Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 13:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2013, o 11:16 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, o 15:52
Posty: 10
Lokalizacja: Zgórsko / woj.podkarpackie
Pojazd: Ogar 200 z silnikiem Jawa 50
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Witam, mam zamiar przemalować mojego Ogara na taki kolor jak tu:




Co muszę kupić?
Co zrobić najpierw?
Jak malować?

_________________
[code]No chopoczki, polimy tego potwora.[/code]


Ostatnio edytowano 23 cze 2013, o 14:42 przez Feberos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 11:34 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Kupujesz specjalny podkład do tego, bazę i klar.
No tu chyba głupi nie znałby kolejności: zdzieranie starej powłoki lakierniczej, wygładzenie, zmatowienie, podkład antykorozyjny, podkład pod bazę, baza, klar.
Metalic pędzlem <hahaha> Only pistolet i to jeszcze najlepiej lepszy niż te china pałer za 5 dych.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 12:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Ja pier.dolę kto to widział aby pyndzlem motor malować . Pyndzlem co więcej to możesz sobie drzwi pomalować drewniane.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 13:05 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Kapitan napisał(a):
Ja pier.dolę kto to widział aby pyndzlem motor malować . Pyndzlem co więcej to możesz sobie drzwi pomalować drewniane.

A zniszczyć Cię!? Sam pomalowałeś pędzlem więc siedź tam dalej w kąciku, a nie syfisz.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 17:44 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Hmmmm, to może w punktach.

1. Zdzieranie starej powłoki lakierniczej aż do "gołej blachy"
2. Zaprawki, typu szpachla i tak dalej w miejscach gdzie jest nie równo, lub są ewentualne dziury.
3. Danie podkładu pod lakier.
4. Zmatowienie podkładu, po prostu trzeba przelecieć go papierem, niektórzy z tego co pamiętam mówią że lepiej wtedy lakier przywiera.
5. Teraz dajesz powłokę lakierniczą, czyli twój niebieski metalic.
6. Nie pamiętam czy na lakier z pistoletu daje się jaki kol wiek bezbarwny i tak dalej, ale ja malując swój motorower na niebieski metalic dałem lakier bezbarwny ponieważ malowałem sprejem. To wszystko jakieś 1 - 2 warstwy, nie pamiętam już w sumie. Ale przyznać muszę że jest to dobra opcja, ponieważ to on będzie wtedy narażony bardziej na defekty lakiernicze, a nie nasz niebieski lakierek.
7. Na koniec możesz spolerować elementy, po to aby utrwalić właściwości lakieru, oraz jego błysk.

Gdzieś mogłem się pomylić, bo robiłem to dwa lata temu i wylazło mi trochę głowy, ale chyba jest prawidłowo ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 17:57 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Szpachlę daje się na podkład epoksydowy, a nie na gołą blachę ;>

Dodano: 23 czerwca 2013, o 17:57

I jeszcze jedna sprawa. Na renolaki, akryle i inne ch.je muje nie daje się bezbarwnego. Bezbarwny daje się wyłącznie na metalik i chyba na perłę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 19:18 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Magister napisał(a):
Szpachlę daje się na podkład epoksydowy, a nie na gołą blachę ;>

Co ty gadasz, szpachle kładziemy na gołą blachę którą uprzednio przemywamy, na podkład epoksydowy to już inna sprawa.

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 19:20 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:01
Posty: 341
Lokalizacja: Prudnik
Pochwały: 6
Pojazd: Jawa Mustang 50,Wsk 125 M06 B3,
GG: 12218825
Województwo: Opolskie
Magister napisał(a):
Na renolaki, akryle i inne ch.je muje nie daje się bezbarwnego. Bezbarwny daje się wyłącznie na metalik i chyba na perłę.

Bezbarwny daje się na każdy lakier bazowy np:na zwykłą czerwień .
A co do szpachli nie daje się jej na gołą blachę bo szpachla chłonie wodę jak gąbka.

_________________
by-motor9965-tarcza-rv4-itp-t13538.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 19:26 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
motor9965 napisał(a):
Magister napisał(a):
Na renolaki, akryle i inne ch.je muje nie daje się bezbarwnego. Bezbarwny daje się wyłącznie na metalik i chyba na perłę.

Bezbarwny daje się na każdy lakier bazowy np:na zwykłą czerwień .
A co do szpachli nie daje się jej na gołą blachę bo szpachla chłonie wodę jak gąbka.

No to gleba.

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 19:36 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Co za debile się wypowiadają w tematach o których nie mają zielonego pojęcia. Szpachla zaraz skoroduje na gołej blase. Elementy się czyści do gołej blachy, daje pierwszą lub nawet dwie warstwy podkładu, następnie szpachla, którą dokładnie się zaciera, następnie jeszcze jeden podkład, na zmatowiony podkład około dwóch warstw lakieru, po każdej warstwie od nowa matowienie, obowiązkowo na to musi pójść bezbarwny, aby uzyskać wygląd metalicu i obowiązkowo polerowanie lakieru.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net