Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 wrz 2010, o 20:37 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Dziadek napisał(a):
kup gaźnik k60b bo ciężko teraz trafić na dobrej jakości gaźnik simsona.

Nie mam pytań .

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 wrz 2010, o 20:39 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ja zrobiłem w moim Komarze (kańciak) coś takiego:fabryczny gażnik komar-romet wybiłem z niego cały rozpylacz i rozwiertakiem nastawnym rozwierciłem z 12mm na 15mm więcej się nie dało,od strony przapustnicy pionowym rozwiertakiem zrobionym z wiertła pogłębiłem,żeby prapustnica zamykała całą gardziel gażnika.Trzba robić ostrożnie i dokładnie.Komar chodzi na nim rok,osiągi ma lepsze ,ma on kilka przeróbek na kołach 19-stkach lekko przekracz 60km/h.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 wrz 2010, o 20:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Hmmm, to raczej kupię k60B, albo rozwierce jeden z moich Gm12F1 na Gm14F1 :D

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 wrz 2010, o 21:09 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Można zmienić tłumik na dłuższy np.simsona tylko byłby problem z kolankien, też trzeba grubsze,to motorynka by chodziła normalnie,bo fabryczne polskie motorowery są celowo tłumione,żeby nie przekraczały 45km/h. Do tego jeszcze głowicę dopasować do paliwa 95-98 oktant czyli zeszlifować ten kołnierz na niej i otwór na końcach dopasować do tłoka.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 20:38 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Musisz mieć tłok równy bez wklęsłości w okolicy sforznia, najlepiej w tokarce wytoczyć rowek na pierścień.Można też ręcznie piłką do metalu i poszerzyć go iglakim,tam gdzie ma być zamek przewierć w rowku otwór grubości rowka na wylot,nagwintuj go,wkręć mosiężny drut (z gwintem) tak żeby przeszedł na wylot cały gwint,a bez gwintu wcisnął się w rowek,w środku tłoka ma wystawać 1-3mm i zaklepać go (musisz pokombinować jak to zrobić)w tym miejscu musi być szczelnie,a zaklepać musisz bo wykręci się.W rowku trzeba przerżnąć żeby zamek tłoka się zmieścił.Ja zrobiłem rowek węższy i wstawiłem pierścień od Jawki

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 20:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
nie opłaca się trzeciego pierścienia robić bo to nic nie daje.

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 20:52 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ciśnienie w komorze spalania wzrasta około 1 atmosfery,przekonałem się na swoim lomarze.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 20:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
i co z tego? jak w 2t ciśnienie nie jest takie ważne.

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 21:05 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ważne czy nie ważne ale komar jest silniejszy a licznik nie kłamie.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2010, o 21:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
właśnie kłamie :D

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net