Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 01:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 cze 2012, o 22:15 
Pani
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 19:27
Posty: 18
Pojazd: Romet Ogar 205 '87
GG: 1324017
Województwo: Mazowieckie
Tak więc po kolejnym starciu:
-wyregulowałam zapłon(wcześniej nie udawało mi się bo nie zwróciłam uwagi że urwało mi wpust czułenkowy-mogłam tak sobie regulować do upadłego :P)
Po odpaleniu silnik chodzi bez większych problemów. Jazda zarówno samej jak i z pasażerem nie stanowi problemu dla silnika.
Jedyne co mnie martwi to fakt że dość ciężko go zapalić jak jest zimny mimo "pompowania" gaźnika. Jak już się uda to "na ciepło" pali od muśnięcia kopniaka. Fakt że po odpaleniu chodzi równomiernie i radzi sobie z obciążeniem zniechęca mnie do ingerencji w gaźnik. Nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić.
No a od przeglądu dzieli mnie jeszcze chyba tylko zamontowanie nowej żarówki z tyłu oraz rozkminka co poradzić na klakson "co może i chciałby,ale nie bardzo daje radę".

Za dotychczasowe porady wielkie dzięki :)

P.S. Zapomniałam dodać że oświetlenie pracuje bez zarzutu - to musiał być jakiś niepojęty rodzaj zwarcia, że mi go tak gasiło jak tylko włączałam światła.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 cze 2012, o 22:40 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Żeby palił za pierwszym kopnięciem na zimnym silniku to najpewniej musisz .... wyregulować wyprzedzenie zapłonu. Czyli po prostu przesunąć podstawą iskrownika o dosłownie milimetr w prawo bądź w lewo zależnie od momentu rozwarcia platynek. W gazniku srobke od obrotów wykręc o jakiesz półtora obrotu i powinno być ok. Powodzenia.
Ps: To gasniecie na włączonych światłach bylo spowodowane nieprawidłowym ustawieniem zapłonu , a nie zwarciem .

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 cze 2012, o 12:07 
Pani
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 19:27
Posty: 18
Pojazd: Romet Ogar 205 '87
GG: 1324017
Województwo: Mazowieckie
po kolejnym starciu Ogarek jeszcze pali i jeszcze jeździ :) zobaczymy jak długo ;)
Dziękuję wszystkim za rady. Były bardzo pomocne.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net