Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 10:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sie 2010, o 16:04 
myślałeś nad cylindrami simsona do charta?


Góra
  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, o 16:06 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
Dziadek, Łohohoho pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu , mógłbyś rozwinąć tę myśl ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, o 16:44 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2008, o 19:24
Posty: 620
Lokalizacja: Miłoszyce
Pochwały: 16
Pojazd: BMW e36 1,8 M43
WSK 125 Kos
chart 210
ogar 200

GG: 0
Województwo: Dolnośląskie
widziałem nie raz ... trzeba tylko zastosowac podkłade pod cyla o grubosci 5mm :D

_________________
BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, o 16:47 
pewnie , że jest to możliwe i zapewnia lepsze osiągi mój kolega wsadził cylek od sima 60/4 i zapewnia mu o wiele lepsze osiągi. jeśli ktoś byłby zainteresowany pisać do mnie na pw podam stosowne źródła :)


Góra
  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, o 17:03 
Rozwiercić należy pod cyl Simsona kartery oraz dać podkładkę pod cylinder. Wtedy trzeba dać wtedy także gaźnik z Simsona. Szczerze? Pakował bym w cylinder Charta jakieś 50/4/3, ale wtedy trzeba oczywiście gaźnik i spawak...


Góra
  
 
PostNapisane: 27 sie 2010, o 10:04 

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:11
Posty: 3
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 8093951
Województwo: Podkarpackie
No właśnie a rozwiercenie karterów wiąze się z kosztami, a ja nie chce robic z niego jakiegoś odrzutowca.

W planach mam:
1. Zrobinie szlifu na 40 (60ccm) tylko nie wiem czy tulejka nie bd. za cienka i czy wał wytrzyma no i ile to może kosztować.
2. Chciałbym też dać jakiś większy gaźnik, jaki proponujecie?? 16mm czy wiecej??

Ja chciałbym po prostu, żeby zwykłe simsony 4b mi nie skakały i udowodnić że po niewielkich przeróbkach silnik Charta mimo, że 3-biegowy wcale nie jest gorszy od Simsona. ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2010, o 20:40 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jak masz dobry cylinder to nie szlifuj,nowych kanałów nie warto robić, poszerz tylko na boki które są (2 kanały przelotowe) do maksa,głowicę musisz planować do 10 stopnia sprężania,nie 2 ani 3mm.tylko oblicz stosunek pojemności cylindra do komory spalania w głowicy uwzględniając grubość uszczelki i wypukłość tłoka,pierścienie na zamkach muszą mieć luz 0,1mm.maksimum.Można zwiększyć obroty do 9000 /min.skracając tłok od spodu o 3mm.max (pod warunkiem.że nie ma blokady na module zapłonowym).Jak możesz to zmień kolanko na grubsze i tłumik od Simsona.Poprawią się parametry twego motorka.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net