Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 23:29 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
ogólnie to trzeba zacząć od tego, że to nie jest żadne łożysko igiełkowe wielcy znafcy ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 23:31 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Przy zmianie na łożysko igiełkowe musisz się liczyć z ewentualnym jego ''dzwonieniem'' itd
Oczywiście przy zmianie na łożysko igiełkowe, też musisz wyjąć tulejkę..

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Ostatnio edytowano 7 lut 2013, o 01:43 przez Browc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 6 lut 2013, o 23:35 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
spun_14 napisał(a):
ogólnie to trzeba zacząć od tego, że to nie jest żadne łożysko igiełkowe wielcy znafcy ;)

Wielki znawco, to przestań się dopier%dalać, a ukaż błędy które są popełniane ... w tym dziale strach cokolwiek powiedzieć, bo zaraz można opier%dol zebrać ... ;>


Ostatnio edytowano 9 lut 2013, o 15:06 przez pitbul1213, łącznie edytowano 1 raz
True,true.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 7 lut 2013, o 00:18 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
mgr130 napisał(a):
spun_14 napisał(a):
ogólnie to trzeba zacząć od tego, że to nie jest żadne łożysko igiełkowe wielcy znafcy ;)

Wielki znawco, to przestań się dopier%dalać, a ukaż błędy które są popełniane ... w tym dziale strach cokolwiek powiedzieć, bo zaraz można opier%dol zebrać ... ;>


Nie martw się, z tobą jest dokładnie to samo.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 7 lut 2013, o 00:41 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Panowie ja też mam pytanko. Bo po remoncie silnika i szlifku cyla (org czech, 3. szlif, tłok będzie nowy orginał) chciałbym trochę Ogarka podkręcić. W planach mam jakieś 16n1 albo coś w ten deseń i mam pytanko: lepiej zrobić 50/4 czy poszerzyć płuki? Zależy mi na jak największej trwałości tłoka i cylka, i nadmieniam, że ja się na takich "tjuningach" nie znam (i dlatego nie wymądzrzam się tylko pytam :) ) i oddałbym to do zrobienia komuś, kto zna temat. Bo zębatkę założę prawdopodobnie 12 albo 13, jak sądzicie? Bo w ew. "trasach" przydałby się Ogierowi trochę większy wigor :)

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 7 lut 2013, o 12:35 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ja proponowałbym na początek cylinder zostawić taki jak jest,bo nie da się pogodzić żeby trwałości i zarazem większej dynamiki nie wpływała na żywotność silnika,w każdym przypadku skraca jego trwałość,poszerzanie czy dorabianie nowych okien,to nic innego jak zwiększanie obrotów silnika.Można to samo uzyskać podpiłowując tłok od dołu,obroty się zwiększą i dynamika,ale spadnie trwałość silnika czyli coś za coś.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 9 lut 2013, o 14:59 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
mgr130 napisał(a):
spun_14 napisał(a):
ogólnie to trzeba zacząć od tego, że to nie jest żadne łożysko igiełkowe wielcy znafcy ;)

Wielki znawco, to przestań się dopier%dalać, a ukaż błędy które są popełniane ... w tym dziale strach cokolwiek powiedzieć, bo zaraz można opier%dol zebrać ... ;>


Więc jak nie wiesz pewnych rzeczy to albo się nie wypowiadaj, albo się poducz, a nie potem pretensje..

Łożyska igiełkowe składają się z JEDNEJ LUB DWÓCH BIEŻNI/PIERŚCIENI i wieńca igiełek z koszykiem, który prowadzi dużą liczbę igiełek i zapobiega ich wypadaniu.
To o czym wy mówicie to złożenie igiełkowe.. składające się jedynie z igiełek-część toczna i koszyka.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 9 lut 2013, o 22:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Możecie mi powiedzieć jakie wymiary ma okno wydechu w cylindrze 60ccm (pseudosport)?

Edit:
Poprawione ze średnicy na wymiary miałem co innego napisać a napisałem co innego . :oops:

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Ostatnio edytowano 9 lut 2013, o 22:29 przez Kapitan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 9 lut 2013, o 22:26 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Średnicę ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 9 lut 2013, o 22:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Oj pomyliłem się chodziło mi o wymiary :P

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net