Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 18:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 paź 2012, o 21:22 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
Siemka
Gdy patrzyłem moduły do skutera zobaczyłem.
http://allegro.pl/simson-s51-sr50-endur ... 47469.html
Gdyby go tak podłączyć pod 2 cewki 6V i 6V równolegle było by 12V.
Imulsator ze skutera, do tego cewka butelkowa z jawy np.
I mamy nie zawodny zapłon?
Co wy na to?

Podobnego tematu i pomysłu nie było.

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 09:08 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2010, o 10:29
Posty: 293
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 12
Pojazd: Ogar 200, VW Golf III
GG: 1362113
Województwo: Śląskie
Buduj i podziel się spostrzeżeniami^.- Teoretycznie, jesli zasilisz to 12V tak jak powinno być to powinno działać. Nie wiem tylko jak z osprzętem, czyli z cewką zapłonową, czy nie bedziesz musiał jej zmienić. Jeśli to moduł do sima, to cewka pewnie tez najlepiej by się sprawowała taka z simsona :pp Ale sprawdź najpierw na tej co masz, dopiero jakby były problemy to wtedy kombinuj. Tak na logikę to to powinno zadziałać, pytanie tylko po co^^


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 17:02 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
Jak to po co?:D
Każdy zna zapłon jawki i problemy co trochu ;p

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 19:15 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 09:56
Posty: 219
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 8
Pojazd: Jawa 50 mustang, Romet 50 T-1,Komar MR-232
GG: 11930111
Województwo: Łódzkie
Nie sugeruj się napisem na aukcji ! :mrgreen: . Zapłon CDI w simsonie potrzebuje minimum 70v do wyprodukowania iskry. Ten napis 12V oznacza jak się domyślam raczej typy instalacji w jakich było montowany. Owszem by to zadziałało gdyby nawiną nową cewkę zapłonową na wzór tej od simsona.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 19:57 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
Heh ;)
Dzięki za wyjaśnienie;p
ale są jakieś moduły niskie i wysokie
http://allegro.pl/simson-s51-sr50-endur ... 85418.html

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 20:13 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 09:56
Posty: 219
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 8
Pojazd: Jawa 50 mustang, Romet 50 T-1,Komar MR-232
GG: 11930111
Województwo: Łódzkie
Wnętrze jest to samo chodzi tylko o rozmiar obudowy. W simsonie s51 były stosowane wysokie z racji technologii kondensatorów ( aby uzyskać pojemnośc 0,5 mikro farada trzeba było kondensatora wielkości paczki zapałek ). W simsonie Sr50 gdy technologia poszła na przód zmniejszono kondensator mniej więcej do wielkości złotówki, dlatego różnica w obudowach.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 20:22 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
O dzięki ;) to biorąc moduł ze skutera czy simsona to trzeba cewkę nawinąć...
więc kupie od kolegi cewko moduł.

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 23:45 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 09:56
Posty: 219
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 8
Pojazd: Jawa 50 mustang, Romet 50 T-1,Komar MR-232
GG: 11930111
Województwo: Łódzkie
Nie chce cię martwić ale też nie zadziała :-/ . Dlaczego już tłumaczę, ponieważ cewko moduł występuje w zapłonach "CDI magneto", gdzie impulsatorem jest sama cewka produkująca prąd. Cewka bierze impuls z zmieniających bieguny magnesów czego nie ma w ogarze. Po drugie zakładając że nawet magnesy są poustawiane na przemian biegunami to i tak sypało by iskrami cały czas bo iskra wypadała by za każdą zmianą magnesu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 paź 2012, o 07:02 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Widziałem na sprzedaż elektroniczny zapłon od jawy babetta (cewki, magneto itp.), pasowałby też do ogara.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 paź 2012, o 09:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2012, o 12:22
Posty: 23
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: romet ogar 200, romet 50t1
GG: 0
Województwo: Podlaskie
Tez myślałem ze pasuje od babetty ale się myliłem. Stator za duży a magneto na wal nie wchodzi :(


Jeśli chcesz to zrób CDI


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net