Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 19 kwi 2024, o 20:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 22:54
Posty: 28
Pojazd: Jawa 50 Mustang 23p
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Przez ile i jak docierac mustanga po wymianie uszczelniaczy, tłoka z pierścieniami i po szlifie cylindra? Jaki olej brać do mieszanki?

_________________
==JAWA==
Jawa kopci, Jawa czadzi, Jawa nigdy Cie nie zdradzi. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:20 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
500 km styknie. Docierasz tylko cylinder, a nie uszczelniacze i tłok. Olej to lej orlen 2t semisynthetic. :D

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:20 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Olej taki sam , tylko na pierwszy bak wlej go delikatnie więcej , żeby mocniejsza mieszanka byla . A docieraj około przez wyjeżdzenie trzech baków .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:26 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 22:54
Posty: 28
Pojazd: Jawa 50 Mustang 23p
GG: 0
Województwo: Łódzkie
A na jakiej zasadzie docierać? A olej to aktualnie mixol leje.

_________________
==JAWA==
Jawa kopci, Jawa czadzi, Jawa nigdy Cie nie zdradzi. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Nie dawaj jej tak na maxa zbytnio .

Dodano: 3 marca 2013, o 17:30

I delikatnie więcej oleju dodaj na conajmniej pierwszy bak .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 18:33 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:50
Posty: 475
Lokalizacja: Brzdziszewo
Pochwały: 9
Pojazd: Uziemiony
GG: 38218811
Województwo: Podkarpackie
Nie przeciążaj silnika , nie kręć wysokich obrotów na biegu ,ogólnie jazda spokojna bez dużych prędkości .

_________________
100 post 13:45 25.05.2012r :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 20:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Na początku co jakiś czas rób przerwy żeby nie przegrzać silnika. Jedź z możliwie największą prędkością na możliwie najwyższym biegu i najniższych obrotach, nie "pałuj" silnika no i ta mieszanka. BTW. na dotarcie zamiast mixolu lepiej zalać w/w Orlena 2T, lepiej to smaruje i lepiej się spala, co poskutkuje dobrym dotarciem i mniejszą ilością nagaru.

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 20:46 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Dawid - tłok dociera się do tulei cylindrycznej :P
Co do tematu:
Też myślę, że 500km powinno starczyć, wg instrukcji powinno się dolewać więcej oleju do mieszanki i zapinkę na iglicy dać na niższy rowek, żeby dostawał więcej paliwa, no i oczywiście bez butowania i ciągłej pi&dy. Przez pierwsze 100km trzeba delikatnie postępować, potem już powoli można się bawić.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 20:52 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2012, o 21:14
Posty: 165
Lokalizacja: Dobczyce
Pojazd: Ogar 200 T
GG: 0
Województwo: Małopolskie
Corei napisał(a):
Na początku co jakiś czas rób przerwy żeby nie przegrzać silnika. Jedź z możliwie największą prędkością na możliwie najwyższym biegu i najniższych obrotach, nie "pałuj" silnika no i ta mieszanka. BTW. na dotarcie zamiast mixolu lepiej zalać w/w Orlena 2T, lepiej to smaruje i lepiej się spala, co poskutkuje dobrym dotarciem i mniejszą ilością nagaru.


Czy tylko ja tutaj widzę sprzeczność?
Nie ma się co spuszczać.. Wpalnik też raz na jakiś czas dać, byle nie na okrągło i nie przegrzać silnika. w ogóle, to mnie to strasznie śmieszy. Takie planowanie, rodem z tematów Bartosa. Że docieram przez 498km i 22m, a przy 23m będzie już dotarty.
Mixol i orlen to gówno, ale niechaj będzie. W 4t sprawdza się to, że na dotarciu leje się gorszy olej, jakiś minerał tani, a po dotarciu zalewa się syntetykiem. Przyspiesza to proces docierania.. Ktoś się orientuje, czy sprawdza się to w przypadku 2t?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2013, o 21:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Maciek: chodziło mi o to, żeby nie jechał np. na 2ce i wysokich obrotach, tylko 3ka i mniejsze obroty. A co tych olejów, chyba nie robi to mega różnicy.

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net