Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 10:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lis 2011, o 14:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2011, o 22:35
Posty: 85
Pojazd: Komar 2328
Komar 2330
Komar 2350
Romet 50 T-1

GG: 6629253
Województwo: Podlaskie
Witam,
W planach mam kupić od kolegi MZ ETZ150, motocykl odpala, jeździ i ma przede wszystkim dokumenty i wszelkie opłaty za sobą. Dla mnie jednak to nie wystarcza, chciałbym motor doprowadzić do stanu fabrycznego, no może przebiegu mu nowego nie nadam ale jednak przydałoby się dać nowe życie motorowi, który głównie służył do szalenia po lesie.
Problem polega na tym, że tłumik w tej ETZ porządnie się zapchał, kolega go rozebrał i wyczyścił, dodatkowo rzekomo '' poprawił cyrkulacje spalin '' i tak to poprawił że MZ straciła na mocy, tłumik na wyglądzie też. No i jaki tłumik trzeba by kupić do takiej MZ, szukać jakichś sportowych tłumików które dodadzą mocy, czy kupować te z Allegro Nowe, chromowane?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 14:27 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Cytuj:
chciałbym motor doprowadzić do stanu fabrycznego


Oczywiście bierz Nówkę Chrom. z allegro :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 14:30 
Seryjny był chromowany. Na allegro dostaniesz jak pisze Kemot.


Góra
  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 14:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
Nowy oryginalny tłumik do MZ ETZ 150 kupuj i nie marudź ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 15:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2011, o 22:35
Posty: 85
Pojazd: Komar 2328
Komar 2330
Komar 2350
Romet 50 T-1

GG: 6629253
Województwo: Podlaskie
Dzięki za odpowiedzi, miałem wątpliwości co do tego tłumika bo gdzieś wyczytałem że są one importowane z Tajwanu.
Poza tym co można zrobić z elementami chromowanymi, np. amortyzatorami tylnymi? Można niby wypolerować je ale czy nie zaczęłoby mi to po jakimś czasie rdzewieć, czy może lepiej wypiaskować je ( mam taką możliwość ) po czym nałożyć podkład i kilka warstw sprayu w kolorze metalicznym ( chrom )? Normalne chromowanie to akurat drogi interes, a nie chciałbym przepłacić.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 16:05 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Mam same sprężyny na sell, chrom jest w stanie bdb. Jak coś to pisz na PW ;] Środek amortyzatora (komora tłumienia olejowego) malujesz proszkowo albo do chromu (wyjdzie dość tanio) a pokrętło regulacji jest aluminiowe więc polerka, ewentualnie kupujesz nowe amortyzatory tyle że te są gorsze od fabrycznych :|


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 16:07 
ModTeam
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 08:49
Posty: 1227
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 9
Pojazd: Ogar 200, Aprilia Leonardo 150
GG: 8090211
Województwo: Śląskie
Co do tlumika to jak koledzy wyzej - tylko ori chrom.. ;-) A co do amorkow przelec je automaxem.. Ja tak zrobilem ze swoimik i co jakis czas tylko przetrze je szmatka i sa git.. :) http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/134924

_________________


Apka na fejsie: https://www.facebook.com/apriliars125gsbydziku/?ref=hl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 16:35 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2011, o 22:35
Posty: 85
Pojazd: Komar 2328
Komar 2330
Komar 2350
Romet 50 T-1

GG: 6629253
Województwo: Podlaskie
Piankos, przynajmniej teraz wiem, żeby nie kupować w razie czego nowych, dzięki. Również dziękuje za propozycje sprzedaży, jednakże najpierw tą MZ muszę kupić a poza tym najpierw chciałbym się zająć sprawami mechanicznymi, a potem detalami.
dziku203Dzięki, ale jak widzę na fotkach masz lekko przyrdzewiały resor, i o to się obawiam. Z pogodą różnie bywa, dlatego chciałbym żeby te amortyzatory były jednak gotowe na '' kaprysy '' pogody.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 17:46 
ModTeam
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 08:49
Posty: 1227
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 9
Pojazd: Ogar 200, Aprilia Leonardo 150
GG: 8090211
Województwo: Śląskie
Moje sprezyny nie maja na sobie ani grama rdzy.. ;-)

Nie wiem czemu tak wyszlo na foto..

_________________


Apka na fejsie: https://www.facebook.com/apriliars125gsbydziku/?ref=hl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 19:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2011, o 22:35
Posty: 85
Pojazd: Komar 2328
Komar 2330
Komar 2350
Romet 50 T-1

GG: 6629253
Województwo: Podlaskie
Z felgami można to samo zrobić? A co jeśli ewentualnie byłyby ogniska rdzy na nich? Wypiaskować i malować?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net