Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 13:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komar 3 -tuning
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2012, o 09:47
Posty: 13
Pojazd: Komar 3
GG: 39486887
Województwo: Podlaskie
Cześć. W sprawach technicznych jestem praktycznie zielony i proszę was o pomoc. Chodzi mi o tuning Komara 3 żeby szybciej jeździł. Aktualnie wyciąga 40 km/h na liczniku ma 60 więc chyba da się coś z niego wycisnąć. Zębatka była wymieniana przez wójka na większą ale nie wiem ile zębów, nie liczyłem ;) Z góry dzięki za odpowiedzi. PS. Bardzo bym był wdzięczny gdyby mi ktoś jakąś instrukcje napisał w skrucie :P.

_________________
Zakładam kask i świat staje się piękny,
Kocham ten stan i jestem zdrowo pie***lnięty


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:13 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2012, o 21:22
Posty: 477
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 35580604
Województwo: Świętokrzyskie
Z komara dużo nie wyciśniesz.

_________________
Temat o moim ogarku by-kamilbro97-t13917.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:15 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
1. Większa zębatka w silniku
2. Mniejsza zębatka na kole.
3. Cyl 60 ccm jak jest do Komara.
4. Spiłować głowice.

I mnóstwo innych. ;d

5. Jak chcesz tuningować to sprzedaj Komara bo szkoda go niszczyć, kup sobie Simsona, albo coś.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:16 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Przez KOGO została wymieniona zębatka!? Chłopie, słownik łapaj!.
A Komar to nie Honda NSR czy takie historie, to dużo więcej jak te 40 nie pojedzie, zależy też w jakim stanie jest silnik.

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2012, o 09:47
Posty: 13
Pojazd: Komar 3
GG: 39486887
Województwo: Podlaskie
Każdemu się zdarzy jakiś błąd.

_________________
Zakładam kask i świat staje się piękny,
Kocham ten stan i jestem zdrowo pie***lnięty


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Toteż w tym celu można EDYTOWAĆ post ;).
A co do Komara to jak Lukar mówił szkoda maszyny, kup se Simsona jak 3/4 osób na forum o tematyce Ogara i chwal się, że mosz wszystko DDR, 70/10/15 i ciśnie 120 ka em na ha :D Ale serio, jak tuningi i takie "sytuacje" to nie Komar, to nie jest do tego sprzęt.
BTW. Lukar - co miałeś na myśli "spiłować głowicę"!? Chyba nie zamierzasz jej planować w warsztacie "domowym" przy pomocy papieru ściernego...?

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:24 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Corei napisał(a):
Przez KOGO została wymieniona zębatka!? Chłopie, słownik łapaj!.
A Komar to nie Honda NSR czy takie historie, to dużo więcej jak te 40 nie pojedzie, zależy też w jakim stanie jest silnik.

Corei ma rację.
Pisać poprawnie trzeba i trzeba szukać:
tuning-silnika-s-38-t5474.html
I nie spamować.

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:27 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
Corei, jak się ma dobrą rękę to można i w warsztacie domowym, w moim O205 tak było robione i nic mu się nie stało, a osiągi nieznacznie, bo nieznacznie, ale wzrosły. :) Jeśli jednak jest się zielonym w tym temacie to lepiej się za to nie zabierać.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2010, o 22:02
Posty: 1943
Lokalizacja: Welshpool/Bydgoszcz
Pochwały: 11
Pojazd: VW Golf MK7
Romet 50 T-1

GG: 6929446
Województwo: Zagranica
Chcesz wycisąć coś z Komara? Zmień silnik Jawa, Simson Chińczyk. Albo kup nowocześniejszy motorower bo komar straci na żywotności przy tuningu technicznym a chyba chciałbyś się nacieszyć jazdą co? ;>

_________________
Opel Astra H 1.8->Obrazek

PSN


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 mar 2013, o 23:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Zgadzam się z wypowiedziami wyżej , jedynie problemy po takim "tuningu " się zaczną , wszystko sypać się powoli będzie i tyle . Moim zdaniem nie ma sensu takiego czegos tuningowac .

Fanatyk napisał(a):
Corei napisał(a):
Przez KOGO została wymieniona zębatka!? Chłopie, słownik łapaj!.
A Komar to nie Honda NSR czy takie historie, to dużo więcej jak te 40 nie pojedzie, zależy też w jakim stanie jest silnik.

Corei ma rację.
Pisać poprawnie trzeba i trzeba szukać:
tuning-silnika-s-38-t5474.html
I nie spamować.


Fanatyku Ty już administratorem nie jesteś :) .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net