Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 17:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 sie 2011, o 19:24 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
A ja właśnie piszę że za słaba aby dobrze działał :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sie 2011, o 20:35 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jak klin nie ścięty to:pierwsze ustaw przerwę na 0,3-0,4mm w pełnym rozwarciu,następnie zapłon na 3mm przed GMP dobrze zaciśnij i zostaw,przerwa na świecy 0,4-0,5mm (pokombinuj).
Strzelanie w tłumik to oznaka zbyt późny zapłon lub ścięty klin,sprawdź tłumik czy jest czysty.
Jak dobrze ustawisz zapłon i przerwę na stykach,świecy to iskra będzie jak należy,na pewno silnik jest zalany,wykręć świecę i na zamkniętym kraniku przedmuchaj go.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 11:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwały: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Województwo: Śląskie
Jurek napisał(a):
Jak klin nie ścięty to:pierwsze ustaw przerwę na 0,3-0,4mm w pełnym rozwarciu,następnie zapłon na 3mm przed GMP dobrze zaciśnij i zostaw,przerwa na świecy 0,4-0,5mm (pokombinuj).
Strzelanie w tłumik to oznaka zbyt późny zapłon lub ścięty klin,sprawdź tłumik czy jest czysty.
Jak dobrze ustawisz zapłon i przerwę na stykach,świecy to iskra będzie jak należy,na pewno silnik jest zalany,wykręć świecę i na zamkniętym kraniku przedmuchaj go.



Zalany to on nie jest .. :idea:
Ale to był najlepszy i najdłuższy post , z największymi podpowiedziami, dzięki i masz pomógł,
Spróbuje ;d

Dodano: 6 października 2011, o 10:57

Kurde, i magneto mam pognite.
Musze nowe kupic.
Jak dalej beda problemy to dam znac..

Dodano: 30 grudnia 2011, o 11:44

Witam, sorry za meeega kopalnie ale.. KOMAR PALI OD STRZAŁA :)

Winna była Cewka Zapłonowa, Fajka i kabel W/N.

Do zamknięcia :)

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net