Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 08:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 10:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwały: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Siema.Ostatnio chodzi po mojej głowie myśl aby zrobić coś z moim simem. No to wchodzę na allegro szukam szukam i znalazłem to: http://allegro.pl/cylinder-simson-s70-7 ... 55008.html , i tu pytanie do Was czy to dobry zestaw (wszystkie opinie), jaki gaźnik do tego i wydech (podobno może być seria gaźnik i tłumik ale jak zmieniać to zmieniać wszystko)
. I czy żywotność silnika o dużo się skróci ? Jaką realną moc i prędkość mogę osiągnąć? ( bo w te 14 kuca i 105 km/h nie chce mi się wierzyć)
Dzięki już na początku za to, że chociaż to przeczytałeś.;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 10:57 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Jak rozwiercisz kartery to możemy gadać,do tego lepiej kupić zwykła 70cm i dać do przerobienia+

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 20:03 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2010, o 22:16
Posty: 72
Pojazd: OGAR 200

SIMSON sr50. electronic 4b

GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Do każdej 70siątki trzeba rozwiercać kartery. Lepiej już kup 60/4/3 z tłokiem mza 2p i jeżeli Ci się zepsuje albo coś to zawsze bedziesz mógł wrócic do 50siątki


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 20:26 
Poziom

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 19:09
Posty: 79
Pojazd: ff
GG: 0
Województwo: Lubuskie
Zależy kto go przerabiał.Krzych205 na swojej 70tce osiągną 118km/h tak tak 118km/h.
Na seryjnym gaźniku to napewno nie pojedzie,moje stare 60/4/3 nie chciało pojechać a nie to.
Tu masz 3 kanały wydechowe do spawaka więc seryjny wydech i 3 wydechowe mijają się z celem.
Co do żywotności to zależy od strojenia wydechu i jakości podzespołów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 22:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwały: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Kurde w ogóle nie pomyślałem o rozwiercaniu karterów.No to faktycznie lepsze będzie 60/4/3, jak jakieś na necie znajdę to linka wrzucę. Nie chce zakładać innego tematu ale mam mały problem i opiszę go tutaj.
Leciał mi olej z lagów popatrzałem na zimery i w tragicznym stanie ale co musiałem jeździć dopiero teraz mam czas na grzebanie przy tym bo wakacje. No to dziś się za to zabrałem wykręciłem koło wykręciłem prawą lagę (patrząc od tyłu) wykręciłem ją bez żadnych problemów. Problem polega na tym, że za uja nie mogę wykręcić lewej no próbowałem chyba na wszystkie sposoby i za nic nie dam rady wykręcić (kręcę w prawo nic się nie dzieje w lewo też nie).I teraz pytanie czy ktoś mógłby opisać mi tak na szybko jak ją wyciągnąć ? Pojawił się przed chwilą nowy problem. Odkręciłem cylinder patrze na tuleje i u samej górze jest taki jakby nagar i nie "wyjeżdżona" powierzchnia od tłoka. Hmm to tak zwany próg ? Czy przeszkadza to w jeździe i czy może od tego się coś stać ?

Dodano: 1 lipca 2013, o 22:32

Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/simson-s60-cylinder-t ... 24351.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 1 lip 2013, o 22:50 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jeśli chcesz mieć dobry set na lata to skołuj za grosze cyl 60 do szlifu, wyślij np. do Jamesa, żeby ci przerobił na 60/4/3 bądź inną konfigurację i do tego tłok Meteor i latasz zajebiście. MZA zanim dotrzesz to przytrzesz ze 3 razy xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 2 lip 2013, o 09:51 
Poziom

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 19:09
Posty: 79
Pojazd: ff
GG: 0
Województwo: Lubuskie
Magister napisał(a):
Jeśli chcesz mieć dobry set na lata to skołuj za grosze cyl 60 do szlifu, wyślij np. do Jamesa, żeby ci przerobił na 60/4/3 bądź inną konfigurację i do tego tłok Meteor i latasz zajebiście. MZA zanim dotrzesz to przytrzesz ze 3 razy xD

Masz w pewnym stopniu rację,ale nie mów że 60/4/3 będzie miał na lata.Jak 10k przelata to będzie dobrze :P
Chodzi mi o zużycie cylindra


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 2 lip 2013, o 10:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2010, o 22:16
Posty: 72
Pojazd: OGAR 200

SIMSON sr50. electronic 4b

GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Czemu pisze że tłok mza zanim dotrze to przytrze z 3 razy ? To tłoki mza są do dupy ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 2 lip 2013, o 10:24 
Poziom

Dołączył(a): 19 maja 2013, o 19:09
Posty: 79
Pojazd: ff
GG: 0
Województwo: Lubuskie
Tak,strasznie puchną.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Cylinder.
PostNapisane: 2 lip 2013, o 11:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2013, o 12:37
Posty: 119
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1
Pojazd: komar 2330, Suzuki Samurai 1,9 D
GG: 10381076
Województwo: Łódzkie
kiedyś MZA nie puchły ale teraz to już tragedia firma robi sobie żarty i produkuje je z gównolitu. wątpie że na tym magicznym 70/4/3 taką moc silnik rozwinie zwłaszcza na gaźniku seryjnym czy tam 19mm i zwykłym wydechu. Kiedyś miałem 70/4 z tłokiem 1p strojone na 12500 czy tam 13tyś rpm zapłon DE, wydech RZT ( strojony na 9600rpm), gaźnik 22mm mikuni. szło mi licznikowe 110-115km/h , realne coś 105km/h. ale włożyłem w to tyle kasy że masakra..

_________________
samurai 1,9D https://picasaweb.google.com/1116141928 ... urai2004r#
komar2330 https://picasaweb.google.com/1116141928 ... Komar2330#


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net