Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 15 maja 2024, o 11:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Zrobię sobie szlif na 40mm, tłok mam 40mm CX nieźle go podetnę i będzie musiało jeździć :) . Taki jeden mój kumpel jak podciął to podciął ok 5 mm i zapala i jeździ :).

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:51 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 10:01
Posty: 1485
Lokalizacja: Bałuty
Pochwały: 13
Pojazd: Żaden
GG: 10669725
Województwo: Łódzkie
Lepiej weź daj oryginalny czeski i 50cc zrób..

_________________
Uno momento jade cinquecento!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:55 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Zamiast zgadywać ile, o ile i jaki gaźnik to może ktoś z konstruktorów by policzył jaki setup będzie najlepszy? Chociaż tym się na pewno zajmie kolega..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 23:14 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
plusminus napisał(a):
Zamiast zgadywać ile, o ile i jaki gaźnik to może ktoś z konstruktorów by policzył jaki setup będzie najlepszy? Chociaż tym się na pewno zajmie kolega..


lubię To!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 23 gru 2012, o 23:29 
Poziom

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 21:18
Posty: 48
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, wsk 125 electronic, honda mb80
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
mgr130 napisał(a):
Po pierwsze nie można maksymalnie poszerzać płuków ! Pomyśl co stanie się z pierścieniami.
Po drugie i tak tego nie zrobisz.


Wydaje mi się że chodziło mu o poszerzenie do popularnego 0,6D...

Do drugiego miałem coś napisać ale sobie daruje ;)


Wróćmy do tematu. Miałem cylinder 50/2, płuki maksymalnie poszerzone, wydech na 26 mm. Osiągało to ponad 70 km/h na z11, także całkiem spoko.
Z 50/4 nie miałem styczności, ale jestem do tego sceptycznie nastawiony...fakt, przy tej samej powierzchni płuków dłużej pierścienie pożyją ale nie wiem czy jest sens to robić.

Ja tworząc swój cyl wzorowałem się na Tabori Tuning w wersji dwukanałowej ;)

Na amala 16 szkoda pieniędzy. Spokojnie można BVF założyć. Ewentualnie większego amala ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 23 gru 2012, o 23:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2008, o 20:35
Posty: 1398
Lokalizacja: LEŚNICA[LICHYNIA]
Pochwały: 13
Pojazd: -
GG: 8767766
Województwo: Opolskie
Najlepiej 50/2 tylko dokładnie zrobione.i kup sobie czeski tłok.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 24 gru 2012, o 10:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 18:33
Posty: 259
Pochwały: 10
Pojazd: CBR600rr
GG: 0
Województwo: Śląskie
Ja bym zrobił takie zestawienie , przeróbka na 50/4 do tego podnieś wydech o 2mm płuki 20mm okno ssące 34mm x 15mm i będzie rakieta . Co do gaźnika to daj dellorto 21 lub jego chińskiego brata i oczywiście spawak do dopełnienia efektu . Do tego zestawienia pod żadnym nie podcinaj tłoka tylko go odchudź i wypoleruj . :)

_________________
Sprzedaż nowych oryginalnych , zamiennych i tuningowych części do motorowerów i motocykli w bardzo dobrych cenach .Posiadam praktycznie każdą część do tego typu moto. Na zakupione części wystawiam paragon lub faktura.
http://www.smmotocykle.pl/
https://www.facebook.com/smmotocykle


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 27 gru 2012, o 21:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 17:09
Posty: 930
Lokalizacja: Szczawne
Pochwały: 14
Pojazd: Jawa 350 ts z 1989 r
Ogar 200 z 1984r.

GG: 1491093
Województwo: Podkarpackie
Witam . Jestem w trakcie przeróbki cylka (50/2 , płuki 19,5 mm) i doszłem do momentu , w którym nie wiem co zrobić z wydechem . Jakieś sugestie ?

_________________
Ogar kopci, ogar czadzi, ogar nigdy cię nie zdradzi.

Zbieranie na yamahę dt 80
750;920;970;1030;1400/2000 zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 27 gru 2012, o 22:37 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
adrianus15 napisał(a):
Witam . Jestem w trakcie przeróbki cylka (50/2 , płuki 19,5 mm) i doszłem do momentu , w którym nie wiem co zrobić z wydechem . Jakieś sugestie ?

Doszedłeś do wydechu i nie wiesz co zrobić ? No włożyć go tam xD

A tak na serio to daj wydech jak Garry, na 26 mm.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 14 sty 2013, o 17:48 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
mgr130 napisał(a):
adrianus15 napisał(a):
Witam . Jestem w trakcie przeróbki cylka (50/2 , płuki 19,5 mm) i doszłem do momentu , w którym nie wiem co zrobić z wydechem . Jakieś sugestie ?

Doszedłeś do wydechu i nie wiesz co zrobić ? No włożyć go tam xD

A tak na serio to daj wydech jak Garry, na 26 mm.

Stawiam że chodziło o okno wydechu?

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net