Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 23:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sty 2014, o 18:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
adrianus15 napisał(a):
Jeszcze raz k...... ktoś powie o tym smarowaniu . Zresztą jak wy to wszystko wyolbrzymiacie . Dałem kilka kropelek . Teraz proszę moderację o nie wiem jakieś ostrzeżenia albo o coś . A co do tematu . Jak chcesz to sam robić i mówisz nie trudne to pozdro . Zrobienie choćby 50/4 wymaga nauki , wytwałości i dokładności . . No chyba , że ty chcesz to u majstrów robić . Co do tuningu , to napisałbym to samo co poprzednicy .

Ja broniłem swoje alter ego xD :D .

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 18:11 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 17:09
Posty: 930
Lokalizacja: Szczawne
Pochwały: 14
Pojazd: Jawa 350 ts z 1989 r
Ogar 200 z 1984r.

GG: 1491093
Województwo: Podkarpackie
Do cb nie mam pretensji . Ale ledwo na forum zaczyna karierę , a już się czepia . Dobra ja już nie spamuje .

_________________
Ogar kopci, ogar czadzi, ogar nigdy cię nie zdradzi.

Zbieranie na yamahę dt 80
750;920;970;1030;1400/2000 zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 18:18 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, o 19:31
Posty: 242
Pochwały: 4
Pojazd: ...
GG: 0
Województwo: Lubelskie
adrianus15 napisał(a):
Do cb nie mam pretensji . Ale ledwo na forum zaczyna karierę , a już się czepia . Dobra ja już nie spamuje .

Co ty na forum karierę robisz? xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 18:20 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
norzaj1 napisał(a):
adrianus15 napisał(a):
Do cb nie mam pretensji . Ale ledwo na forum zaczyna karierę , a już się czepia . Dobra ja już nie spamuje .

Co ty na forum karierę robisz? xD

Nie adrianus15 tylko towar210 a kariera na forum to była taka przenośnia chodziło mu o to że gość ledwo wszedł na forum a hejtuje kogoś odrazu . Pozdro <lol> .

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 18:33 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 13:41
Posty: 911
Lokalizacja: Bydzia.
Pochwały: 3
Pojazd: Szybki i głośny :)
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Zmień silnik :)

_________________
Zawsze na przekór innym, nigdy na samym dole. - Walcz o swoje marzenia. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 19:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Słyszałem, że specjalne (dostępne tylko w Czechach) tłoki do 223 dodają ładnego kopa. Musisz popytać, to są sławne dębowe tłoki, lekkie i tylko z 1 pierścieniem (trzymają ogromną kompresję). Tylko do dębowego tłoka musisz mieć molibdenowe pierścienie (zwykle w zestawie, a jak coś nie halo z pierścieniami, to mamy na forum znawce tematu).

A tak serio, odpuść sobie, 223 to nie jest silnik "do tuningu" i wyciskania ostatnich potów, zwłaszcza dla początkującego.

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 19:39 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
przejrzyj sobie i wyślij mu silnik dhl'em skoro koszta się nie liczą, jak nie to zawsze możesz zamówić gotowy cylinder
http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 20:09 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
można kupić w czechach kity o różnych mocach. Oczywiście osprzęt sam sobie musisz załatwić.
Np.:
5,5PS/8000rpm i 5,5Nm/7900rpm za 2000KC
10PS/10000rpm i 7,3Nm/8100rpm za 5000KC
1000KC ~ 160PLN

W podanym wyżej przedziale są również dostępne inne zestawy o innych mocach za inne pieniądze. Przytoczyłem tylko skrajne propozycje.
Nie musisz nic przerabiać, jedynie gaźnik, kruciec, wydech sobie musisz kupić.
Ewentualnie podkowe - czyli wypełnienie skrzyni korbowej, która nie "zmniejsza szkodliwość skrzyni korbowej" jak napisał użytkownik motor9965 na stronie nr1, tylko zmniejsza szkodliwą objętość skrzyni korbowej, zwiększając tym samym sprężanie początkowe w silniku.

A jak Ci się nie spieszy to na dniach ma mi przyjść tłok, który poprzez inne łożysko główki korbowodu, planuję wsadzić do jawki ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 20:20 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:01
Posty: 341
Lokalizacja: Prudnik
Pochwały: 6
Pojazd: Jawa Mustang 50,Wsk 125 M06 B3,
GG: 12218825
Województwo: Opolskie
Z pośpiechu zapomniałem to napisać ale dzięki za poprawę
na zrobienie czekasz od 3 do 8 tygodni wysyłają też za granicę
link:http://www.ms50.cz/_turs.html
są różne zestawy za odpowiednią cenę a tutaj można dostać tłoki na 1p:
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_ ... uning.html
i pierścień do niego tez można znaleźć na stronce.

_________________
by-motor9965-tarcza-rv4-itp-t13538.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, o 20:35 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
spun_14 napisał(a):
która nie "zmniejsza szkodliwość skrzyni korbowej" jak napisał użytkownik motor9965 na stronie nr1, tylko zmniejsza szkodliwą objętość skrzyni korbowej, zwiększając tym samym sprężanie początkowe w silniku.


A czym to się różni w fizyce? Zmniejszając pojemność liniowo do niej zmniejszy się objętość..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net