Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:01 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
No i znowu problem, mam nadzieje że pomożecie. Od początku wiosny się z nim męczę, gaźnik czyściłem wiele razy bo paliwo nie dochodziło, potem zatkałem wlot powietrza no a motor nie gasł więc wymieniłem simmering od strony zapłonu i teraz tak: na środkowym zapięciu iglicy motor tylko pyrka ale nie odpali, dopiero jak zatkam wlot powietrza i ustawie zapinke na iglicy na samym dole to moto chodzi na wolnych obrotach a jak gazu dodam to jest tylko buu i koniec. Już nie mam sił do niego ;[


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:07 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 16:31
Posty: 1016
Pochwały: 10
Pojazd: S51
GG: 4563954
Województwo: Śląskie
klama, ja z ogarem miałem to samo. I wiesz co zrobiłem rozebrałem gaznik. I tam gdzie podłącza się węzyk z paliwem to tą pokrywke odkręciłem i od wewnątrz jest tam takie coś (...). To wyciągłem z tamtej dziury i zacząłem w to dmuchać. Kupa syfu wyleciało przez ta dziurke musiałbyś coś lekko widzieć ( musi być tam dzurka)

_________________
Doprowadzanie Simsona do ideału :
[progress]50[/progress]
Remont Simsona :
[progress]95[/progress]
Kupno części :
[progress]98[/progress]
[b][color=#FF0000]Motorynka Stella[/color]-> [color=#BF0000]Romet Pony 50 '85[/color]-> [color=#40BF40]Romet 50 T-1[/color] -> [color=#FFFFFF]Ogar 900 '09[/color]-> [color=#FF8040]Ogar 200[/color] -> [color=#4000FF]Simson S51 Comfort '91[/color][/b]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:08 
Poziom

Dołączył(a): 28 mar 2010, o 14:20
Posty: 44
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
GG: 10066233
Województwo: Łódzkie
Wyczyść kranik może mało paliwa dochodzi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:08 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2009, o 16:11
Posty: 35
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Suzuki RMX 70, Ogar 205, Motorynka, Chart 210
GG: 199113
Województwo: Warm.-maz.
Źle wyregulowany gaźnik ;-) za mało powietrza dostaje albo za dużo paliwa :-( Znajdziesz dobry sposób gdzieś na forum, regulowałem tak wczoraj gaźnik jak ktoś tu opisał i działa wspaniale :-D

_________________
MX FOREVER


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:10 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2008, o 20:35
Posty: 1265
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 27
Pojazd: Komar 2350 '74r. - sprzedany
WSK 125

GG: 7060678
Województwo: Podkarpackie
Wszystko już było na forum. Wystarczy poszukać.

Co prawda to do inne silnika, ale zasada działania jest ta sama. motorower-nie-pali-t1836.html

_________________
"pozdrawiam, lewa w górę, jesteśmy braćmi wszyscy..."

pavel0910-t5054.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:11 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Z kranika ładnie leci paliwo, komora pływaka czyszczona i regulowana chyba z 10 razy i to samo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 16:34 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
<hahaha> pokręć śrubką od mieszanki, a poziomu w komorze się nie reguluje xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, o 18:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tą blaszką w tym gaźniku to regulacja raczej jest ? :-o Jutro pokręce sobie trochę :D

Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł niech piszę :shock:

Edit.

No to tak: przez cały tydzień byłem chory więc dopiero dziś się pobawiłem i tak, na środkowym położeniu iglicy motor pali ale tylko na maksa wkręconej śrubce od mieszanki, wyprowadziłem go, wrzucam bieg, pyr pyr i zgasł, włożyłem stożkowaty patyk we wlot powietrza i kadecik miał średnie unormowane obroty no ale nie gasł i w miare reagował na gas. Na 1 moc ma, z dwójką trochę gorzej ale szedł. No ale tak raczej nie powinno być.. Pomóżcie, może wy coś jeszcze wymyślicie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, o 19:22 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 19:18
Posty: 1208
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 31
Pojazd: nogi :)
GG: 20099108
Województwo: Kuj.-pom.
Sprawdź czy lewego powietrza nie bierze, bo dostaje go za dużo ;>

_________________
Patrz w lusterka ! Motocykle są wszędzie !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, o 19:37 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Hmm no ale gdzie ? Simmering wymieniony, jeszcze zobacze bo dręczą mnie od samego początku szpilki bo z jednej strony mam nieźle zjechaną a z drugiej też na maksa nie moge dokręćić :-|


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net