Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:33 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 19:18
Posty: 19
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Małopolskie
wczoraj pisałem o zatkanym kraniku. dziś rozkręciłem go całego, wyjąłem tą czarną uszczelke i wyczyściłem dokładnie te 2 kanaliki. myślałem że teraz ogar będzie już chodził jak złoto. niestety myliłem się... paliwo dalej nie leci. ale mniejsza z tym - odczepiłem od tego kranika rurke i wstrzyknołem do niej paliwo (tak że wlało się do gaźnika i jeszcze wystawało trochę w rurce). odpaliłem ogara - ładnie pięknie. siadłem na nim, wbiłem jedynke, i zanim zdążyłem ruszyć ogar zgasł... następnym razem odpaliłem trzymałem na luzie, parę sekund i też zgasł... jak mówicie co może być tego przyczyną? już nie mówie o tym kraniku, tylko czemu gaśnie mając paliwo (widać jak jeszcze jest w tej rurce)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:35 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Zły dział. Przenoszę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:36 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
a gaźnik czysty?

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:38 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Gaźnik do ustawianie, możliwe że dysze w gaźniku przytkane. Tradycyjnie polecam wymienić kondensator ;]

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:40 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 19:18
Posty: 19
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Małopolskie
Aleksander_PL napisał(a):
a gaźnik czysty?


dziś go czyściłem, znaczy poprostu rozkręciłem go na częsci pierwsze i przedmuchałem i przeczyściłem benzyną... filtr też.]

edit

to mogą być dysze ich nie czyściłem bo nie miałem pod ręką takiego malutkiego śrubokręciku


Ostatnio edytowano 15 maja 2012, o 20:42 przez rafmus9, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:41 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Na jaki kolor wypala świece?

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:42 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
a po odpaleniu to się zachowuje normalnie czy jakoś dziwnie chodzi, nie wkręca się na obroty czy coś?

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:44 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 19:18
Posty: 19
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Małopolskie
świece nie sprawdzałem... i już dziś nie dam rady.

tak po odpaleniu zachowuje się normalnie ale w pewnym momencie tak słabnie i pach - gaśnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:45 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Dysze przedmuchaj tak aby było widać że są na wylot czyste, nie czyść ich żadnym drucikiem, śrubokręcikiem itp tylko przedmuchaj.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 maja 2012, o 20:56 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 19:18
Posty: 19
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Małopolskie
mam jeszcze pytanie co do tego kranika. był on cały zasyfiony. wyczyściłem te dwa otwory, ale jakim cudem mam je wyczyścić całe skoro idą one prostopadle - prościej - na tym moim małym schemacie kranika :P http://desmond.imageshack.us/Himg137/sc ... es=landing zaznaczyłem obszar w którym nieumiem wyczyścić otworów. to brązowe to brud. to pod czerwoną kreską mogę spokojnie wydłubać drucikiem itd. - a to nad kreską? jak to mam wyczyścić?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net