Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 15:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2008, o 21:11 
Poziom

Dołączył(a): 20 maja 2008, o 19:55
Posty: 103
Lokalizacja: mysłowice
Pochwały: 3
Pojazd: ogar 200 CZ350 fiat 125p
GG: 3409915
Województwo: Śląskie
a teraz słuchaj mnie Antek, przygladałes się kiedyś ramie od simsona ?
silnik m541 trzymie się na dwóch śrubach, ale silnik opiera się na ceowniku pod silnikiem do którego " uszy " na silnik są przykrecone.

i wcale nie napisałem ze silnik od jawki się urwie po usunieciu uchwytu, tylko ze będzie podatny na urwania = będzie bardziej na to narazony

po drugie przydała by się nowa tuleja cylindra ponieważ niepotrzebne już okno ssące bedzie tworzyło zawirowania mieszanki.

po trzecie wiem jak ominąć problemy z usuwaniem mocowań i wstawieniem membrany, ale ci nie powiem bo kozaczysz.

to forum to nie jest całe moje zycie, a Ty przeżywasz to jak mrówka okres
jak by ku*wa chodziło o wybuch wojny jądrowej...

_________________
http://www.cwaniak.rembertow.net/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2008, o 17:24 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
nie musicie wierzyć jak nie chcecie...
mam problem i pytam porządnych unserów a nie Ciebie Antek !!!
jak nie chcesz to musisz się nie odzywać w tym temacie i w ogóle się nie musisz :-/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2008, o 06:55 
Poziom

Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:36
Posty: 45
Pojazd: nic
GG: 0
Województwo: Śląskie
knap napisał(a):
to forum to nie jest całe moje zycie, a Ty przeżywasz to jak mrówka okres
jak by ku*wa chodziło o wybuch wojny jądrowej...


Jeśli mówisz o mnie to zamilcz, bo skoro masz osiemnaście lat powinieneś się kontrolować.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2008, o 09:57 
Poziom

Dołączył(a): 20 maja 2008, o 19:55
Posty: 103
Lokalizacja: mysłowice
Pochwały: 3
Pojazd: ogar 200 CZ350 fiat 125p
GG: 3409915
Województwo: Śląskie
spun_14 narysuje Ci jak bedę miał czas jak wprowadzić membrane prosto do komory korbowej, będzie to dosć dziwacznie wygladać ale to będzie raczej najlepsze rozwiazanie ;)
potrzenbe będzie spawanie garowe ( aluminium ) i frezarka ;)
zabieg raczej nie skąplikowany ;)

problem bedzie z cylinderm bo niepotrzebne okno ssace bardzo bedzie pogarszało osiagi silnika, zawirowania mieszanki + zwiekszenie szkodliwej pojemnosci silnika ( zostanie pusta przestrzeń po której mieszanka bedzie bezwładnie krążyła )

[ Dodano: 2008-10-22, 10:01 ]
w katowicach dorabiają tuleje cylidnrowe, jaką tylko chcesz ;)
tylko ceny kosmiczne... już lepiej kupić sobie honde MBX niż ładowac tyle kasy w ogara

ok 300zł za tuleje 45mm

_________________
http://www.cwaniak.rembertow.net/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2008, o 14:00 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
dziex knap, ale nie musisz się tak wysilać :] mnie tylko interesuje jak przymocować kostkę pod membranę do komory przykręcić czy przyspawać :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 19:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
knap napisał(a):
problem bedzie z cylinderm bo niepotrzebne okno ssace bardzo bedzie pogarszało osiagi silnika, zawirowania mieszanki + zwiekszenie szkodliwej pojemnosci silnika ( zostanie pusta przestrzeń po której mieszanka bedzie bezwładnie krążyła )

Moja podpowiedź:
Weź zatkaj kawałkiem blachy kanał ssący od strony tuleji . Ić do kogoś kto ma palnik niech ci stopi trochę aluminium i zalej nim stary kanał ssący potem od strony tuleji tylko wyrównaj żeby tłok nie zawadził i będzie git

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 paź 2008, o 19:46 przez rudy205, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 19:45 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
rudy205 napisał(a):
wyrównaj żeby tłok nie zawadził i będzie git

Jak już to trzeba by było to zrobić na równo, bo jeśli będzie za dużo to tłok nie przejdzie, a jeśli za mało to będą zawirowania mieszanki, więc najlepszy byłby szlif, ale jak aluminum będzie się miało z żelazną tuleją cylindra? niewiadomo czy po iluśtam km się nie odparzy, ruletka :)

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 20:41 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
OJS napisał(a):
ale jak aluminum będzie się miało z żelazną tuleją cylindra? niewiadomo czy po iluśtam km się nie odparzy, ruletka :)

Ale będzie zalany cały kanał więc nie powinno nic się stać


Załączniki:


_________________
Obrazek
Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 20:51 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Chodzi mi o to że żelazo ma inne właściwości w wys. temperaturach a alum też inne, wystarczy że trochę spuchnie i po pierścieniach, pozatym pilnikiem jak spiłujesz to porysujesz tuleje cylindra :(

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 21:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
OJS napisał(a):
Chodzi mi o to że żelazo ma inne właściwości w wys. temperaturach a alum też inne, wystarczy że trochę spuchnie i po pierścieniach, pozatym pilnikiem jak spiłujesz to porysujesz tuleje cylindra

No masz racje dlatego trzeba uważać jak się będzie piłowało i spiłować o wiele więcej żeby jak mówisz nie zawadziło o pierścienie jak spuchcnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net