Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaźnik
PostNapisane: 27 lip 2008, o 16:47 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2008, o 20:19
Posty: 31
Lokalizacja: Kaszuby
Jaki polecacie gaźnik do Ogarka 200 lekko odblokowanego tzn. po odblokowaniu +10km/h
ale w praktyce długo się rozpędza i tylko raz widziałem na liczniku 55km/h...

Rozważam opcje zmiany gaźnika na taki co może zmniejszy spalanie ? a może jest taki co zwiększy moc...bo chciałbym aby mój Ogarek miał kopa.. a póki co nie ma dużego... 8-)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2008, o 21:38 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2007, o 14:18
Posty: 927
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 13
Pojazd: Ogaro-WSK, Kingway Euroboy 70ccm LC.
GG: 2914059
Województwo: Mazowieckie
Huck Finn napisał(a):
zmniejszy spalanie

Napewno gaźnik od SIMACZA, np: 16n1 PS:Ja taki mam
Huck Finn napisał(a):
zwiększy moc

No to od WSK ;p

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po Polsku
28.09.2010r. godzina 22:28 - Ogar Sprzedany
Kingway Euroboy 70ccm LC.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2008, o 22:50 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:01
Posty: 180
Lokalizacja: jaworzno
z simsona, wsk 125(są z nim czasem kłopoty) albo jakiś o gardzieli fi 16-22


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2008, o 23:22 
Poziom

Dołączył(a): 2 lip 2008, o 23:40
Posty: 65
Lokalizacja: Duczki/Wołomin
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
16n1 ma kilka wersji np 16n1-11.. mój braciak ma w swoim simaku ten gaznik i nie narzeka.. chociaz czasem ma z nim klopoty...

_________________
"Vide Cul Fide" - patrz komu ufasz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 00:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2008, o 20:19
Posty: 31
Lokalizacja: Kaszuby
Taki od WSK to pewnie będzie więcej ciągnął paliwa?


Gaźnik od Simsona...problemy? jakie?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 00:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:01
Posty: 180
Lokalizacja: jaworzno
gażnik z simsona nie zwięksy mocy a zmniejszy spalanie a z ws-ki zwiekszy moc i spalanie też miałem jakiś felerny egzemplarz bo raz zalewał a raz nie dawał paliwa
stąd kłopty ale jak by był w dobrym stanie to czemu nie?? ja bym powiększył stary gażnik i kruciec






,


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 01:02 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2007, o 14:18
Posty: 927
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 13
Pojazd: Ogaro-WSK, Kingway Euroboy 70ccm LC.
GG: 2914059
Województwo: Mazowieckie
Huck Finn napisał(a):
problemy?

Ja nie mam żadnych problemów ;p Chyba przy mocowaniu-trzeba dać więcej podkładek pod króciec. :-D
Huck Finn napisał(a):
Taki od WSK to pewnie będzie więcej ciągnął paliwa?

U mojego wójka jest ok.5l/100km (w Ogarze)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po Polsku
28.09.2010r. godzina 22:28 - Ogar Sprzedany
Kingway Euroboy 70ccm LC.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 22:52 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2008, o 20:19
Posty: 31
Lokalizacja: Kaszuby
bodzio666 napisał(a):
ja bym powiększył stary gażnik i kruciec


Kruciec mam rozwiercony :-D , a gaźnik jak powiększyć?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 23:59 
Poziom

Dołączył(a): 2 lip 2008, o 23:40
Posty: 65
Lokalizacja: Duczki/Wołomin
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
gaznika się raczej nie powieksza.. chyba ze rozwiercilbys ta dziurke z ktora laczy się z kruccem :mrgreen: musisz kupic wiekszy gaznik

_________________
"Vide Cul Fide" - patrz komu ufasz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2008, o 23:59 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:01
Posty: 180
Lokalizacja: jaworzno
Bieżesz wiertło 18mm i szlifujesz na stożek o dyżym kącie(wieszhołkowym) i z obu stron wiercisz uważając aby nie uszkodzić rozpylacza (ja miałem cały rozwiercony i zalewało jak niewiem) potem profilujesz pilnikiem i pasujesz do krućca żeby progów nie było.
Musisz dać jeszcze dyszę większą żeby skompensowało nadmiar powietrza


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net