Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 15:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 sty 2013, o 23:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
Siemka, Kupiłem motorek za całe 400 stówy, jest nim Cezetka :-) I jest w niej pare mankamentów:
Brak ładowania akumulatora, niby prostownika nie ma a jest, ogólnie nie ładuje, ktoś poda schemat i wytłumaczy?
I Hamulec nie odbija ta oś od wahacza jest cała zastała, wiecie jak to ruszyć?
I jeśli ktoś miałby części jakieś, bo brakuje mi pare elementów, np: boczki, to zapraszam na pw :-D

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 sty 2013, o 23:04 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Sprawdź szczotki i szczotkotrzymacz alternatora.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 sty 2013, o 23:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
mgr130 napisał(a):
Sprawdź szczotki i szczotkotrzymacz alternatora.

W zapłonie te szczotki i szczotkomierz? ;]

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 sty 2013, o 23:47 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tam nie ma zapłonu do ch.ja jak w komarku :D Tam jest alternator i o tym właśnie mówię. Zapłon to platynki, kondensator. A tu chodzi o zespół ładowania :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 sty 2013, o 23:55 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
mgr130 napisał(a):
Tam nie ma zapłonu do ch.ja jak w komarku :D Tam jest alternator i o tym właśnie mówię. Zapłon to platynki, kondensator. A tu chodzi o zespół ładowania :D

Chyba prądnica :D Alternator się ciut różni... Rozbierz do regulatora i zobacz w jakim jest stanie, co się dzieje iskrzy się czy coś...Zerknij również na szczotki (rozbierz cały interes i tam masz szczotki) A elektryka jest banalna.. jak chcesz na krótko zapalić to aku + -> cewka, aku - na mase, a cewkę podpinasz pod jakiś wyłącznik lub bez do masy...

Co do schematu Google -> schemat elektryka cz 175

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2013, o 13:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
Czyli jak w samochodzie tak? Bez aku ani rusz? Podładowałem go jakimś cudem, 6v 20 A/h i po 5 minutach zaczoł się gotować, ale wsadziłem i iskre ma, ale oprócz iskry, to żadne kontrolki, nic się nie pali, od czego jest ta niebieskie kontrolka na lampie? bo czerwona się pali, jak nie ma ładowania to wiem :D

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2013, o 14:16 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Czerwona się pali normalnie jak jest włożony kluczyk i moto nie jest odpalone. Jak odpalisz i dalej się świeci to nie ma ładowania.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2013, o 21:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
Dobra, to tak, sprzęgło jest za słabo podciągnięte, wiecie jak je podciągnąć? Bo wciskam sprzęgło wciskam bieg, pcham, i kręci silnik zamiast się ślizgać na sprzęgle, wiecie jak to ogarnąć? :D

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2013, o 21:34 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
http://chomikuj.pl/xxdrago/Motocykle/CZ sciągnij manual:) masz tam wszystko co do sprzęgła jeśli półautomat:

"Pewnie masz trochę inny automat,ale o tę śrubę mi chodziło poluzuj ją tak żeby była luźno jak nadal będziesz miał poślizg sprzęgła to dopiero szukaj dalej."

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2013, o 21:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2012, o 19:42
Posty: 235
Lokalizacja: Malbork
Pochwały: 5
Pojazd: Romet 50 T-1,Čezet 175,WSK 175,Komar 2350
GG: 38801755
Województwo: Pomorskie
Mam ten sam automat, ogólnie linka się urwała, wypadła z pancerza, i tam co się trzyma w tym uchywcie ta linka, to ma jakiś wpływ na ustawienie sprzęgła jeśli ja będe ją bardziej naciągał, bo musze nową kupić i zamontować :D

_________________
"motór już zrobiony, już wyjedżam z mej obory
leje mixol do benzyny, bo najlepszy do mej dryny
pale go na pycha z bramy, bo pół księżyc wyje*any
jade i łożyska wyjeba*y, bo się kręcić już nie chciały
teraz pozostało robić silnik, me narzędzia młotek pilnik
rozpaławiam silnik już na stole, ch*j nie idzie więc go rozpierd*le"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net