Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 13:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 16:56 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Tylko z jednej strony. Tak to wygląda:

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:15 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 12:24
Posty: 734
Lokalizacja: USA/Rzeszów
Pochwały: 2
Pojazd: VW Bora 1,9 TDI <3
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Klin wybity założony nowy.
Jak sprawdzić kondensator i jak ustawić prawidłowo zapłon oraz jakie są przerwy i wyprzedzenie zapłonu ?

_________________
Nie ważne jaki sprzęt składasz,ważne ile wkładasz w to serca...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:17 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:17 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 12:24
Posty: 734
Lokalizacja: USA/Rzeszów
Pochwały: 2
Pojazd: VW Bora 1,9 TDI <3
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Spoko złoże to zobacze co i jak.
Jak nie ma iskry to co może być poza fajką i świecą ?

_________________
Nie ważne jaki sprzęt składasz,ważne ile wkładasz w to serca...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:24 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Zapłon. Jak jest iskra lub jej nie ma to nie znaczy że zapłon jest dobrze ustawiony.

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:51 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Fanatyk napisał(a):
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.

Fanatyk, wiem co mówię...
Sam miałem ten sam problem w motorynie. Odpalał od kopki za 20-30 razem.
Założyłem nowy kondek palił zawsze od 1.

Dodano: 13 września 2012, o 17:50

bartos212 napisał(a):
Spoko złoże to zobacze co i jak.
Jak nie ma iskry to co może być poza fajką i świecą ?

Może przerywacz, ale ręki se uciąć nie dam...

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:52 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Przemas napisał(a):
Fanatyk napisał(a):
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.

Fanatyk, wiem co mówię...
Sam miałem ten sam problem w motorynie. Odpalał od kopki za 20-30 razem.
Założyłem nowy kondek palił zawsze od 1.

Dodano: 13 września 2012, o 17:50

bartos212 napisał(a):
Klin wybity założony nowy.
Jak sprawdzić kondensator i jak ustawić prawidłowo zapłon oraz jakie są przerwy i wyprzedzenie zapłonu ?

Może przerywacz, ale ręki se uciąć nie dam...

I sugerujesz że ja nie wiem co mówię/piszę?
Sorry, ale w życiu nie kopałbym 20 razy ;]
Jak u mnie nie odpala z pierwszego to kondensator wymienić?

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 17:57 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Fanatyk napisał(a):
Przemas napisał(a):
Fanatyk napisał(a):
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.

Fanatyk, wiem co mówię...
Sam miałem ten sam problem w motorynie. Odpalał od kopki za 20-30 razem.
Założyłem nowy kondek palił zawsze od 1.

Dodano: 13 września 2012, o 17:50

bartos212 napisał(a):
Klin wybity założony nowy.
Jak sprawdzić kondensator i jak ustawić prawidłowo zapłon oraz jakie są przerwy i wyprzedzenie zapłonu ?

Może przerywacz, ale ręki se uciąć nie dam...

I sugerujesz że ja nie wiem co mówię/piszę?
Sorry, ale w życiu nie kopałbym 20 razy ;]
Jak u mnie nie odpala z pierwszego to kondensator wymienić?

Nie mówię, że nie wiesz co mówisz...
Jak nie pali z 1 to nie znaczy, że kondensator lipny, ale ja z 20 nie pali to chyba coś znaczy.. zwłaszcza, że po wymianie mu się polepszyło.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, o 17:57 przez Fanatyk, łącznie edytowano 1 raz
Od każdej reguły jest wyjątek, koniec spamu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 19:03 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Fanatyk napisał(a):
Kurcze, ściemniają z tymi kondensatorami. Ja jeszcze się nie spotkałem z tym że ktoś go wymieniał.
W sumie zapłon to ustawianie metodą prób i błędów, co do przerw to powinny być gdzieś na forum.


Jaja z kondensatorem miałem już z dziesiątki razy. A najcześciej bywało tak że np. jedziesz powiedzmy z 5 km i po nagrzaniu silnika, zaczyna buczeć i poprostu staje. Co innego jak dasz go np. do skrzynki narzędziowej pod siedzeniem bądź w lampie to mniej się grzeje i dłużej posłuży. Te nowe kondensatory są kiepskiej jakości i czesto padają przez co podczas jazdy moto lubi zgasnąć od tak po nagrzaniu, a reguły nie ma bo jak kondensator mocno zużyty to miałem sytuacji ze ujechałem 2 km i już zgasł, odczekałem 3 min i odpalił z kopa, znów ujechałem z 2 km i zgasł. Także kondensator to cześć która się psuje. Mozesz go wymontować i silnik odpali ale daleko tak jechać się tak nie da, co innego jak jest wadliwy kondek to wogole mogą być problemy z odpaleniem. A to co pisał Przemas to miałem także taką sytuacje w komarku że odpalał po dziesiątym i nastym razem, nie szło go wyregulować, poprostu po kilku minutach chodzenia gasł, po wymianie kondensatora wszystko objawy znikły a komarek jeździł normalnie :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net