Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 13:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lis 2010, o 17:44 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Tak, robią na zamówienie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 15:09 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
Assailant Kup sobie tłok 1 pierścieniowy i dorób 2 kanały w cylindrze

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 15:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2009, o 15:16
Posty: 61
Lokalizacja: Skrzyszów
Pochwały: 15
Pojazd: Romet 747 2t, Simson S90
GG: 4095576
Województwo: Śląskie
ufosi napisał(a):
Sama przeróbka na 70ccm Ci nie doda v-maxu, tylko mocy, więc potem trzeba by się jeszcze bawić przełożeniami. Ale popieram kolegów wyżej, że lepsze dobre 50/4 lub 60/4 niż zwykła 70.



Oj specjaliści... Jakby 70 cc nic do prędkości w żadnym moto nie dało to by nikt tego nie kupował. Nie wiem czy widziałeś np. motorynkę 70 cc od Adama. Silnik 023, cylek z kosiarki na początku latał na 70/2 i spawaku na 8500 i leciał realne 70 km/h (motorynką w 50 cc i 55 ccm, czyli pseudo 60 cc w życiu tyle nie polecisz), później zrobił 70/4/3 i spawak na 8500 i aktualnie potrafi w porywach dobić 80 km/h. Ta dryna to czysty pożeracz asfaltu. Tak samo 70 cc do skuterów, choćby i chinoli. Jakby nic nie dawało to po co je kupować? Wystaczyło by rolki zmienić i też masz większą moc. Nawet jak do simsona włożysz zwykłe 70/2 to możesz liczyć na te realne + / - 75-80 km/h ( zależy od pochodzenia, niektórzy mówią że na CX idzie 80 przy zwykłej 70ce wycisnąć). Widzę dosyć ciekawie są zrobione kanały w tej 70ce do jawki, więc może to fajnie latać. Ale tak jak wcześniej gdzieś pisałem, po co? Nie opłaca się. Strasznie drogie to jest, a wytulejowanie na 70 cc wyjdzie cię dużo taniej + możesz sobie dobrać jakie kanały chcesz mieć zrobione u niektórych osób które się tym zajmują (np. Dudi)


Ostatnio edytowano 10 lis 2010, o 17:02 przez rometlove, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 16:58 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
a jesteś w ogóle pewien ze to jest do 223?
Přednětem této aukce je upravený litinový válec Jawa 50 typ 550,555!!!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 18:38 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
ale skok tłoka itp. pasuje więc nie ma z tym problemu ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 18:42 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 14:44
Posty: 1673
Lokalizacja: Różyce Żurawieniec
Pochwały: 17
Pojazd: Router Bassa 50, Fiat Siena 1.2 8V 75KM
GG: 12188363
Województwo: Łódzkie
rometlove

Latać to ty sobie możesz :-/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 21:38 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 16:04
Posty: 205
Pochwały: 3
Pojazd: ogar200 x2, ogar205 x1, Cienki 899cm, Mz ETZ 250
GG: 0
Województwo: Małopolskie
Koszt tego zestawu po przeliczeniu to 665.70 PLN + wysyłka . Jest to opłacalne, jeśli by samemu to robić to mogło by wyjść drożej ,bo by trzeba kupić tuleje żeliwną, tłok na zamówienie ,tulejowanie,przerabianie głowicy, dorabianie okien i kanałów a tokarz i fachowiec od dorabiania kanałów i okien na pewno by sobie za taką robocizne policzyli.Dochodzi jeszcze roztoczenie karterów i szlif cylindra.

_________________
To Ty nie wiesz ze podstawa lansu to fioletowy kaszel z dziurami od rdzy wielkosci meskiej dloni w drzwiach, przyciemnionymi szybami, wsciekle zielonym napisem Pionier na tylnej szybie i muzykom tekno wsciekle bijaca z lanserskich glonikow Tonsila zabudowanych w polce ze sklejki pomalowanej na czarny mat :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 21:44 
Po co robić szlif cylindra? A po drugie to wystarczy zwykłe 70/2. Wg. mnie można to samemu zrobić. Wychodzi dużo taniej (około 300-400 zł). Kartery można samemu powoli roztoczyć, a na głowicę możesz założyć specjalny kołnierz do tłoka 70 ccm...


Góra
  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 21:58 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 16:04
Posty: 205
Pochwały: 3
Pojazd: ogar200 x2, ogar205 x1, Cienki 899cm, Mz ETZ 250
GG: 0
Województwo: Małopolskie
Ja proponuje żeby ktoś chętny zrobił taki cylinder 70cm i wszystko opisał, był by to chyba pierwszy cylinder do 223 70cm na forum

_________________
To Ty nie wiesz ze podstawa lansu to fioletowy kaszel z dziurami od rdzy wielkosci meskiej dloni w drzwiach, przyciemnionymi szybami, wsciekle zielonym napisem Pionier na tylnej szybie i muzykom tekno wsciekle bijaca z lanserskich glonikow Tonsila zabudowanych w polce ze sklejki pomalowanej na czarny mat :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, o 23:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 17:43
Posty: 178
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śląskiego
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar200, Motorynka
GG: 9762498
Województwo: Śląskie
Jest na innym forum, gdzie też użytkownik Conqueror jest zarejestrowany ( mogę trochę mylić nick ). Chłopak z tamtego forum zrobił sobie sam 70ccm. Dał na zamówienie tuleję stoczyć, kanały powiększył, itp, i wyszło mu to całkiem nieźle i wcale nie tak drogo. Ale miał dużo własnego sprzętu do takiej pracy, ale takie zabawy to przy remoncie i najważniejsze jak się ma kasę, bo nawet 100zł to jest już majątek. Przynajmniej dla mnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net