Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 18:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 cze 2014, o 16:09 
Poziom

Dołączył(a): 11 sty 2013, o 15:13
Posty: 42
Pochwały: 1
Pojazd: Kilka...
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Witam . Gdzie mogę kupić molibdenowe pierścienie do 223 ? Jakieś linki do aukcji ? A kolejne pytanie jest takie którą cewke lepiej kupić czy 6V czy 8 V ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 cze 2014, o 19:13 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:01
Posty: 341
Lokalizacja: Prudnik
Pochwały: 6
Pojazd: Jawa Mustang 50,Wsk 125 M06 B3,
GG: 12218825
Województwo: Opolskie
O jaką cewkę ci chodzi ?

_________________
by-motor9965-tarcza-rv4-itp-t13538.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 cze 2014, o 19:29 
Poziom

Dołączył(a): 13 cze 2013, o 22:24
Posty: 192
Pochwały: 1
Pojazd: Romer Ogar 200
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
jak WN to 8V (Butelka), na 6V nie odpali, bo już miałem taki przypadek i musisz trafić na dobrą cewkę, ja kupiłem czeską (chyba) i dopiero zadziałała (nowa) a tak się męczyłem ze sklepu nie palił na żadnej...

_________________
http://tablica.pl/oferta/czesci-od-ramy ... 5xzdn.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 cze 2014, o 09:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 14:44
Posty: 1673
Lokalizacja: Różyce Żurawieniec
Pochwały: 17
Pojazd: Router Bassa 50, Fiat Siena 1.2 8V 75KM
GG: 12188363
Województwo: Łódzkie
Ogarus napisał(a):
Witam . Gdzie mogę kupić molibdenowe pierścienie do 223 ??




Trzeba by gdzieś specjalnie zamawiać żeby zrobili, moim zdaniem nie mają sensu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 cze 2014, o 10:34 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Najczęściej stosowaną powłoką na pierścienie jest powłoka chromowa. Orientując się w cenach pierścieni, jakie oferuja pewna firma wiem, że może ona przekroczyć cenę silnika. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 11:31 
Poziom

Dołączył(a): 11 sty 2013, o 15:13
Posty: 42
Pochwały: 1
Pojazd: Kilka...
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
A chromowane pierścienie ile mniej więcej kosztują ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 11:57 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Zależne jest to pewnie od firmy. W tej co ja dorabiałem wyjdzie około 20-25zł za sztukę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 11:49 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Też, kiedyś myślałem nad dorobieniem pierścieni, pisałem do firmy:

Cytuj:
Dzień dobry, ja chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kosztowało
by w waszej firmie zamówienie pierścieni do motoroweru Jawa 50.
Pierścień wyglądał by tak:
-Zamek wewnętrzny.
-Powlekanie chom.
-przekrój R - uszczelniający prostokątny

Pozdrawiam,
Tomasz


Cytuj:
dwa takie pierscienie zeliwne pochromowane - 50 pln plus 13.5 przesylka pobraniowa.



firma: [url]tomring.pl[/url]


W końcu ich nie kupiłem, może lepsze były by te pierścienie, nie dzwoniły by itp, Według mnie to lepiej kupić takie po 2,5szt i też ładne :)

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 11:54 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2013, o 22:01
Posty: 1084
Lokalizacja: Łęczna (LUB)
Pochwały: 17
Pojazd: Simson-DT-chart
Suzuki Katana 50

GG: 0
Województwo: Lubelskie
Dzwonienie pierścieni to obowiązkowy dźwięk ogara. xD

_________________
Ogar200 [$] - Delta [$] - Yamahosim DT - Pony Pro 50 [$]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 11:58 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Ja zauważyłem, że głównie przez to dzwonią, że jest za duży luz pomiędzy cylindrem a tłokiem. Na "nowym"(po szlifie) cylindrze, nie słychać tak tego :)

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net