Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 21:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 maja 2013, o 15:26 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 00:03
Posty: 47
Pojazd: Ogar200
GG: 5822283
Województwo: Lubelskie
Witam, będę robił szlif cylka pod tłok 40.00mm i chciał bym dać jakiś inny tłok, bo te za 20zł na pewno nie są zbyt dobre;/ Jak by mi ktoś mógł pomóc, podać dokładne wymiary tłoka oryginalnego, a może już ktoś ma jakiś inny tłok w swoim ogarku. Wiem ze tłok oryginalny ma chyba 29mm od osi sworznia i teraz czy do krawędzi tłoka czy do denka. bo jak by miał do krawędzi to chyba pasował by tłok od hondy dio ma on 28mm do krawędzi więc tylko wystarczyło by zrobić planowanie głowicy o 1mm, ale raczej się myle chyba trzeba było by zeszlifowac 1mm tulei od strony głowicy (ten kołnierz). A kwestie średnicy sworznia można rozwiązać przez danie łożyska igiełkowego. Proszę mi pomóc i może mnie poprawić jak źle myślę:)


Ostatnio edytowano 21 maja 2013, o 15:28 przez DamianHG18, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 15:27 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Co ty to gadasz że nie są zbyt dobre ja z pierścieniami za tłok nowy dałem 20 zł i jestem zadowolony bo nawet nie puchnie ni nic.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 16:53 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 00:03
Posty: 47
Pojazd: Ogar200
GG: 5822283
Województwo: Lubelskie
No właśnie to chyba zależy jaki się trafi, a mógł byś mi znaleźć taki tłok co Ty masz?

Dodano: 21 maja 2013, o 16:53

No dzięki za podanie wymiarów;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 17:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Nie słuchaj kapitana ,on by ze złomu włożył i też by się cieszył,40mm almota to dobre tłoki

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 17:55 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Zrób tak jak Ci mówiłem. Almot'ówka, odchudzenie i będzie chodził jak u mnie.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 20:22 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Możesz kupić almotówkę 40mm, i oddać ją do anodowania. Wtedy ten tłok będzie praktycznie nie do zdarcia, w sumie nie ma nawet opcji po tym zabiegu aby coś się stało. Do tego z AGmotu(Almot) pierścienie chromowane oraz przydała by się owalizacja tłoka. Niestety, ale są one zrobione niedbale i nawet tłoki z MZA są nie równo zrobione.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 20:47 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 00:03
Posty: 47
Pojazd: Ogar200
GG: 5822283
Województwo: Lubelskie
jednak plany się zmienily, nie bedzie szlifu bo goscio nie ma czasu a nie będę jechal 50km żeby zrobic szlif, mam cylek od balona nie jest idealny ale u niego ogar na nim chodzil, teraz kwestia pierscieni, czy od simsona beda troszke grubsze bo na tym mi zalezy?

Dodano: 21 maja 2013, o 20:45

a i to bedzie nominał

Dodano: 21 maja 2013, o 20:47

Sorki nie 50km tylko ponad 60km


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 20:52 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Pierścienie od simsona MZA pasują w rowki i dobrze uszczelniają.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 maja 2013, o 23:00 
Poziom

Dołączył(a): 12 maja 2013, o 00:03
Posty: 47
Pojazd: Ogar200
GG: 5822283
Województwo: Lubelskie
znalazłem własnie i pierscien od jawki ma grubos 1,5mm a od simsona 2mm więc mi to odpowiada:)

Dodano: 21 maja 2013, o 20:57

a powiecie mi jaki skok gwintu ma nakretka na wał?

Dodano: 21 maja 2013, o 23:00

Już sobie poradzilem ;) Jak by ktoś potrzebował M12 skok gwintu1,5mm drobnozwojny (M12x1,5)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 maja 2013, o 17:37 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
TramwajarzPL napisał(a):
Nie słuchaj kapitana ,on by ze złomu włożył i też by się cieszył,40mm almota to dobre tłoki

To chyba kur.wa ty wkładasz ze złomu tłoki :mrgreen:. Jak nie wiesz co wsadzam do motoru to nie pie*dol i wiesz co ci powiem ? Odpie*dol się ode mnie. Bo jak chcesz to też mogę o tobie takie różne głupoty gadać które będą ciebie poniżać tak jak twoje teksty mnie. Więc lepiej się nie wypowiadaj i tyle.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net