Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 12:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lut 2015, o 12:25 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
ILE?!! :-o
Człowieku pogięło Cie? Leje się mieszanke 1:50 czyli 1 część oleju na 50 części benzyny... czytaj 20ml oleju na litr benzyny...
Ja się nie dziwie, że to dymi i nie poprawnie chodzi...
Spuść paliwo z baku, zalej nowej mieszanki i powiedz co osiągnąłeś.
PAMIĘTAJ 20ML OLEJU NA LITR BENZYNY!
A i jeszcze jedno ważne pytanie, masz silnik na dotarciu? Bo jak tak to lej 50ML OLEJU NA LITR BENZYNY.
Pozdrawiam i czekam na wyniki.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 12:31 
Poziom

Dołączył(a): 30 sty 2015, o 04:49
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Nie mam silnika na dotarciu . Ale gdy byla dobra mieszanka czyli tak jak napisales to tez dwojka ani trojka nie miala mocy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 12:46 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Tak czy siak, zmień mieszanke, dodawaniem oleju mocy nie uzyskasz.
Moc może tracić poprzez :
- zbyt małą kompresje (czyli ciśnienie nad tłokiem przy sprężaniu mieszanki)
- rozregulowany gaźnik czyli nieodpowiednią.mieszanke paliwowo powietrzną lub też paliwowo olejową czyli tak jak w Twoim przypadku. (możesz też wyczyścić gaźnik)
- zbyt późny zapłon w cylindrze, czyli za późne wyprzedzenie zapłonu ( poprawnie ma być 2 - 1,8mm przed GMP czyli najwyższym położeniem tłoka)
- Zabrudzoną świece, lub nie odpowiednią przerwe na elektrodzie świecy (poprawnie ma być 0,3mm)

Posprawdzaj to co wymieniłem i daj znać.

@edit1
Aa orygianlnie ogary były jeszcze blokowane, poprzez wielki próg w króćcu, za późne ustawienie zapłonu, zbyt długie kolanko wydechowe, opisy wszystkich tych odblokowań znajdziesz na forum.
Powodzenia.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 12:55 
Poziom

Dołączył(a): 30 sty 2015, o 04:49
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Mozliwe ze przez zla odleglosc na swieci bo mialem ja odlaczona i podpielem ja na maxa.Jak wyczyścić gaznik krok po kroku jakbys mogl.A te gmp jak się ustawia wiem ze platynki juz ustawilem, filtr chyba filtr ta puszka plastikowa to obkleilem ja izolatka.Dodam ze na jedynce jest nie stabilne dodawanie gazu w sensie dam manetke na maxa i dopiero po 3/4 sekundach zalapie full obroty.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 13:06 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
No to obstawiam na za późny zapłon.
Kolego wszystko znajdziesz ma forum. Wpisz w wyszukiwarke to czego potrzebujesz.
Na stronie głównej ( nie forum) też znajdziesz po lewej w zakładach, OJS opisywał dużo rzeczy.


@edit1
Ułatwie Ci robote:
gaźnik:

http://ogar200.pl/index.php?id=gaznik#gora

zapłon:

http://ogar200.pl/index.php?id=zaplon#gora

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 13:17 
Poziom

Dołączył(a): 30 sty 2015, o 04:49
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Kurde trudne to teoche xD co musze potrzebowac i ile za to wszystko zaplace ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 13:30 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
A to już zależy, czy będziesz miał wszystko sprawne czy też nie. Nie widze sensu kupować nowych uszczelek, można z gambitu dociąć, lub jeśli chcesz to kup zestaw nowych uszczelek za 5zł, a co do zapłonu to raczej nic jeżeli iskre masz.
Pozatym trochę pracy i samozaparcia.
Powodzenia.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 13:36 
Poziom

Dołączył(a): 30 sty 2015, o 04:49
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Czyli wymiana świecy, regulacja gaźnika i zapłonu. Z tego co pamiętam to tłumik lata jak po%$#any i nie ma jednej śruby. Połączenie cylindra i silnika jako uszczelkę jest jakieś czerwone gówno zalożone może być przez to?


Ostatnio edytowano 2 lut 2015, o 14:19 przez Lukar_Veluna, łącznie edytowano 1 raz
W nagrodę za nieprzestrzeganie regulaminu forum otrzymujesz warna. Zwróciłem Ci wczoraj uwagę, do tego dzisiaj "rzucasz mięsem".


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 lut 2015, o 14:12 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Po pierwsze, cenzuruj trochę...
Po drugie, nie koniecznie wymiana świecy, oczyszczenie i ustawienie przerwy. Nie zawsze nowe oznacza dobre.
Po trzecie, to "czerwone gówno" o którym piszesz, to. silikon. Pewnie ktoś za dużo go nałożył. Jedyne usterka jaka tu może być to nieszczelność, lewe powietrze. Jeśli Ci się chce tam też możesz zajrzeć i wymienić uszczelke i posmarować ją troszke silikonem. Ale najpierw radziłbym sprawdzić to co wymieniłem. Napewno zmień mieszanke w baku i ustaw zapłon, bo to głównie podejrzewam.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net