Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 21:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klin magneta
PostNapisane: 28 sty 2013, o 16:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 11:52
Posty: 791
Pochwały: 13
Pojazd: WSK M06-B3, Kadet M-780
GG: 63181874
Województwo: Pomorskie
Witam, miałem zerwany klin magneta. Kupiłem nowy, wszedł tylko kawałek, wyjąć go już nie mogłem więc założyłem magneto, lecz magneto nie dochodzi do końca. Próbowałem docisnąć magneto śrubą, ale ani drgnie. Moim zdaniem winą jest klin, który jest za gruby i nie wszedł do końca w wał. Pytanie, w jaki sposób go wyjąć ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 16:42 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Pukasz w krawędź i z drugiej strony wyskoczy.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 16:49 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Wsadzasz pomiędzy wał a klin a dokładnie ząbek śrubokręt płaski i puk.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:03 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 10:01
Posty: 1485
Lokalizacja: Bałuty
Pochwały: 13
Pojazd: Żaden
GG: 10669725
Województwo: Łódzkie
Śrubokret i mloteczkiem pukasz w ten klin aż wyjdzie.

_________________
Uno momento jade cinquecento!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:06 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 11:52
Posty: 791
Pochwały: 13
Pojazd: WSK M06-B3, Kadet M-780
GG: 63181874
Województwo: Pomorskie
Greg napisał(a):
wszedł tylko kawałek, wyjąć go już nie mogłem więc założyłem magneto

Jest tak mocno "wbity", że pukanie nic nie daje to robiłem na samym początku. Myślałem, że dacie jakieś inne pomysły...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:07 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2012, o 16:14
Posty: 338
Pochwały: 4
Pojazd: VW Golf IV, Romet Ogar 200
GG: 6359150
Województwo: Mazowieckie
Możesz rozwiercić delikatnie małym wiertełkiem z odpowiednią siłą. Klin twardością jest BARDZIEJ MIĘKKI od wału więc nie powinieneś nic uszkodzić.


Ostatnio edytowano 28 sty 2013, o 18:12 przez Malina, łącznie edytowano 1 raz
miększy k*rwa...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:09 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Powiem ci że nowy klin nie pasuje zawsze (tak już jest z chińszczyzną), trzeba go dopasować pilnikiem do metalu.
Jak już go wbiłeś to nie wyciągaj tylko spiluj trochę(tak aby magneto się na nim nie opierało:)
ps: nie wierć nic bo rozwalisz i wał i klin!

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 11:52
Posty: 791
Pochwały: 13
Pojazd: WSK M06-B3, Kadet M-780
GG: 63181874
Województwo: Pomorskie
Własnie to robię :P I to będzie najlepszy pomysł, bo już mało brakuje żeby weszło tak jak było :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:23 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Tylko spiluj tak żeby magneto dobrze weszło bo jak bedzie się na klinie opierać to on się bardzo szybko zetnie.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:31 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2012, o 16:14
Posty: 338
Pochwały: 4
Pojazd: VW Golf IV, Romet Ogar 200
GG: 6359150
Województwo: Mazowieckie
Tak spiłuje, ale jeżeli tak jak pisze:
Greg napisał(a):
wszedł tylko kawałek, wyjąć go już nie mogłem

To tak, czy siak szybciej go zetnie, bo nie oddziałowywuje swoją całą powierzchnią na wał. Więc albo musisz go całkiem uszkodzić i dopasować nowy, albo baw się w prowizorki :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net