Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 16:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 maja 2011, o 15:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 17:49
Posty: 43
Lokalizacja: Stargard
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 5129424
Województwo: Zachodniopomorskie
Ja nawet nie myślałem że będzie w całym stanie bo leżał u mojego wójka od 85 (myślałem że będzie w częściach) ale odpalił na 2 kopa ale potem zaczęło się wszystko walić, przepływ paliwa, linka gazu. Dzisiaj pójde do sklepu i popatrze co mógł bym kupić
Ja bym prosił osobiście o nie zamykanie tematu przez Administratora bo może mi się przydać pomoc z dokładnym wymienieniem (najpierw oczywiście szukam na forum ;> )

Dodano: 17 maja 2011, o 15:42

pytanko: czy linka od ogara będzie pasować do T-1? mam coś zrąbane z linką gazu i nie wiem czy da się poprawić. Jak nie pasuje od ogara do od czego bo wątpię czy będę miał w sklepie od T-1. I jak można to też poproszę o wymiary takowej linki


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 maja 2011, o 15:46 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Tak będzie pasować :)

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 13:56 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 17:49
Posty: 43
Lokalizacja: Stargard
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 5129424
Województwo: Zachodniopomorskie
a jak zdjąć bak ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 14:03 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 21:00
Posty: 702
Lokalizacja: koszalin
Pochwały: 10
Pojazd: Ogar 200, WSK M06, WFM M06, Simson Duo 4/1
GG: 7228749
Województwo: Zachodniopomorskie
Odkręcasz śrube z przodu baku i ja wyjmujesz a z tyłu to nie wiem jak jest mocowane ja u siebie mam opaske, potem odpinasz wężyk od kranika i bak masz w ręku.

_________________
Autor postu otrzymał litr benzyny

Nie ma boga, jest MoTóR !!!!!!!

Moja stronka http://www.doman30.pl.tl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 14:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 17:49
Posty: 43
Lokalizacja: Stargard
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 5129424
Województwo: Zachodniopomorskie
będę chyba musiał cały układ paliwowy czyścić bo nie leci mi paliwo 0.0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 15:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 21:00
Posty: 702
Lokalizacja: koszalin
Pochwały: 10
Pojazd: Ogar 200, WSK M06, WFM M06, Simson Duo 4/1
GG: 7228749
Województwo: Zachodniopomorskie
No to zdejmij bak i wypłucz go gorącą wodą z jakimś kretem lub domestosem i szybko wysusz żeby rdza się nie pojawiła, kranik wykręć i rozbierz na czynniki pierwsze i wyparz go w gorącej wodzie z octem tzn wygotuj lub w benzynie bo pomocz przez noc a potem przedmuchaj i uszczelke możesz nową kupić choć niekoniecznie. Wężyk też zmień i filterek paliwa daj nowy.

_________________
Autor postu otrzymał litr benzyny

Nie ma boga, jest MoTóR !!!!!!!

Moja stronka http://www.doman30.pl.tl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 15:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 17:49
Posty: 43
Lokalizacja: Stargard
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 5129424
Województwo: Zachodniopomorskie
mam nadzieję że to nie będą duże koszta ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 16:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 21:00
Posty: 702
Lokalizacja: koszalin
Pochwały: 10
Pojazd: Ogar 200, WSK M06, WFM M06, Simson Duo 4/1
GG: 7228749
Województwo: Zachodniopomorskie
na bank z dychy zostanie ci reszta

_________________
Autor postu otrzymał litr benzyny

Nie ma boga, jest MoTóR !!!!!!!

Moja stronka http://www.doman30.pl.tl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 maja 2011, o 21:45 
Nie pytaj o koszty, tylko czytaj rady doświadczonych kolegów. Tu na forum każdy koszty minimalizuje i zbyt dużo nie wydasz. Do tej pory to :
Wymieniasz linkę gazu
-//- olej
Czyścisz kran paliwa
-//- zbiornik
-//- gaźnik (zapytaj potem o regulację)
-//- możesz rozebrać też tłumik
Pompujesz kółka i odpalasz.
Powodzenia


Góra
  
 
PostNapisane: 17 wrz 2011, o 17:59 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 17:49
Posty: 43
Lokalizacja: Stargard
Pojazd: Romet 50-T1
GG: 5129424
Województwo: Zachodniopomorskie
koła ja mam jeszcze oryg stomila z tamtych czasów :D
schematy mam aż 17 stron gaźnik regulacje to się taty zapytam i resztę to chyba sam zrobię
jak ktoś chce schematy nie wiem może są na forum to mogę dać

Dodano: 17 września 2011, o 17:59

niby długo czasu minęło ale nie wyszło mi zapalenie(różne przerwy związane z różnymi zbiegami zdarzeń) ... potrzebują dokładnych informacji na temat regulacji oryginalnego gaźnika od T-1 (GM 13 F) czy coś takiego. Przykrywam ręką filtr chodzi normalnie, zabieram rękę dławi się powietrzem i gaśnie. Nakładam to pudełko na filtr i chodzi nie równomiernie (odpali, nie ma dobrej mieszanki paliwa z powietrzem i gaśnie) nie wiem co robić :(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net