Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 09:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:05 
Poziom

Dołączył(a): 3 maja 2012, o 18:26
Posty: 17
Pojazd: Komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Witam.
Ostatnio zaczeły się komary z moim problemem.
Nigdy wcześniej tak nie miałem, to się stało ot tak, samo przez się.
Otoż.
Odpalam komara bez problemów, na jeden dyg, po kilkunastu sekundach jest gotow do jazdy, gdy juz się rozgrzeje.
Początkowo jedzie bez problemów. Może nie jest tak mocny jak kiedyś, ale jest nie o tym mowa.
Po przejechaniu około 500m zaczyna brakować mocy. Gdy dodaję gazu, to zaczyna mi komara duśić. Gdy jeszcze kawałek przejadę to zgaśnie. Po zgaśnięciu nie mogę go zapalić. Muszę odczekać jakieś 15 minut. Potem normalnie zapala i wraca do normy. Potem znowu gaśnie i się dusi.
Gaźnik przeczyściłem, wymieniłem uszczelkę miedzy cylindrem a gaźnikiem, bo była zużyta.
Benzyna leci dobrze do gaźnika, kranik jest ok, a rurka jest ok, nie wiem co dalej.
Jakieś pomysły?
I jak moglibyście to proszę o wyrażanie się w miarę w jasnych słowach, bo jestem baardzo począkujący w tych sprawach.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 10:01
Posty: 1485
Lokalizacja: Bałuty
Pochwały: 13
Pojazd: Żaden
GG: 10669725
Województwo: Łódzkie
Tłok puchnie, albo zapłon źle ustawiony i się grzeje.

_________________
Uno momento jade cinquecento!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwały: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Województwo: Śląskie
Albo tłok mu na boki lata..
A kopci fest ?

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:23 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Miałem to samo , na 100% zapłon.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2012, o 12:22
Posty: 106
Lokalizacja: Kamyk
Pochwały: 2
Pojazd: Ogar 200, Komar 2350
GG: 6668578
Województwo: Śląskie
Jeszcze nikt tego nie napisał, więc będę pierwszy. Wymień kondensator.

_________________
Jestę teleinformatykię


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:42 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Jak mówi poprzednik, miałem to samo także w komarku i to była wina padniętego kondensatora. Wymień go, jeśli jesteś początkujący zawsze możesz poprosić kogoś o pomoc :) Warto także sprawdzić świece, platyny możesz też przeczyscic drobno ziarnistym papierem ściernym i sprawdzić przerwę.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 21:36 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Może dostaje za mało paliwa,jak zimny to wystarcza,gdy się nagrzeje paliwo zwiększ swoją objętość,a moc maleje.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 21:39 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwały: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Województwo: Śląskie
Zawsze mozesz poprosic ojca/dziadka o pomoc.

Sprawdz czy nie kopci na fest bialo.

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 maja 2012, o 14:43 
Poziom

Dołączył(a): 3 maja 2012, o 18:26
Posty: 17
Pojazd: Komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
A można jakoś sprawdzić, czy on jest padnięty?
Nie chce wymieniac jak nie jestem pewny.
Komar dymi na biało w miare porządnie.
Dodałem 80-90ml oleju na 5l benzyny.
A zapłon powinien być dobrze ustawiony.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 maja 2012, o 14:50 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:50
Posty: 475
Lokalizacja: Brzdziszewo
Pochwały: 9
Pojazd: Uziemiony
GG: 38218811
Województwo: Podkarpackie
Strasznie mało oleju lejesz , powinieneś lać około 150 ml na 5l i może mogłeś go przytrzeć , Wymień kondensator i ustaw zapłon

_________________
100 post 13:45 25.05.2012r :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net