Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 12:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:00 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Witam, rozebrałem całego rometa i doszedłem do wahacza, jakiś pomysł jak go ściągnąć? Potrzebuje wyczyścić go pod lakierowanie :)

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:03 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Odkręcasz i wybijasz. Ziom.

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:04 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 19:46
Posty: 170
Lokalizacja: RbK ^ ^
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Ogar 205
Romet Ogar 200
Romet Ogar 900

GG: 10187516
Województwo: Śląskie
musisz odkręcić nakrętkę z osi wachacza i wybić oś wachacza, często trudno jest to zrobić więc odradzam Ci zdejmowanie tego, wyczyść go na ramie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Wybij go, ja wczoraj wybijałem przez pręt gwintowany, a potem jak się oś wahacza schowa to długą śrubą.

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:08 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Wybić to możecie sobie to z głowy, prędzej zrobi grzybek niż to się ruszy

Kręć nakrętką z jednej strony wachacza (z drugiej odkręć całkowicie), ośka powinna się poddać i obrócić w okół własnej osi. Później już łatwa sprawa ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 19:18
Posty: 1208
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 31
Pojazd: nogi :)
GG: 20099108
Województwo: Kuj.-pom.
I jak chcesz walić to pamiętaj żebyś to robił przez jakiś klocek z twardego drewna.

_________________
Patrz w lusterka ! Motocykle są wszędzie !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:10 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Sławol napisał(a):
, ośka powinna się poddać i obrócić.

U mnie się nie obróciła tylko gwint przeciągnęło ;>

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:11 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
theogarowiec napisał(a):
Sławol napisał(a):
, ośka powinna się poddać i obrócić.

U mnie się nie obróciła tylko gwint przeciągnęło ;>


To daje dwie nakrętki ;p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:37 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Byłem przed chwilą, nakręciłem 2 nakrętki, skontrowałem je i próbowałem odkręcić, ale ni cholery powaliłem młotkiem i też cisza (przez nakrętkę)... Popsikałem wd 40, i zostawiłem to... Jutro wezmę 2 nakrętki tak jak dziś ładnie je skontruje i z kimś popróbuje to obrócić... Przydało by się to ściągnąć bo jak to wyczyszczę , a potrzebuje do gołego metalu, żeby coś z tego było...

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 mar 2013, o 20:42 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
To już szukaj tulejek wahacza nowych, bo właśnie je zniszczyłeś..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net