Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 12:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 16 sty 2013, o 19:28 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jeżeli naprawdę chcesz na tłoku z simsona polatać,to musisz zrobić coś takiego,tłoka nie skracaj no jest już dopasowany do obrotów wyższych,pod cylinder trzeba zrobić z aluminium podkładkę i dać dwie uszczelki,tak żeby tłok dochodził do krawędzi cylindra,w główce korbowodu wymienić tulejkę pod sworzeń 12mm,lub dopasować łożysko igiełkowe.Ten twór będzie miał obroty takie jak Simson,bez przerabiania okienek w cylindrze. Wcześniej podałem skrócenie tłoka oryginalnego jawki.
Ps.
Mam ma chomiku nowe obsługę i naprawę motorowerów.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 16 sty 2013, o 20:45 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 17:09
Posty: 930
Lokalizacja: Szczawne
Pochwały: 14
Pojazd: Jawa 350 ts z 1989 r
Ogar 200 z 1984r.

GG: 1491093
Województwo: Podkarpackie
evL napisał(a):
Ah, czyli mówisz dalej o tłoku z simsona?
Nie wiem po co wgl. pier*^$enie się z jakimiś tłokami od simsona, nie rozumiem co wy widzicie w tym.

Nie rozumiesz że z samym sworzniem już sobie nie poradzisz? (Da się ale do tego trza mieć sprzęt, wiedzę, i pieniądze, ale po CO, dla głupiego tłoka z simzłoma?)

Teraz mówisz że na niskich Ci nie zależy, ok, to zrób, dotrzyj, przyciśnij, pojezdzij normalnie i powiedz mi czy Ci na niskich zależy..

Kumpel to samo miał, tyle że simson 70/4/3, spawak 9 500k itd. i też go wkur**ia to że na niskich taki dół, da się jezdzic.
Ale w jawce, może bedziesz caly czas na maxa latał? To wał długo nie pożyje, bo jak wiemy te silniki nie są idealne, wały długo nie żyją, sprzęgło też, ogólnie chu*nia.

Chyba , że wydech zrobi bardziej na dolny zakres obrotów .

_________________
Ogar kopci, ogar czadzi, ogar nigdy cię nie zdradzi.

Zbieranie na yamahę dt 80
750;920;970;1030;1400/2000 zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 16 sty 2013, o 21:11 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Ah, no fakt.

A co do rozwiercania/zmieniania tulejki w korbowodzie, ja bym się w to nie bawił, 4mm tutaj to jest jednak dużo i ścianki tulejki były dosyć cienkie.. Bardziej pasowałoby tutaj już łożysko igiełkowe..

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 16 sty 2013, o 21:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
evL napisał(a):
Ah, czyli mówisz dalej o tłoku z simsona?
Nie wiem po co wgl. pier*^$enie się z jakimiś tłokami od simsona, nie rozumiem co wy widzicie w tym.

Nie rozumiesz że z samym sworzniem już sobie nie poradzisz? (Da się ale do tego trza mieć sprzęt, wiedzę, i pieniądze, ale po CO, dla głupiego tłoka z simzłoma?)

Teraz mówisz że na niskich Ci nie zależy, ok, to zrób, dotrzyj, przyciśnij, pojezdzij normalnie i powiedz mi czy Ci na niskich zależy..

Kumpel to samo miał, tyle że simson 70/4/3, spawak 9 500k itd. i też go wkur**ia to że na niskich taki dół, da się jezdzic.
Ale w jawce, może bedziesz caly czas na maxa latał? To wał długo nie pożyje, bo jak wiemy te silniki nie są idealne, wały długo nie żyją, sprzęgło też, ogólnie chu*nia.

Teraz mówiłem o tłoku jawki. Na razie to muszę skończyć cylinder a o tłoku będę potem myślał <lol> .

Dodano: 16 stycznia 2013, o 21:25

Jurek napisał(a):
Mam ma chomiku nowe obsługę i naprawę motorowerów.

A mógłbyś podać link do tego pliku ? ;] .

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 16 sty 2013, o 21:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 17:09
Posty: 930
Lokalizacja: Szczawne
Pochwały: 14
Pojazd: Jawa 350 ts z 1989 r
Ogar 200 z 1984r.

GG: 1491093
Województwo: Podkarpackie
Proszę leniu http://chomikuj.pl/mewa.51/Motorowery+Romet.+Obs*c5*82uga+i+naprawa/Motorowery+Romet.+Obs*c5*82uga+i+naprawa

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Ogar kopci, ogar czadzi, ogar nigdy cię nie zdradzi.

Zbieranie na yamahę dt 80
750;920;970;1030;1400/2000 zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 17 sty 2013, o 21:04 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
evL napisał(a):
Ah, no fakt.

A co do rozwiercania/zmieniania tulejki w korbowodzie, ja bym się w to nie bawił, 4mm tutaj to jest jednak dużo i ścianki tulejki były dosyć cienkie.. Bardziej pasowałoby tutaj już łożysko igiełkowe..


Co ty pierd^lisz?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 22:05 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Mam do was takie pytanie czy to łożysko igiełkowe jest na korbowód z tej strony co idzie sworzeń tłokowy ?
http://allegro.pl/jawka-50-nowe-lozysko ... 04181.html
I powiedzcie mi czy lepiej by pracował na tym łożysku niż na tulejce ?

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Ostatnio edytowano 6 lut 2013, o 22:11 przez Kapitan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 22:07 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Skoro masz wał na tulejkę, to nie założysz do niego łożyska igiełkowego. Jest różnica w korbowodzie od wału ze złożeniem igiełkowym.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 22:10 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
W korbowodzie od strony wału mam igiełkowe a od strony sworznia tulejkę mam . Nie wiem czy mam to kupować czy nie .

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 22:17 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Kur%wa mać, piszę wyraźnie, że jak masz wał z tulejką to nie przypasujesz do niego łożyska igiełkowego !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net