Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 10:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:21 
Poziom

Dołączył(a): 25 lip 2009, o 21:20
Posty: 22
Pojazd: Motorynka M-301 x 2
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Mam 2 motorynki M-3 ich fabryczna moc to 1.7 KM. Romet 50-t-1 i 50-T-3 mają 2.5 KM Choć mają takie same cylindry. Zapłon ma ten sam kąt, więc rzecz się tyczy gaźnika. Więc jakie są różnice??? Gdyby ktoś dysponował danymi na temat obydwu gaźników, mógł by je udostępnić.


Ostatnio edytowano 25 lip 2009, o 22:35 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
błędy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:29 
Ponury zniwiarz, Nie warto w to się bawić różnice pomiędzy motorynką a Rmetem T-1 są naprawdę niewielkie i w dodatku nieodczuwalne. Tak czy inaczej nie warto się bawić w tuning mechaniczny tych maszyn ponieważ one nie są dostosowane do tego i może tylko przystworzyć taki tuning częstszych awarii .


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:32 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Zgodze się z BydgoskiDziadek, za duża moc, szybciej wszystko się zużywa, i podobno koła magnesowe urywa szybko jak się przesadzi.
W motorynkach były gaźniki GM12F a w 50t-1 i 50ts-1 były gaźniki GM13F, które różniły się gardzielą. GM13F miał większą o 1mm jak sama nazwa wskazuje...

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:37 
Poziom

Dołączył(a): 25 lip 2009, o 21:20
Posty: 22
Pojazd: Motorynka M-301 x 2
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Wiesz różnica pomiędzi 1.7 KM a 2.5KM dla mnie ma znaczenie. A pozatym wątpie czy było by strasznie większe zurzycie jak teraz. Nie jest to wyciskanie "ostatnich potów", a zmiana konfiguracji.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:41 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
019 zdaje się, że ma inny wał i z tego co mi wiadomo to tyle.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:43 
To tylko 0,8 konia mechanicznego więcej czyli kropla w morzu. Moim zdaniem jest to śmieszne bo nawet podkręcenie silnika o 2, 3 konie mechaniczne więcej jest mało odczówalne ale róbta co chceta :).


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:46 
Poziom

Dołączył(a): 25 lip 2009, o 21:20
Posty: 22
Pojazd: Motorynka M-301 x 2
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ma inny wał bo ma III biegi. Ale myśle ze masa jest taka sama. Skrzynia korbowa tez raczej taka sama. Czy jest na forum jakiś użytkownik 50-T-1???


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2009, o 22:50 
pewnie , że są poszukaj tutaj memberlist.php


Góra
  
 
PostNapisane: 26 lip 2009, o 00:58 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2008, o 19:24
Posty: 620
Lokalizacja: Miłoszyce
Pochwały: 16
Pojazd: BMW e36 1,8 M43
WSK 125 Kos
chart 210
ogar 200

GG: 0
Województwo: Dolnośląskie
silnik 025 ktory był montowany seryjnie w motorynkach m3 jest to zupełnia rozna konstukcja niz 019 chociaz jest podobny z wygladu. a roznia się wałem skrzynia sprzegłem komora korbowa kontem nachylenia cylibndra karterami

_________________
BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 lip 2009, o 12:22 
Poziom

Dołączył(a): 25 lip 2009, o 21:20
Posty: 22
Pojazd: Motorynka M-301 x 2
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Wiem ze się rożni. Ale cylinder jest identyczny. W skrzyni korbowej myśle ze wielkich rórznic nie ma. Gdyby mial ktoś do sprzedania gaźnik GM13F to niech się zgłosi. (zalezy mi na obudowie i dyszy reszte przeloze ze swojego)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net