Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 mar 2013, o 17:17 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 18:41
Posty: 57
Pojazd: Simson SR
GG: 0
Województwo: Śląskie
Cześć !!

Simson nie pali a jak zapali to ma lewe obroty :F, co lepsze zapłon jest ustawiony tak jak dawniej ( narysowałem sobie kreski). Wali w wydech ogniem :F:F. Zauważyłem że wał ma dość luz na czopie (góra dół i lekko przód tył), czy mógł się wał przestawić ? Bo innej możliwośći to nie widze.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 mar 2013, o 17:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Wał przestawic się nie mógł , jeśli ma luzy to prawdopodobnie jego wina .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 mar 2013, o 18:12 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 14:44
Posty: 1673
Lokalizacja: Różyce Żurawieniec
Pochwały: 17
Pojazd: Router Bassa 50, Fiat Siena 1.2 8V 75KM
GG: 12188363
Województwo: Łódzkie
radek2011 napisał(a):
Wał przestawic się nie mógł , jeśli ma luzy to prawdopodobnie jego wina .


srutututu...

Zapłon przestaw. xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 10:24 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 18:41
Posty: 57
Pojazd: Simson SR
GG: 0
Województwo: Śląskie
Prawo/lewo ?

Dodano: 24 marca 2013, o 09:24

Jeździ do przodu :F:F

Wczoraj ustawiłem "na oko" no i tak jak by go przylewało.

Dziś przesunąłem startor w lewo pali od pierwszego ALE, dam OPÓR, Jest : (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek) (obroty,3sek) (przerwa, 5sek)

Kable siedzą sztywno, zalewa czy gubi iskre ? mam stroboskop lecz nie maiałem jak sprawdzić dziś.

a i wypluwa gaznikiem paliwo jak zalapie (odpowietrznikiem)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 11:16 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Ustaw porządnie zapłon.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 12:17 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Wg mnie gaźnik do regulacji.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 13:37 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 18:41
Posty: 57
Pojazd: Simson SR
GG: 0
Województwo: Śląskie
Świeca była mokra, sprawdzę stroboskopem czy w czasie gdy jest buuuu jest iskra :)

a jeśli chodzi o iglice to jeśli zapinka jest na samej górze dostaje jak najmniej paliwa, tak ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 13:42 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jaki masz gaźnik?
Zgadza się, jak zapinka na najwyższym rowku, to dostaje najmniej paliwa, ale nie zapominaj, że do regulacji składu mieszanki służy jeszcze śrubka i musisz mieć właściwy poziom paliwa w komorze pływakowej.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Ostatnio edytowano 24 mar 2013, o 13:45 przez Browc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 13:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 18:41
Posty: 57
Pojazd: Simson SR
GG: 0
Województwo: Śląskie
16n1-12 dysza 70
cyl "60" ALMOT


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 13:47 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Nie leje się z niego paliwo? Masz dobrze ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej?
Jak tak, to możesz pobawić się śrubką o regulacji składu mieszanki. Oczywiście gaźnik musi być czysty jak łza.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net