Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 45 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 27 sty 2012, o 20:46 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 26 gru 2009, o 21:47
Posty: 200
Lokalizacja: Jaros艂awiec
Pochwa艂y: 1
Pojazd: GB 500
GG: 10066960
Wojew贸dztwo: Lubelskie
wymie艅 najpierw kondensator jak bedzie tak samo wymie艅 cewk臋 zap艂onow膮 w moim przypadku pomog艂o :) a mia艂em idealny przypadek.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 20:51 
Elektronik
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwa艂y: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Wojew贸dztwo: Warm.-maz.
Jak na obydwu ga藕nikach nie dzia艂a sprawd藕 i podaj jeszcze raz:艣wieca sucha czy mokra-przerwa na 艣wiecy-przerwa na przerywaczu-wyprzedzenie zap艂onu-jakie spr臋偶anie-pod g艂owic膮 nie s艂ycha膰 syczenia-du偶a iskra nie gwarantuje uruchomienia,podczas spr臋偶ania mo偶e zanika膰.
Powinno by膰:
na 艣wiecy przerwa 0,4 do0,6mm
na przerywaczu 0,3-0,4mm
Wyprzedzenie zap艂onu 3mm
ci艣nienie w silniku powinno mie膰 5 atmosfer (0,5Mpa)
jak tak masz powinno dzia艂a膰,je偶eli nie to popraw.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 20:53 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 14 sie 2011, o 12:08
Posty: 40
Pojazd: Komar
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
wi臋c tak, mgr130 iskra jest, paliwo dochodzi dopiero po przepompowaniu, po podlaniu do cyla co艣 tam zagada, pierdnie tak samo jak wtedy gdy go przepompuje. W zeszlym tyg sciagalem cylek bo dorabialem uszczelke pod niego i wszystko jest ok, kopresja jest takze bo po wlozeniu palca kopniakiem ciezko si臋 kopie, wi臋c chyba ok. Pierscienie cale. fuks1996 probowalem takze bez filtra paliwa, do gaznika dochodzi paliwo ale komora plywaka przepuszcza je tylko po przepompowaniu. Pobrobuje jeszcze pare rzeczy ale chyba wszystko juz sprawdzilem :/ krzychu1511 postaram si臋 jutro cewke i kondesator podmienic bo jakie艣 tam mam :) Jurek jutro dokladnie popatrze i napisze :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 20:56 
Elektronik
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwa艂y: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Wojew贸dztwo: Warm.-maz.
Jeszcze jest jedna sprawa z przerywaczem na nim najcz臋艣ciej dochodzi do przebicia:pod m艂oteczek i nad niego pod艂贸偶 podk艂adki twarde izoluj膮ce i zabezpiecz je zingerem.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 21:00 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 kwi 2009, o 20:33
Posty: 388
Lokalizacja: Warszawa
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Barton Fighter 2011R.
GG: 11661506
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Ehh, stare wyjadacze... Mam pytanie, pr贸bowa艂e艣 pali膰 na pych?, je偶eli jest iskra, co艣 tam paliwka dochodzi, to nie ma uja 偶e nie odpali, je艣li nie ma paliwa to blaszk臋 kt贸ra popycha p艂ywak w d贸艂, 偶eby ten wpu艣ci艂 paliwo, podegnij j膮 troszk臋 do g贸ry tak, 偶eby p艂ywak w pozycji max u g贸ry ( kt贸r膮 dopuszcza w艂a艣nie ta blaszka) by艂a taka 偶eby nie zatyka艂 na max dziury i po wci艣ni臋ciu komora mog艂a si臋 zape艂ni膰 w odpowiedni spos贸b. Nawi膮zuj膮c do wst臋pu, je艣li odpala艂e艣 go na pych to jest du偶e prawdopodobie艅stwo i偶 klin si臋 poszed艂 kocha膰 i wtedy cho膰by ska艂y sra艂y i Basia Kwarc z nim gada艂a nie zagada... Zdejmij lew膮 kap臋 (magneta) wykr臋膰 艣wiec臋, wpakuj mu w dziur臋 po niej d艂ugi 艣rubokr臋t (delikatnie) i kr臋c膮c magnetem sprawdz, czy przerywacz roz艂o偶y nogi tu偶 przed tym, jak 艣rubokr臋t si臋 wysunie na max, tak ze 2-3mm przed ( kr臋膰 w prawo) je艣li tak, to git, je艣li to zap艂on jest 藕le nastawiony... ale profilaktycznie zdejm magneto i sprawdz klin, mo偶na zrobi膰 takowy ze 艣ruby odpowiedniej ( mo偶e kiedy艣 toutrial zrobi臋, ale to banalne...) i ten Ci si臋 za nic nie zetnie, mo偶esz jeszcze na koniec z regulacj膮 si臋 pobawi膰 dysze na max wkr臋膰 i t膮 od powietrza wykr臋膰 o 膰wier膰 obrotu ( albo i trzoszk臋 mniej a od paliwa 1.5 obrotu ( takie "wyj艣ciowe" ustawienie) potem tylko dostrajasz a偶 b臋dzie chodzi艂 dobrzedysze to na rysunku przedstawionym wcze艣niej to tak:
7-paliwowa
8-powietrzna

Je艣li to wszystko bd dobrze, to poje藕dzisz jak..... GIT MAJONEZ


Jak si臋 gdzie艣 pomyli艂em to poprawdzie mnie ( podczas pisania zjad艂em 3 kawa艂ki chleba z kie艂bas膮 ;-) wi臋c ryzyk b艂臋du jest)


Je艣li wszystko bd dobrze to bd chodzi艂 i...

_________________
Co czujesz po odkr臋ceniu manetki na full? 艢wiat jest Tw贸j!

Co jest z tymi podpisami?


Ostatnio edytowano 27 sty 2012, o 21:35 przez Kemot, 艂膮cznie edytowano 1 raz
Kolor tylko dla administracji i moderator贸w.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 21:06 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwa艂y: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Je偶eli komora p艂ywaka przepuszcza paliwo tylko po przepompowaniu to mo偶liwe 偶e co艣 jest nie tak z p艂ywakiem a dok艂adniej z tym 偶e ta malutka dziurka w kt贸r膮 wchodzi iglica p艂ywaka, mo偶e by膰 lekko przytkana, lub jakim艣 cudem przepuszcza za ma艂o paliwa. Ja tak mia艂em-przeczyscilem i by艂o dobrze.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzi臋cza si臋 bezawaryjno艣ci膮 mechanikowi :)



G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, o 21:19 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 14 sie 2011, o 12:08
Posty: 40
Pojazd: Komar
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Mati ogar205 na razie na pych nie mog臋 pali膰 bo nie mam 艂a艅cucha, ale jak bd mia艂 za艂o偶臋 to spr贸buj臋 go odpali膰 na pych. Pokombinuje z t膮 blaszk膮, klin nie jest zerwany na 100% bo tydzie艅 temu 艣ci膮ga艂em magneto to by艂 ca艂y a go nie pcha艂em :] zap艂on ustawia艂em 100 razy i ca艂y czas tak samo :) Z dyszami co艣 偶utro pokombinuj臋. Dzi臋ki panowie za wsparcie bo ja ju偶 wymi臋ka艂em ;p Postaram si臋 fuks1996 to sprawdzi膰 :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, o 00:02 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 kwi 2009, o 20:33
Posty: 388
Lokalizacja: Warszawa
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Barton Fighter 2011R.
GG: 11661506
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Prosz, widz臋, 偶e w mazowieckim mieszkasz daleko masz do wawy?

_________________
Co czujesz po odkr臋ceniu manetki na full? 艢wiat jest Tw贸j!

Co jest z tymi podpisami?


Ostatnio edytowano 28 sty 2012, o 00:02 przez Kemot, 艂膮cznie edytowano 1 raz
Co to ma do tematu? Takie sprawy kierowa膰 na PW


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, o 12:12 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 14 sie 2011, o 12:08
Posty: 40
Pojazd: Komar
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
hmm... mieszkam w okolicach Kozienic. Wiesz moze gdzie to ? :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 lut 2012, o 22:18 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Mo偶e t膮 uszczelke miedzy gaznikiem a cylem stopilo ?

Majstry, wiem ze odpowiedz z kosmosu, ale mi stopilo, i komarzyna palic nie chciala, wywalilem wyczyslcilem i odpalila.

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 45 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 8 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net