Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 19:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 sty 2011, o 20:41 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 17:43
Posty: 178
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śląskiego
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar200, Motorynka
GG: 9762498
Województwo: Śląskie
Taka sprawa: Jak światła będą na 12V i - dam do masy to jak z zapłonem, jeśli go zostawię w spokoju, przecież on też idzie do masy a ma 6V. W takim razie będę musiał światła ciągnąć kabelkiem aż do - z akumulatora ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 sty 2011, o 23:24 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Do masy możesz podłączać różne napięcia,nie jest to ważne,możesz mieć kilka instalacji elektrycznych,o różnych napięciach (6v,12V,8V itd.) i wszystkie połączone do masy jednostronnie.Ważne żeby końce napięciowe były od siebie rozdzielone.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 14:32 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 17:43
Posty: 178
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śląskiego
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar200, Motorynka
GG: 9762498
Województwo: Śląskie
Ile może wynosić maksymalne ładowanie akumulatora 12V, jeśli z dwóch cewek 6V na wysokich obrotach wyciągnie 15/16 V, na niskich 8 V ? Nie zaszkodzi to akumulatorowi jak będzie 15 V ładował ? Może jakiś regulator trzeba dać ? Oczywiście przez mostki mam już wszystko ładnie przeprowadzone i prąd stały do akumulatora może już być tylko nie wiem ile może wynosić napięcie maksymalne ładowania.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 22:18 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ładowanie może być do 15V (każda cela akumulatora maksymalnie naładowana to 2,5V,tak podaje producent).
Mierz ładowanie na podłączonym akumulatorze jak będzie 13-14V to prawidłowo.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 22:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
Synu nie pchaj się w to!! ja mam tak ogara zrobionego i pluje sobie w twarz jedyna zaleta jest to ze motor pali ci od 1 kopa a wady to ze jak akumulator ci padnie to nie odpalisz i zostanie ci pchanie ;] tak jak mi nieraz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 22:41 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 17:43
Posty: 178
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śląskiego
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar200, Motorynka
GG: 9762498
Województwo: Śląskie
Ale ja nie mam bateryjnego, odpalam normalnie, tylko prosta instalacja, potem będę się bawił w dodatkowe światła, np. światło stop z diod LED itp. Jutro zastosuję się do tego co napisał Jurek, dzięki za radę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 22:43 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Walus606 napisał(a):
Synu nie pchaj się w to!! ja mam tak ogara zrobionego i pluje sobie w twarz jedyna zaleta jest to ze motor pali ci od 1 kopa a wady to ze jak akumulator ci padnie to nie odpalisz i zostanie ci pchanie ;] tak jak mi nieraz

Jak masz instalke ok, i ładowanie, to będziesz do domu pchał tylko wtedy, jak ci paliwa braknie ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2011, o 11:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
no ja nie mialem ładowania a instalka na cewce samochodowej akumulator zelowy 12v i jazdaa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, o 00:54 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
@Mymek1994 Weź sobie zmontuj monitor stanu akumualtora na diodach LED, jak Ci się zapali czerwona, to bedziesz wiedział, żeby zmniejszyć obroty :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 lip 2011, o 11:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:44
Posty: 771
Pochwały: 13
Pojazd: Romet Ogar 200 '86
MZ ETZ 150

GG: 11120289
Województwo: Podkarpackie
A ja mam takie pytanie (nie chcę zakładać nowego tematu) czy aku mogę ładować tylko z cewki zapłonowej na magnecie? 1 cewki tej co odpowiada za iskrę .Nie chcę świateł z aku i innych takich bajerów tylko zapłon bateryjny.Mam instalke 6v.

_________________
Ogar nie jeździ? nie odpala? Wymień gaźnik na gaźnik z simsona !
Mixol to nie olej, to płynna technologia :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net