik
rozpa艂awiam silnik ju偶 na stole, ch*j nie idzie wi臋c go rozpierd*le"


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 19:42 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwa艂y: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Wojew贸dztwo: Warm.-maz.
MMmo偶e zap艂on jest za p贸藕ny? Paliwa za du偶o?

_________________
Mgr130 napisa艂: "Gdzie Aleksandr贸w sze艣膰 tam ... 偶aden silnik nie chodzi
Gdzie mechanik贸w sze艣膰 tam Aleksandra nie ma"
xD


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 21:06 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 8 lip 2012, o 09:07
Posty: 24
Lokalizacja: Siemianowice 艢l膮skie
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Romet Chart, Jawa 23P, Pony M-1, WSK M21W2 Kobuz
GG: 16126214
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Herfolump napisa艂(a):
(...) na zimnym silniku jed藕i normalnie ig艂a, na ciep艂ym zachowuje si臋 jakby nie mia艂 paliwa (po przekr臋ceniu energicznie na full 艂apie mu艂a) pom贸偶cie mi, bo ju偶 naprawd臋 nie mam zielonego poj臋cia.


Hmm, skoro na zimnym silniku jedzie dobrze, a gdy si臋 zagrzeje, to 艂apie mu艂a, to wygl膮da na to, 偶e tego paliwa mo偶e mie膰 za du偶o. Zimny silnik potrzebuje ciut wi臋kszej dawki paliwa do rozruchu i pracy od silnika dobrze zagrzanego. Ewentualnie puchnie Ci t艂ok, ale to by艣 musia艂 napisa膰, czy jak delikatnie go rozp臋dzasz, czy da si臋 go rozkr臋ci膰 do maksa, czy mo偶e za nic nie chce wej艣膰 ju偶 na obroty.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 21:09 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Wg. mnie simmering albo kondensator.

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 21:19 
Elektronik
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwa艂y: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Wojew贸dztwo: Warm.-maz.
Ten typ tak ma,nie rozkr臋cisz wi臋cej ni偶 do 5000 obrot贸w bez przer贸bki,mu艂a mo偶esz zlikwidowa膰 wymieniaj膮c ga藕nik na lepszej klasy.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 21:22 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Jurek no i co 偶e 5k nie przekroczy ?
On ma problem z zbyt ma艂膮 dawk膮 paliwa a nie z obrotami..

Herfolump ga藕nik ustaw.
Sprawd藕 simmering od strony sprz臋g艂a i wymie艅 kondensator.

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 21:32 
Elektronik
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwa艂y: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Wojew贸dztwo: Warm.-maz.
Na oryginalnym ga藕niku nigdy dobrze nie ustawi,zawsze b臋dzie co艣 nie tak,nawet gdy si臋 uda wyregulowa膰 to i tak przy je藕dzie na ful gazie,po chwili b臋dzie mu艂.Przerabia艂em to do znudzenia,mam taki sam silnik,gdy wymieni艂em oryginalny ga藕nik na Binga 17/15,mu艂 znikn膮艂 i chodzi jak trzeba.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 23:02 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,膶ezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Aleksander_PL napisa艂(a):
MMmo偶e zap艂on jest za p贸藕ny? Paliwa za du偶o?

Gdyby by艂 zap贸藕ny zap艂on, i by dostawa艂 za du偶o paliwa, to by nie przepala艂 na 艣wiecy na szaro

bigsoft napisa艂(a):
Herfolump napisa艂(a):
(...) na zimnym silniku jed藕i normalnie ig艂a, na ciep艂ym zachowuje si臋 jakby nie mia艂 paliwa (po przekr臋ceniu energicznie na full 艂apie mu艂a) pom贸偶cie mi, bo ju偶 naprawd臋 nie mam zielonego poj臋cia.


Hmm, skoro na zimnym silniku jedzie dobrze, a gdy si臋 zagrzeje, to 艂apie mu艂a, to wygl膮da na to, 偶e tego paliwa mo偶e mie膰 za du偶o. Zimny silnik potrzebuje ciut wi臋kszej dawki paliwa do rozruchu i pracy od silnika dobrze zagrzanego. Ewentualnie puchnie Ci t艂ok, ale to by艣 musia艂 napisa膰, czy jak delikatnie go rozp臋dzasz, czy da si臋 go rozkr臋ci膰 do maksa, czy mo偶e za nic nie chce wej艣膰 ju偶 na obroty.


Na obroty wejdzie, ale po chwili z mu艂em, i si臋 rozp臋dzi na max obroty, regulowa艂em ga藕nik dawa艂em mu najubo偶sz膮 mieszank臋, bez skutku

mysiu98 napisa艂(a):
Wg. mnie simmering albo kondensator.

Je艣li by to by艂 kondensator to by nie mia艂 mu艂a, tylko by przerywa艂 albo w og贸le nie pali艂, a je艣li by to by艂 simmering to by 艂apa艂 lewe powietrze, albo olej by ci膮gno艂, i 艣wieca by by艂a czarna, a jest na kawe z mlekiem, problem ju偶 teraz wyst臋puje te偶 na zimnym silniku, i to s膮 prawdopodbnie p臋kni臋te pier艣cienie, bo dzwoni jak w ko艣ciele ;> jutro zdejm臋 cylinder zdam raport

_________________
"mot贸r ju偶 zrobiony, ju偶 wyjed偶am z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo p贸艂 ksi臋偶yc wyje*any
jade i 艂o偶yska wyjeba*y, bo si臋 kr臋ci膰 ju偶 nie chcia艂y
teraz pozosta艂o robi膰 silnik, me narz臋dzia m艂otek pilnik
rozpa艂awiam silnik ju偶 na stole, ch*j nie idzie wi臋c go rozpierd*le"


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 10 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net