Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 15:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 gru 2014, o 01:02 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2013, o 22:01
Posty: 1084
Lokalizacja: Łęczna (LUB)
Pochwały: 17
Pojazd: Simson-DT-chart
Suzuki Katana 50

GG: 0
Województwo: Lubelskie
extermir1997 napisał(a):
Dzięki za motywację ziomek :D . Może nie najlepszy bo ktoś na jakimś forum robił 223 na cylku od hondy nsr 125 ale z tego co pamiętam to nie skończył tego.

Zginął przy próbnym odpalaniu...
Ambitny plan, z wielka chęcią poobserwuję temat, byle by się nie powtórzyło to co było z wtryskiem w romecie :P

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Ogar200 [$] - Delta [$] - Yamahosim DT - Pony Pro 50 [$]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 09:21 
Poziom

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 15:39
Posty: 348
Lokalizacja: Inowrocław
Pochwały: 3
Pojazd: Romet Ogar 200 2x
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Wtrysk to przeszłość i nie wracajmy do tego. A chłopak ma ambitny projekt i z chętnie będe obserwowa bo sam miałem pomysł zrobić 223 z cylkiem 70 od aeroxa.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/XUDN/
https://m.youtube.com/channel/UCW61p43FPrYIWaJ-TRA5n7w


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 15:56 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 23:20
Posty: 24
Pojazd: ogar 200 '87 50/3/3 membrana dellorto phbg 21
GG: 43301899
Województwo: Łódzkie
Zapewne trafi się pytanie dlaczego nie cylek od am6, ebs czy z aeroxa. Otóż do tych cylindrów musiałbym zrobić bezpośrednie napełnianie, a tego robić nie chcę. Za dużo roboty dlatego wybrałem rv4 bo ma już zasilanie membrana. Jeśli ceny będą za duże lub nie będę mógł znaleźć dobrego rv4/rv3 kupię cylek od mtx'a/ ns1 80 bo jest ich dużo i są tanie :) Może być też tak że obydwa będą tanie i tu kieruje pytanie do was. Który będzie lepszy. Oczywiście cylinder leci do portingu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 17:59 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
A z Boostera cylek?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 18:51 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 23:20
Posty: 24
Pojazd: ogar 200 '87 50/3/3 membrana dellorto phbg 21
GG: 43301899
Województwo: Łódzkie
za mało mocy :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 19:15 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
A takie coś może? http://olx.pl/oferta/cylinder-polini-fo ... d7ad82c9ef


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 gru 2014, o 17:08 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 23:20
Posty: 24
Pojazd: ogar 200 '87 50/3/3 membrana dellorto phbg 21
GG: 43301899
Województwo: Łódzkie
Raczej nie. Nie jest to lc i jest od skutera. Albo rv4/rv3 albo mtx


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 gru 2014, o 19:51 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
Koniecznie musi być LC?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 gru 2014, o 21:09 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Wstaw sobie odrazu kit polini 110 do dt 80 lc2 ale nie sory,ty chcesz dolot w cylku

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 gru 2014, o 12:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
Może po prostu nie chce przerabiać ramy, albo wykosztować się na kartery. Chociaż przy montażu takiego dużego cylindra zbyt wielkiej różnicy w kosztach by nie było w dorobieniu dolotu przez kartery a na pewno lepiej by to chodziło.
btw. 80ccm, tak się zastanawiam czy aby trochę nie przesadzasz.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net