Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 23:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
A jak ją sprawdzałeś? Podłączałes do zasilacza czy do ogara?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:48 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
do ogara zamiast żarówki

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
Hmm, a mostek masz już zamontowany? btw zobacz, jakie tam napięcie jest, masz miernik?

Dodano: 28 grudnia 2010, o 19:53

A dlaczego tylko 3 się uszkodziły? wszystkie miały rezystory? Bo były podłączone równolegle, tak?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:53 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
wszytko było według schematu ale dotknęło tam gdzie nie trzeba i poszło w h*j. A miernika nie mam

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
Czyli to nie wina schematu, tylko źle podłączyłeś? >.<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 20:56 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
no mówie że mi dotknęło tam gdzie nie trzeba i po diodkach.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 21:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
Hmm... szkoda... ale mogło być gorzej >.<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 21:13 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jakiego koloru było światło,bo każdy kolor ma inne napięcie?
czerwona-1,2V
żółta-2,8V
zielona-3,0V
niebieska-3,5V
biała-3,6V
do każdego koloru inny opornik.

Dodano: 28 grudnia 2010, o 20:13

Z mostkiem diody nie mogą być podłączone do masy pojazdu.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 21:15 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Jurek napisał(a):
Jakiego koloru było światło,bo każdy kolor ma inne napięcie?
czerwona-1,2V
żółta-2,8V
zielona-3,0V
niebieska-3,5V
biała-3,6V
do każdego koloru inny opornik.

Dodano: 28 grudnia 2010, o 20:13

Z mostkiem diody nie mogą być podłączone do masy pojazdu.


Biała. Ale jak nie może być połączona z masą pojazdu??

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 gru 2010, o 22:06 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jak stosujesz mostek prostowniczy,to łączysz na prądzie zmiennym masę pojazdu i zasilanie,z mostka wychodzi minus i plus,jeżeli dołączysz minus wychodzący z mostka do masy,lub minus z diody,to zrobisz zwarcie na jednej połowie mostka i spalisz go.Jedynie można to zrobić na jednej diodzie zamiast mostka.

Dodano: 28 grudnia 2010, o 20:26

Na diodzie białej masz obliczony opornik na 9,4V.
A tak naprawdę diody (ledy) nie potrzebują mostka prostowniczego,to są też diody półprzewodniki i prostują prąd, w twoim układzie ten prąd wyprostowany potrzebny tylko dla kondensatora elektrolitycznego,ale można go zamienić na prąd zmienny.

Dodano: 28 grudnia 2010, o 21:06

to tak wygląda:http://img695.imageshack.us/i/mostekd.jpg/

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net