Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 09:53 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Mozgi, dochodze do wniosku że lepiej jakbyć kwasówke se kupił ;] no chyba że chcesz być testerem :D

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 16:47 
No moge być testerem i zobacze i wam powiem jak chodzi . A co ztym ładowaniem jakiś inny prostownik nie taki zwykły 12 V ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 17:33 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Spróbuj ładowac tak jak Ci powiedziałem/powiem :D

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2008, o 10:30 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
OJS napisał(a):
I tu pojawia się następne pytanie... czy chcesz mieć zapłon bateryjny czy też nie... jeżeli nie to sprawa jest trudna bo będziesz musiał wymienić cewki świetlne na zapłonowe które w szeregu dają ok 14V, jeżeli będziesz chciał mieć zapłon bateryjny to wszystkie cewki łączysz szeregowo i wtedy wychodzi ok14V, z tym że nic nie musisz wymieniać.... a ha zapomniałbym... w takiej opcjii musiałbyś wymienić żarówki na takie diodowe co mało prądu pobierają bo magneto nie wyrobi na zapłon i na światła 12V
Pozdro :D

to lepiej cewki połączyć równolegle, tak jak czytałem uzyska się wtedy 6 V, ale moc będzie większa. No i wtedy kupujemy akumulator 6 V i wszystko gra.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2008, o 14:15 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Cris, wszystkie cewki równolegle? Masz na myśli połączyć 6v+3v+3v równolegle?? Szczerze powiedziawszy nie wiem jakby się wtedy ten układ zachowywał... mnie uczyli że łączyć równolegle można tylko elementy o tym samym napięciu(V).

jeżeli chcesz połączyć 2 cewki świetlne(2X3V) równolegle to na max obrotach dają 5Vmax jedna.. a to nie wystarczy żeby naładować akumulator, żeby było ładowanie potrzebne jest większe napięcie niż akumulator ma :)

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2008, o 13:52 
A gdzie dostać mostek 12V 7,5Ah bo nigdzie nie widze takowego;/;/;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2008, o 14:02 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Wiem że na Allegro jest drogo ale możesz tam zobaczyć czy są albo jakiś sklep elektoniczny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2008, o 14:48 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Mozgi, w każdym elektronicznym, ten mostek kosztuje ok 2,5zł/szt :)

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2008, o 12:37 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
OJS napisał(a):
Cris, wszystkie cewki równolegle? Masz na myśli połączyć 6v+3v+3v równolegle?? Szczerze powiedziawszy nie wiem jakby się wtedy ten układ zachowywał... mnie uczyli że łączyć równolegle można tylko elementy o tym samym napięciu(V).

jeżeli chcesz połączyć 2 cewki świetlne(2X3V) równolegle to na max obrotach dają 5Vmax jedna.. a to nie wystarczy żeby naładować akumulator, żeby było ładowanie potrzebne jest większe napięcie niż akumulator ma :)


to najwyraźniej trzeba połączyć te 3 V szeregowo i równolegle do tej 6 V.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2008, o 13:54 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Cris napisał(a):
to najwyraźniej trzeba połączyć te 3 V szeregowo i równolegle do tej 6 V.

A co wtedy z zapłonem ;]? Tak czy inaczej trzeba zrobić bateryjny :)
Sprawa jest prosta, jeżeli nie chce się cewek zmieniac w magnecie to są 2 wyjścia
6V - cewki świetlne do mostka prostowniczego i do aku 6V i zapłon bez zmian
12V -wszystkie cewki szeregowo, zapłon bateryjny ;]

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net